شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 168

سرویس و تعمیر تابل و موتور آسانسور شهرک ولیعصر تهران

سرویسکار نگهداری و رفع خرابی آسانسور در شهرک ولیعصر تهران 09125376268 شرکت تعمیرکار تابلو فرمان ، برد ، موتور آسانسور در محدوده شهرک ولیعصر تهران تعمیرات تضمینی تخصصی آسانسور و پله برقی و بالابر

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

8 مهر 1402 ساعت 09:53

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

سرویسکار و تعمیرکار آسانسور شهرک ولیعصر تهران

از کیهان به شما سلام می‌رساند!
آیا متوجه برتری‌های آسانسور های ما در شهرک ولیعصر تهران هستید؟
کیهان گستر مانا، به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورها، با رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی، آماده خدمت‌رسانی به ساکنان شهرک ولیعصر تهران می‌باشد. با اعتماد به ما، بهترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات را در زمینه آسانسورها دریافت کنید.


برتری‌های ما در سرویس دهی آسانسورها عبارتند از:
1. تیمی متخصص و مجرب: دارای یک تیم کارشناسی حرفه‌ای است که تجربه و دانش کافی را در زمینه نگهداری و تعمیر آسانسورها تجربه کرده است.
2. استفاده از تجهیزات پیشرفته: با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و تجهیزات پیشرفته، ما تضمین می‌کنیم کیفیت خدمات را برای شما بهبود بخشیم.
3. پاسخگویی سریع: در شرایط اضطراری و خرابی‌های ناگهانی، شما می‌توانید به ما اعتماد کنید. تیم فنی ما در اسرع وقت به محل شما می‌رسد و خرابی را برطرف می‌کند.
4. قیمت مناسب: خدمات ما در مقایسه با رقبا به شما ارزش و کیفیتی بیشتر را با هزینه مناسب‌تری ارائه می‌دهد.


با انتخاب کیهان گستر مانا، مشتریان عزیز در شهرک ولیعصر تهران، خدماتی از جمله نگهداری، تعمیر و سرویس آسانسورهای خود را از یک شرکت معتبر و قابل اعتماد دریافت خواهند کرد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و هماهنگی با تیم فنی ما، با ما تماس بگیرید. کیهان گستر مانا، راهکاری مطمئن و هوشمندانه برای شماست.

مشتریان ما، همیشه افتخار ما بوده و خواهد بود. با کیهان گستر مانا، برتری‌ها را تجربه کنید!


تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده شهرک ولیعصر

درخشش و زیبایی خاص شهرک ولیعصر تهران، همیشه مورد توجه افرادی است که به جز درجه یکی از خدمات و تجهیزات منحصر به فرد نیز دنبال می‌کنند. اگر شما هم از این افراد هستید که به دنبال کیفیت بالا و خدمات شگفت انگیز هستید، ما با افتخار به شما مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور کیهان گستر را توصیه می کنیم.
کیهان گستر یکی از بهترین و مجهزترین مراکز تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در شهر است. با داشتن تیمی مجرب از متخصصین که در این زمینه تحصیل کرده اند، ما آماده ارائه خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد برای اصلاح و نگهداری تجهیزات شما هستیم.


ما تضمین می کنیم که هر گونه خرابی یا نقص در تابلو فرمان و بردهای کنترل موتور آسانسور شما، به طور دقیق و با تمام استانداردهای فنی، توسط تیم فنی ما تعمیر و رفع خواهد شد. با استفاده از قطعات یدکی اصلی و معتبر، تجهیزات شما به روز و کارایی آنها به حداکثر خواهد رسید.
همچنین، اگر شما به دنبال نصب یا ارتقا آسانسور خود هستید، ما با ارائه راهکارهای حرفه ای و نوین، می توانیم به شما کمک کنیم. با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و تجهیزات با استانداردهای بالا، تیم ما امکانات ایمنی و رضایت شما را در بهترین حالت تامین خواهد کرد.


بنابراین، اگر شما در شهرک ولیعصر تهران ساکن هستید و به دنبال یک مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور با تجربه و اعتماد بالا هستید، با ما تماس بگیرید. متخصصین ما آماده استقبال از شما هستند و با خدماتی حرفه ای و قابل اطمینان، تجهیزات شما را به بهترین شکل اصلاح خواهند کرد.


دانستنی های آسانسور 

آیا می دانید:
طبق بخشنامه بازرسي ادواري،  الزامي به دارا بودن پروانه طراحي و مونتاژ براي شركت سرويس و نگهدار جهت انجام بازرسي ادواري نيست.
در اين راستا همانگونه كه مطلعيد امكان درج نام شركت سرويس و نگهدار ( كه داراي قرارداد سرويس و نگهداري معتبر براي آسانسور مورد بازرسي است )  در ثبت درخواست بازرسي ادواري ( خارج از ليست شركتهاي تعريف شده در سامانه مديريت بازرسي آسانسور ) وجود دارد.


توضيح مهم ١: توجه فرماييد بازرسي ادواري وقتي موضوعيت دارد كه بازرسي تحويل ( اوليه) براي آسانسور انجام شده باشد و گواهينامه بازرسي  مبني بر انطباق با استاندارد ١-٦٣٠٣ ( كه صحه گذاري نيز شده  است )براي آن موجود باشد.


توضيح مهم ٢: شركت سرويس و نگهدار متقاضي بازرسي ادواري بايد در تاريخ درخواست بازرسي داراي قرارداد سرويس و نگهداري معتبر براي آسانسور مورد نظر باشد و آن را به شركت بازرسي ارائه نمايد .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر