شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 166

سرویس دوره ای و تعمیر شبانه روزی آسانسور تهرانپارس

شرکت معتبر تعمیرکار خرابی موتور و برد و تابلو آسانسور در تهرانپارس 09125376268 مرکز خدمات سرویسکار و نگهداری انواع آسانسور در محدوده تهرانپارس ارزان ترین نرخ تعمیرات اسانسور و پله برقی و بالابر

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

8 مهر 1402 ساعت 14:18

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

مرکز سرویسکار و تعمیرکار آسانسور تهرانپارس

آیا شما در تهرانپارس یا مناطق اطراف زندگی می کنید و نیاز به سرویس و نگهداری و تعمیر آسانسور خود دارید؟ آیا به دنبال یک شرکتی هستید که قابلیت ارائه خدمات حرفه ای و بی نظیر را در این حوزه داشته باشد؟

با افتخار به شما شرکت کیهان گستر مانا را معرفی می کنیم، شرکتی با سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات و نگهداری آسانسورها در تهرانپارس و مناطق اطراف.


کیهان گستر مانا با تیمی متخصص و متعهد آماده ارائه خدمات حرفه ای و مطمئن در زمینه سرویس و تعمیر آسانسورهای شماست. با داشتن تجهیزات پیشرفته و بروز و استفاده از تکنولوژی های نوین، شرکت ما قادر است تمامی نیازهای شما را پاسخ دهد.


مشتریان ما همواره در صدر اولویت های ما قرار دارند و به همین دلیل در نظر گرفتن نیازهای و تمایلات شما عزیزان تلاش می کنیم تا خدماتی با کیفیت برتر را به شما ارائه دهیم. تعمیرات نیاز شما را در نظر گرفته و خدماتی متناسب با نیازهای شما ارائه خواهیم داد.

با توجه به ماهیت کار آسانسورها، خدمات تعمیر و نگهداری باید به صورت منظم و صحیح انجام شود. تیم فنی ما مجهز به دانش فنی و تخصصی در زمینه آسانسورها می باشد و به روزرسانی های لازم را در همه زمینه ها دنبال می کند.


آیا عمر آسانسور شما به پایان رسیده است و قصد نصب یک آسانسور جدید را دارید؟ ما با تجربه در زمینه نصب آسانسورهای مدرن و مطابق با استانداردهای بین المللی، آماده کمک به شما هستیم. نصب آسانسور جدید می تواند تجربه راحتی و راحتی را به زندگی شما اضافه کند.

با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگانی درباره خدمات ما در زمینه سرویس و تعمیر آسانسور در تهرانپارس و مناطق اطراف دریافت کنید. کیهان گستر مانا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است و باور داریم که با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.


تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده تهرانپارس تهران

آیا به دنبال یک مرکز تعمیر حرفه ای برای برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده تهرانپارس هستید؟ مگر نه؟! پس به کیهان گستر مراجعه کنید.

در کیهان گستر با همکاری تیمی مجرب و متخصص، ارائه دهنده خدمات تخصصی در زمینه تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور هستیم. با سالها تجربه در این صنعت، ما اطمینان داریم که مشکلات شما را به سرعت و با دقت حل خواهیم کرد.


در کیهان گستر، تیم ما شامل تعمیرکاران ماهری است که با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد. در مورد تعمیر برد و تابلو فرمان، دارای مهارت های لازم جهت تشخیص تمامی مشکلات و رفع آنها هستیم. به علاوه، تیم ما همچنین تخصص در تعمیر موتور آسانسور را دارا می باشد و به طور حرفه ای و با دقت بالا، به تعمیر و نگهداری آن می پردازد.


علاوه بر این، ما در کیهان گستر به قیمت های رقابتی و مناسب ارائه خدماتی می پردازیم. ما بهترین راهکارها را در اختیار شما قرار می دهیم، بدون اینکه به کیفیت کار افت دهیم.

بنابراین، اگر شما نیاز به تعمیر کیفی برد و تابلو فرمان و یا موتور آسانسور دارید، به کیهان گستر مراجعه کنید. تیم ما آماده است تا به بهترین شکل ممکن به شما خدمات دهد و مشکلات شما را با حرفه ایت و دقت حل کند.

با کیهان گستر، بهترین تعمیرات برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در تهرانپارس به شما ارائه خواهد شد. منتظر تماس شما هستیم!


چه زمانی نیاز به بازسازی و نوسازی آسانسور داریم

نیاز به بازسازی و نوسازی آسانسور در صورتی پیش می آید که:


1. قدمت آسانسور بیش از 20 سال باشد و از دوران عمر معین خارج شده باشد.
2. پیشرفت فناوری در زمینه آسانسور قابل استفاده باشد و آسانسور قدیمی امکان استفاده از این تکنولوژی ها را نداشته باشد.
3. آسانسور دچار عیب و خرابی های مکرر شده باشد که نیاز به تعمیرات مکرر داشته باشد.
4. ظاهر و استفاده از آسانسور آن قدر نا رضایت کننده باشد که نیاز به بهینه سازی شود.
5. میزان استفاده از آسانسور افزایش یافته و جبران آن با افزایش سرعت و ظرفیت نیاز است.
6. قوانین و مقررات مربوطه تغییر کرده و آسانسور نیاز به رفع نقص های قانونی دارد.
7. رشد و توسعه ساختمان نیاز به ایجاد آسانسور های بیشتر دارد وقتی که آسانسور موجود برای پاسخگویی به نیازها کفایت نمیکند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر