شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 197

سرویس نگهداری و تعمیر خرابی آسانسور یافت آباد

مرکز خدمات سرویسکار نگهداری و تعمیرکار خرابی آسانسور در یافت آباد 09125376268 بهترین شرکت معتبر تعمیرات تخصصی شبانه روزی در محدوده یافت آباد تهران فروش و نصب و بازسازی آسانسور در یافت آباد

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

8 مهر 1402 ساعت 09:26

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

شرکت سرویسکار و تعمیرکار آسانسور یافت آباد

آیا به دنبال یک شرکت معتبر برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسور در یافت آباد تهران هستید؟

باید بگوییم که نیازهای شما برای آسانسور شما در کیفیت کار و خدمات بی نظیری صورت گرفته است. شرکت ما، کیهان گستر مانا، با تجربه طولانی و تخصص در زمینه سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورها، می تواند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.


تلاش ما برای ارائه خدمات با کیفیت و ایمان به مشتری، ما را از سایر شرکت ها متمایز می کند. تیم ما از تکنسین های مجرب و متخصص تشکیل شده است که با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و روش های مدرن، مشکلات آسانسور شما را به سرعت و با دقت برطرف می کنند.


مزایای انتخاب کیهان گستر مانا برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسور در یافت آباد تهران عبارتند از:

1. حضور پیوسته و خدمات فوری 24 ساعته برای رفع هرگونه مشکل به صورت سریع و کارآمد.
2. قیمت رقابتی و در دسترس برای همه، بدون کاهش کیفیت کار.
3. تعمیرات پیشگیرانه و نگهداری منظم آسانسورها برای جلوگیری از عیب آسانسور و حداکثر عمر مفید.
4. استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرو جهت ارائه خدمات بی نظیر.
5. ارتباط مستمر با مشتریان و بهره گیری از بازخورد هایشان در بهبود خدمات.


با انتخاب کیهان گستر مانا، شما به آرامش و اطمینان دست خواهید یافت که آسانسور شما در دست های حرفه ای و متخصصان قرار دارد. از امروز تا آینده، ما به عنوان همکاری برای سرویس و نگهداری آسانسورهای شما در یافت آباد تهران واقعا افتخار می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با تیم ما، با ما تماس بگیرید.


تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده یافت آباد تهران

آیا به دنبال متخصصان تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده یافت آباد تهران هستید؟ 

کیهان گستر مرکز، با سال‌ها تجربه درخشان در زمینه تعمیر و نگهداری بردها، تابلو فرمان و موتور آسانسور، آماده ارائه خدمات حرفه‌ای و قابل اعتماد می‌باشد. 

تیم مجرب ما توانایی تعمیر انواع بردها، تابلو فرمان و موتور آسانسور را داراست و با ارائه خدمات پیشرفته و با استفاده از تجهیزات مدرن، به بهترین شکل ممکن کلیه نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.


در کیهان گستر مرکز، اعتماد شما ارزشمند است و به همین دلیل، تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از تکنولوژی نوین و کادری با تجربه، خدماتی با کیفیت و بی‌نقص را ارائه دهیم. 

علاوه بر تعمیرات و نگهداری، ما همچنین قراردادهای سرویس و بازرسی دوره‌ای را نیز برای شما فراهم می‌کنیم تا دستگاه‌های آسانسور شما همواره در بهترین وضعیت عملکردی باشند.

بنابراین، اگر به دنبال تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده یافت آباد تهران هستید، با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای و قابل اعتماد کیهان گستر مرکز بهره‌مند شوید.


ایمنی در آسانسور

بیشترین آمار حوادث مربوط به ایام عید است که نشان دهنده بی توجهی به ظرفیت استفاده از آسانسور با حضور جمع زیادی از خانواده ها در این وسیله است. همچنین کودکان بیشترین قربانیان حوادث آسانسور هستند که این وسیله را بازیچه فرض می کنند. آن هم به دلیل عدم آموزش توسط والدین است. در اوقاتی که ساختمان خلوت است حتی الامکان به تنهایی از آسانسور استفاده نکنید. 


قطع برق از اصلی ترین مشکلات در استفاده از آسانسورها در کشور ماست. گرچه آسانسورها باید به سیستم برق اضطراری «BLACK OUT» مجهز باشند تا در زمان قطع برق، کابین، هم تراز یک طبقه متوقف شود اما در مواقعی امکان حبس در آسانسور وجود دارد. معمولا بلافاصله بعد از گیر افتادن آسانسور، احساس خفگی به افراد دست می دهد که این، بیشتر یک توهم است تا واقعیت. بد نیست بدانید که هیچ کس در حوادث آسانسور دچار خفگی نمی شود؛ زیرا ذهنیتی که برای مردم درخصوص تمام شدن اکسیژن در آسانسور ایجاد شده کاملا اشتباه است و چنین موردی در ساختار آسانسورهای امروزی امکان ندارد.تنها مشکل، استرس و نگرانی حادثه دیدگان است. بنابراین در چنین مواردی کسی اقدام به شکستن شیشه آسانسور نکند چون فقط کار را خراب تر و خطر را بیشتر می کند.


همچنین لازم است که افراد محبوس، تا لحظه اعلام گروه نجات برای خروج از کابین منتظر بمانند، چون در مواردی افراد در خروج عجله به خرج داده اند و همزمان، آسانسور راه افتاده که این موضوع تا به حال قربانیان زیادی گرفته است. در هر صورت، خونسردی خیلی مهم است. خونسرد و صبور باشید.آسانسورها معمولا در نصب و راه اندازی مشکلی ندارند؛ به خصوص که آسانسورهای جدید به وسیله اداره کل استاندارد کنترل می شود،


اما مالکین ساختمان ها می بایست توجه نمایند با عنایت به قرارداد سرویس و نگهداری که در زمان صدور تاییدیه استاندارد از شرکت های طراحی و مونتاژ آسانسور دریافت می شود این اقدام هر ماه توسط شرکت مربوطه صورت پذیرد.


لازم است مردم عزیز به این موضوع توجه ویژه داشته باشند که تاییدیه های ایمنی استاندارد آسانسور یکساله است و هر سال می بایست جهت بازرسی ادواری و تمدید اعتبار این تاییدیه اقدام نمایید تا از بروز حوادث جلوگیری شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر