شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 155

سرویس و تعمیر آسانسور در مطهری تخت طاووس تهران

شرکت معتبر خدمات تعمیرکار و سرویسکار نگهداری آسانسور در مطهری 09125376268 بهترین مرکز تعمیرات تضمینی انواع آسانسور مسکونی اداری تجاری برج در محدوده مطهری تهران با نزخ ارزان و تضمین

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

8 مهر 1402 ساعت 09:02

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

بهترین سرویسکار و تعمیرکار آسانسور مطهری تهران

آیا در ساختمان شما از آسانسور برای حرکت و دسترسی به طبقات مختلف استفاده می کنید؟ آیا همیشه به خوبی و به طور صحیح کار می کند؟ اگر به دنبال یک شرکت حرفه ای برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسور خود در منطقه مطهری در تهران هستید، بهترین انتخاب برای شما شرکت کیهان گستر مانا است.

شرکت کیهان گستر مانا با سالها تجربه در عرصه آسانسورها، ارائه دهنده خدمات حرفه ای و کیفیتی در زمینه سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورهای مسکونی، تجاری و صنعتی است. تیم ما از تکنسین های مجرب و متخصصی تشکیل شده است که با افتخار بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهند.


خدمات ما شامل بررسی دوره ای و منظم آسانسورها در منطقه مطهری، تنظیم و تعمیر سیستم های الکترونیکی و مکانیکی آنها، تعویض قطعات و تجهیزات آسانسور، ارائه خدمات اضطراری در صورت بروز مشکلات ناگهانی و ... می باشد. هدف ما این است که آسانسور شما به بهترین حالت ممکن کار کند و در هر زمان نیاز به تعمیرات بیشتری نداشته باشد.


با انتخاب شرکت کیهان گستر مانا، شما به خدمات حرفه ای و با کیفیتی دست خواهید یافت. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد و برای شما نوبتی را در زمان مناسب قرار خواهیم داد. خدمات ما قابل اعتماد و قیمت مناسبی دارند و ما مشتریانمان را در اولویت قرار می دهیم.

به کیهان گستر مانا اطمینان کنید تا آسانسور شما با بهترین عملکرد کار کند. با تماس با ما، می توانید با تیم ما در ارتباط باشید و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. منتظر تماس شما هستیم.


تعمیرات برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده مطهری تخت طاووس تهران

از خدمات حرفه‌ای و قابل اعتماد کیهان گستر مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور با خبر شوید! 

آیا به دنبال تعمیر و نگهداری بهینه بردها و تابلوی فرمان آسانسور خود هستید؟ آیا به دنبال یک تیم متخصص و با تجربه در تعمیر و نصب موتورهای آسانسور می‌گردید؟ اگر پاسخ شما بله است، ما راه حلی مناسب برای شما داریم.


کیهان گستر، با سابقه‌ای بیش از 20 سال در زمینه تعمیر بردها و تابلو فرمان آسانسور، به عنوان یکی از بهترین و پیشروترین شرکت‌های فعال در این زمینه شناخته می‌شود. مجموعه‌ای از تکنسین‌های ماهر و مجرب در کنار تجهیزات واحد، به ارائه خدماتی درجه یک و متمایز می‌پردازند.


مزایای استفاده از خدمات کیهان گستر در تعمیر بردها و تابلو فرمان آسانسور شامل موارد زیر می‌شود:


۱- تعمیرات سریع و کارآمد:
با بهره‌گیری از تکنسین‌های حرفه‌ای و مجهز به تجهیزات پیشرفته، تعمیرات به سرعت انجام می‌شود و آسانسور شما در کوتاه‌ترین زمان به حالت عادی برمی‌گردد.


۲- کیفیت بی‌نظیر:
با تضمین کیفیت برتر، ما اطمینان می‌دهیم که کارهای انجام شده برای شما تا پایان عملکرد آسانسور تحت نظر تخصصی تکنسین‌های ما باشد.


۳- قیمت مناسب:
خدمات ما با قیمت رقابتی و منصفانه ارائه می‌شود، از این رو از همکاری با ما بهره‌وری مالی عالی داشته باشید.


۴- مشتری مداری :
تیم متخصص و مهربان کیهان گستر همواره در خدمت شما هستند و در تمامِ مراحل کار، ارتباط خوب و صداقت را به شما ارائه می‌دهند.


پس اگر به دنبال کسی برای تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور خود هستید، با کیهان گستر مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور با ما تماس بگیرید. ما بهترین راهکار را برای شما خواهیم داشت.


گیر افتادن در آسانسور 

آیا گیر افتادن در آسانسور به معنای مرگ است؟ واقعیت این نیست. اگر بدانید که وقتی در آسانسور گیر می‌کنید چه کاری انجام بدهید، گیر کردن در آسانسور فقط یک تجربه ناخوشایند خواهد بود.

گیر افتادن داخل آسانسور می‌تواند یکی از بدترین کابوس و اتفاقات یک شخص باشد. آسانسور یک وسیله نقلیه الکترونیکی است که می‌تواند به دلایل متفاوتی همچون گیر کردن و بسته شدن درب آسانسور، دچار نقص شود و افراد داخل آسانسور گیر افتاده باشند. در این مطلب از مجله دلتا با هم می‌آموزیم که در هنگام گیر کردن در آسانسور چه کنیم؟


هنگام گیر کردن در آسانسور چه کنیم؟

مهم‌ترین نکته هنگام گیر کردن در آسانسور این است که خونسردی خود را حفظ کنید. البته این توصیه‌ای بی‌پایه و اساس نیست، زیرا وقتی که در آسانسور گیر کرده‌اید چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. می‌ترسید اکسیژن تمام شود و خفه شوید؟ ترس شما بیهوده است. دیوارهای کابین آسانسور در مقابل هوا به طور کامل ایزوله نیست. این یعنی که هوا مطمئنا راهش را به کابین پیدا می‌کند و هرگز با مشکل کمبود اکسیژن رو‌به‌رو نمی‌شوید.
برخی افراد هنگامی که در آسانسور گیر می کنند دچار وحشت می شوند. در اینجا یاد می گیرید در چنین شرایطی چه کنید:


حفظ آرامش

آرامش خود را حفظ کنید. همین که متوجه شدید آسانسور گیر کرده است، احتمالا وحشت می‌کنید اما باید آرامش خود را حفظ کنید تا بتوانید درست فکر کنید. نفس عمیق بکشید و بدن خود را شل کنید. سعی کنید اطرافیانتان را هم با بیان دلایل منطقی آرام کنید.


از چراغ قوه گوشی استفاده کنید

در صورتی که برق آسانسور خاموش شده و فضای داخل کابین تاریک است، سعی کنید منبع نوری پیدا کنید. مثلا می توانید از نور گوشی همراه خود استفاده کنید. مدت طولانی گوشی خود را روشن نگه ندارید چون باطری آن تمام می شود، در حالی که شاید به آن نیاز داشته باشید.


زنگ خطر را فراموش نکنید

از دکمه تلفن اضطراری، آژیر خطر یا زنگ برای خبردار کردن افراد بیرون از آسانسور استفاده کنید. در صورتی که تاریک است از منبع نور موقتی مانند گوشی برای پیدا کردن دکمه مورد نظر استفاده کنید. دکمه زنگ یا آلارم در ساختمان زنگ می زند تا دیگران متوجه شوند کسی در آسانسور گیر کرده است.


با ۱۲۵ تماس بگیرید

اگر پاسخی نگرفتید، با گوشی خود تلفن کنید. اگر آنتن دارید به آتش نشانی اطلاع بدهید. باز هم چندین مرتبه دکمه زنگ را فشار دهید.


دکمه باز شدن درب می‌تواند نجات دهنده باشد

دکمه باز شدن درب را بفشارید. گاه با فشار دادن مجدد دکمه باز شدن درب، درب آسانسور باز می‌شود. ممکن است به نظرتان خنده‌دار بیاید؛ اما بسیاری از افرادی که فکر می‌کنند در آسانسور گیر کرده‌اند و کمک می‌خواهند، هنگامی که دوباره دکمه باز شدن در را فشار می‌دهند در باز می‌شود. می‌توانید دکمه بسته شدن در را نیز فشار دهید. همچنین می‌توانید دکمه یک طبقه پایین‌تر از جایی که هستید را فشار بدهید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر