جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
کشتی شکسته کلش آف کلنز
کشتی شکسته کلش آف کلنز
  • 7 سال قبل - 14 اردیبهشت 1396 ساعت 22:33
  • تعداد بازدید: 3390

کشتی شکسته کلش آف کلنز

از نوامبر 2016 شایعاتی مبنی بر ورود کشتی شکسته به بازی کلش آف کلنز پیچیده شد و سردرگمی هایی برای بازیکنان ایجاد شد این بود که تصمیم گرفتیم این مطلب را برای ارائه تمام اطلاعاتی که در مورد این کشتی وجود دارد را گردآوری کنیم.به ادامه مطلبمراجعه نمایید.

کشتی شکسته در کلش آف کلنز

داستان از جایی شروع شد که فردی به نام spAnser  در نوامبر اطلاعاتی را از فایل بازی استخراج کرد که نشان میداد مشخصات یک کشتی شکسته در فایل های بازی وجود دارد.


از آن موقع بود که شایعات شروع به گسترش کردند و بیشتر بازیکنان توقع ورود این کشتی به بازی را در آپدیت دسامبر 2016 را داشتند چون هر ساله آپدیت دسامبر بزرگترین آپدیت بازی به حساب می آید.

اما بعد از آپدیت بازی دیدیم که هیچ خبری از این کشتی نشد و این شد که خیلیها معتقد شدند که اصلا این کشتی به بازی اضافه نخواهد شد.

نکته جالب توجه این بود که در فایل بازی که بعد از آپدیت دسامبر 2016 استخراج شد اطلاعاتی مرتبط با کشتی مشاهده شد که امید به ورود کشتی به بازی را بیشتر کرد. این اطلاعات مربوط به آیکون کشتی در بازی بود.


پس چرا سوپرسل چیزی را آپدیت میکند که قرار نیست به بازی اضافه کند؟ اینکار معنا ندارد ، تنها معنایی که میتواند داشته باشد این است که شرکت سوپرسل در حال کار بر روی این کشتی هستند و اضافه شدن آن به بازی زمان بیشتری نسبت به چیزی که انتظار میرفت را داشته باشد و در آپدیت های بعدی شاید شاهد این کشتی باشیم.

بعد از آن شایعات فروکش کرد اما کاملا از بین نرفت. بعضی از بازیکنان که در یوتیوب کانال دارند و فیلم هایی از بازی منتشر میکنند در ویدئوهای خود صحبت هایی در مورد این کشتی و ورود آن به بازی در آینده  میکردند.

 

توسط: نفس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
برچسب ها:
بازار آگهی
نظرات

نظرات (1)

آواتار

raha

پنج شنبه 7 دی 1396 - 22:23
جالب بود

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید