شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 222

سرویس و تعمیر فوری تضمینی آسانسور شهران

مرکز خدمات سرویس و نگهداری و رفع خرابی آسانسور در شهران 09125376268 شرکت معتبر تعمیرکار و سرویسکار آسانسور تعمیرات تخصصی ، نصب ، فروش آسانسور فوری و شبانه روزی در محدوده شهران تهران

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

8 مهر 1402 ساعت 04:49

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

سرویسکار و تعمیرکار آسانسور شهران

آیا در شهران تهران به دنبال شرکتی معتبر برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسور خود هستید؟ ما در کیهان گستر مانا با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات حرفه ای و انعطاف پذیر به شما هستیم.

در کیهان گستر مانا، از جمع اوری قطعات آماده کار تا سرویس دوره ای و رفع اشکالات فنی، تمامی نیازهای شما را در خصوص آسانسورهای شما برآورده می کنیم. تیم ما از تعمیرکاران ماهر و با تجربه تشکیل شده است که با بهره گیری از تجهیزات و فناوری های نوین، نیازهای شما را به شکلی سریع و کیفی رفع می کنند.


علاوه بر سرویس و نگهداری، در کیهان گستر مانا مجتمعی از قطعات یدکی اورجینال آسانسور به همراه خدمات مشاوره فنی ارائه می دهیم. همچنین، با سرعت عمل بالا و رعایت قوانین و مقررات ایمنی، تمامی خدمات را به شکلی مطمئن و حرفه ای به شما ارائه می دهیم.


در کیهان گستر مانا تسهیلات پرداختی و قیمت های رقابتی نیز برای مشتریان عزیز فراهم شده است. بسیاری از مشتریان ما از رضایت خود برای حرفه ای بودن و کیفیت بالای خدمات ما شهادت می دهند.

بنابراین، اگر در جستجوی شرکتی مطمئن و قابل اعتماد برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسور در شهران تهران هستید، با ما تماس بگیرید. تیم کیهان گستر مانا آماده است تا خدماتی با کیفیت و حرفه ای را به شما ارائه دهد.


تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور در محدوده شهران تهران

آیا برای تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور خود در محدوده شهران تهران به دنبال یک مرکز با تجربه و حرفه‌ای هستید؟
با افتخار به شما مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور کیهان گستر را توصیه می‌کنیم.

کیهان گستر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور، به عنوان یکی از بهترین‌های صنعت مرتبط در تهران شناخته شده است. تیم متخصص و مجرب ما با تکیه بر تخصص و تجربه خود، بهترین خدمات را در زمینه تعمیر بردها و تابلوهای فرمان آسانسور ارائه می‌دهد.


از جمله خدمات ارزشمندی که در کیهان گستر ارائه می‌شود عبارتند از:
- تعمیر انواع بردهای آسانسور با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت برتر
- عیب‌یابی دقیق و تخصصی در مدت زمان کمتر
- نصب و راه‌اندازی تابلوهای فرمان آسانسور با استفاده از تکنولوژی روز
- بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید بردها و تابلوهای فرمان آسانسور
- مشاوره فنی رایگان در خصوص بهینه‌سازی کارکرد آسانسور و کاهش هزینه‌های نگهداری


کیهان گستر افتخار دارد که با کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدماتی متمایز، به مشتریان خود رضایت کامل ارائه دهد. ما همواره به دنبال ایجاد روابط بلندمدت با مشتریانمان هستیم و مفتخریم که از طریق اعتماد و رضایت شما، اعتبار خود را در این عرصه حفظ کنیم.

پس برای تعمیر برد و تابلو فرمان آسانسور خود، با کیهان گستر تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای و مطمئن ما بهره‌برید. به راحتی می‌توانید با تماس با شماره‌های زیر، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.


شرایط، قوانین و مقررات بازرسی ادواری

- مسئولیت احراز ، اثبات و انطباق کلیه بند های پرسشنامه بازرسی ادواری با آسانسور بازرسی شده و حصول اطمینان از برقراری مشخصات فنی مندرج در گواهینامه بازرسی ایمنی و کیفیت اولیه (تعداد توقف، ظرفیت و سرعت) با شرکت بازرسی فنی است.
- در فرایند ثبت نام بازرسی ادواری ، امکان انتخاب شرکت بازرسی از بین شرکت های بازرسی فنی فعال در استان در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور وجود دارد.
- در ثبت بازرسی ادواری از سهمیه تعریف شده شرکت های آسانسور که اقدام به ثبت نام می نمایند، کسر نخواهد شد.
- در بازرسی ادواری لازم است گواهینامه 4 قطعه ایمنی آسانسور توسط شرکت بازرسی مورد ردیابی  و صحه گذاری قرار  گیرد، اما بدیهی است تاریخ اعتبار گواهینامه های 4قطعه ایمنی موضوع بازرسی ادواری نیست.
- تعرفه بازرسی های ادواری 30% صدور گواهینامه ایمنی و کیفیت اولیه می باشد.


توجه : اخذ تاییدیه ادواری با تعرفه مصوب سازمان ملی استاندارد توسط شرکت های آسانسوری برای آسانسور های تحت سرویس خود، از فاکتور های حائز اهمیت برای اداره کل استاندارد استان تهران  در تصمیم گیری های آتی در جهت رتبه بندی شرکت های آسانسوری می باشد. لذا توصیه می شود به جهت کسب این اعتبار نزد این اداره کل و همچنین سلب مسئولیت های حقوقی و مقررات شرکت های بیمه در صورت بروز حوادث، نسبت به اخذ گواهینامه ادواری آسانسور های تحت سرویس خود "درخواست بازرسی ادواری" اقدام نمایید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر