جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
رونمایی لامبورگینی از اونتادور ۷۳۰ اسب بخاری
رونمایی لامبورگینی از اونتادور ۷۳۰ اسب بخاری
  • 7 سال و 4 ماه قبل - 30 آذر 1395 ساعت 10:48
  • تعداد بازدید: 1497

رونمایی لامبورگینی از اونتادور ۷۳۰ اسب بخاری

رونمایی لامبورگینی از اونتادور ۷۳۰ اسب بخاری

به گزارش بازار آذربایجان  به نقل از اتوکار، تقریبا پس از ۶ سال از ورود اولین اونتادور و پس از ارائه رندرها و شایعات فراوان در مورد این خودرو، لامبورگینی تصمیم گرفت تا ارتقایی را روی مدل‌های اولیه ایجاد کند.

طراحی فعلی اونتادورهای S کنونی، تهاجمی‌تر از مدل‌های قبلی است و حرکت دینامیک‌تری نسبت به مدل‌های قبل دارد. سپرهای جلو تهاجمی‌تر شده و توان بیشتری برای شکست هوا ایجاد می‌کنند.

 



این خودرو به یک موتور ۶.۵ لیتری V۱۲ با قابلیت ۷۳۰ اسب بخار مجهز شده که برای رسیدن به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به کمتر از ۲.۹ ثانیه زمان نیاز دارد. همین موتور خودرو را با بیشنه سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت پیش می‌برد. این خودرو با قابلیت محرک چهار چرخ به یک گیربکس هفت سرعته مجهز شده است.

 

 

وزن خودرو حدود یک هزار و ۵۷۵ کیلوگرم است و مانند مدل‌های قبلی روی یک شاسی مونوکوک فیبرکربنی ساخته شده است. این اولین بار است که لامبورگینی از سامانه محرک چهارچرخ در تولیداتش استفاده می‌کند.

 



در این خودرو چالاکی و ثبات در سرعت بالا تقویت شده و مانورهای سرعت کم نیز توسعه یافته‌اند.سه حالت رانندگی خیابانی، اسپورت و اقتصادی برای رانندگی در نظر گرفته شده است. خودرو به صفحات نمایشگر جدید مجهز شده و از نرم افزار کارپلی اپل بهره می‌برد.

توسط: صبا

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر