شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 153

بهترین شرکت نصب آسانسور در قیطریه اندرزگو

نصب و راه اندازی و اجرای انواع آسانسورهای پک ، mrl ، گیرلس ، گیربکس و هیدرولیک با بالاترین کیفیت در محدوده قیطریه اندرزگو تهران 09125376268 شرکت مجری طراحی و ساخت آسانسور در قیطریه

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

10 آبان 1402 ساعت 11:42

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

طراحی و اجرای آسانسور در قیطریه تهران

طراحی، نصب و راه اندازی انواع آسانسور کششی (شامل گیربکسی، گیرلس و بدون موتور خانه) آسانسور هیدرولیک و بالابر
سرویس و نگهداری انواع آسانسور با خدمات رسانی در اسرع وقت و بهره مندی از کادری مجرب و با تجربه


آیا به دنبال یک شرکت قابل اعتماد برای طراحی و نصب آسانسور در منطقه قیطریه اندرزگو در تهران هستید؟

کیهان گستر مانا، شرکتی با تجربه در زمینه طراحی و نصب آسانسورها، آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشد. با بیش از ده سال تجربه در این صنعت، ما در طراحی آسانسورهای منحصر به فرد، با کیفیت و ایمنی بالا متخصص هستیم.


به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه، ما به هدف ارائه خدمات حرفه‌ای و متناسب با نیازهای شما متعهد هستیم. تیم متخصص و مجرب ما با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، آسانسورهایی را طراحی و نصب می‌کند که علاوه بر ایمنی، راحتی و کارایی بالا را نیز تضمین می‌کنند.


مزایای انتخاب کیهان گستر مانا شامل:

- تجربه فراوان در صنعت طراحی و نصب آسانسور
- طراحی آسانسورهای متناسب با نیازها و محیط شما
- استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت برای ایجاد آسانسورهای ایمن و باریک
- رعایت کامل اصول و استانداردهای ایمنی در هنگام نصب آسانسور
- خدمات پس از فروش حرفه‌ای و قابل اعتماد برای نگهداری و تعمیر آسانسور


اگر به دنبال یک شرکت با تجربه و حرفه‌ای هستید که بتواند از طراحی و نصب آسانسور شما به بهترین شکل ممکن مراقبت کند، با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان هستند.

کیهان گستر مانا، انتخابی امن و قابل اعتماد برای طراحی و نصب آسانسور در منطقه قیطریه اندرزگو در تهران.


نصب آسانسور شامل چه مواردی می باشد

نصب آسانسور شامل موارد زیر است:


1. بررسی و طراحی مهندسی:
در این مرحله، نیازهای موجود در مکانی که آسانسور قرار است نصب شود شناسایی می شود و سپس طراحی مهندسی برای ساختار شیب دار، ساختار ستونی یا ساختار فولادی صورت می گیرد.

2. ساختار و استحکام:
در این مرحله قسمت های استحکامی آسانسور از جمله ستونها، ریل ها و پله ها ساخته می شوند. عملیات جوشکاری و در صورت نیاز حک کاری و رنگ برداری نیز انجام می شود.


3. سیستم مکانیکی:
این مرحله شامل نصب و اتصالات پیشرفته سیستم بالابری و تجهیزات الکترومکانیکی و هیدرولیکی می باشد. این شامل قطعات مکانیکی مهمی مانند جعبه تغذیه، دیسک تنظیم کننده سرعت، سیستم بالابری و سیستم ترمز است.


4. سیستم الکتریکی و الکترونیکی:
این شامل نصب و اتصال سیم ها، جعبه های قطعات الکترونیکی، تابلوها و کابل های مورد نیاز برای عملکرد سیستم آسانسور می باشد. همچنین نصب سیستم حفاظتی و امنیتی از جمله دوربین های مدار بسته و دستگاه های آژیر نیز در این مرحله انجام می شود.


5. تست و بازرسی:
پس از نصب، آسانسور باید توسط متخصصین برای اطمینان از صحیح عملکرد آن تست شود. این آزمون ها شامل آزمایش سرعت، آزمایش توازن، آزمایش لرزش، آزمایش نور، آزمایش مقاومت و آزمایش سیستم اضطراری می باشند.


6. تحویل به مشتری:
پس از انجام تست و بازرسی های لازم، آسانسور آماده تحویل به مشتری می شود. مشتری باید راهنمایی های لازم در خصوص استفاده از آسانسور و نگهداری آن را دریافت کند.


راهنمای انتخاب آسانسور برای ساختمانهای مسکونی 


1- در ساختمانهای با بیش از 8 طبقه بالای همکف یا با طول اصلی حرکت بیشتر از 23 متر بالای همکف ،بایدحداقل دو دستگاه آسانسور پیش بینی گردد.که یک دستگاه از آنها با حداقل ظرفیت 1000 کیلوگرم و مناسب حمل برانکارد باشد و به کلیه طبقات نیز سرویس دهد.

 

2- حداقل سرعت آسانسورهای مسافربر با توجه به ارتفاع ساختمان از کف پایین ترین تا کف بالاترین طبقه مطابق ابعاد و اندازهای زیر باید باشد.


تا 8 طبقه یا تا 23 متر طول مسیر حرکت
حداقل سرعت 0,63 متر بر ثانیه


از 9 تا 12 طبقه یا تا 53  متر طول مسیر حرکت
حداقل سرعت 1 متر بر ثانیه


از 13 تا 20 طبقه یا تا 63 متر طول مسیر حرکت
حداقل سرعت 1,6 متر بر ثانیه


از 21 تا 25 طبقه یا تا 80 متر طول مسیر حرکت
حداقل سرعت 2  متر بر ثانیه


از 26 تا 30 طبقه یا تا 95 متر طول مسیر حرکت
حداقل سرعت 2,5 متر بر ثانیه


 تبصره 1_ موارد مندرج در بند 2 تنها راهنمای ساده ای برای تعیین حداقل سرعت مورد نیاز در طراحی و انتخاب آسانسور جهت ساختمانهای مسکونی می باشد. بدیهی است برای رسیدن به زمان انتظار مناسب، برای ساختمانهای با ارتفاع بالاتر از موارد اشاره شده فوق، ساختمانهای غیر مسکونی (تجاری ، اداری و ...) یا ساختمانهایی با کاربرد خاص، و حتی برای انتخاب دقیق جهت ساختمانهای مسکونی، باید بر مبنا استاندارد جهانی ISO 4190  ، و با توجه به سطح زیر بنا و جمعیت ساکن در ساختمان، محاسبات ترافیکی و انتخاب تعداد،ظرفیت،سرعت، و سایر مشخصات آسانسور انجام گیرد.


تبصره 2_ در صورت نا متناسب بودن طول مسیر حرکت با تعداد طبقات،مبنای محاسبه حداقل سرعت ، طول مسیر حرکت می باشد.


3_ در ساختمانهایی که نصب آسانسور در آنها الزامی است و امکان رفت و آمد افراد معلول با صندلی چرخدار وجود دارد، حداقل یک دستگاه آسانسور باید متناسب حمل این افراد معلول با صندلی چرخدار، و با حداقل بازشو درب 80 سانتیمتر باشد.

پیشنهاد می شود ظرفیت باربری آن نیز حداقل 8 نفر (600 کیلوگرم) انتخاب گردد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر