جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
رونالدو اتهام رسوایی اخلاقی را رد کرد / او از «اشپیگل» شکایت می کند
رونالدو اتهام رسوایی اخلاقی را رد کرد / او از «اشپیگل» شکایت می کند
  • 7 سال قبل - 26 فروردین 1396 ساعت 10:02
  • تعداد بازدید: 1547

رونالدو اتهام رسوایی اخلاقی را رد کرد / او از «اشپیگل» شکایت می کند

کریستیانو رونالدو از سوی نشریه اشپیگل آلمان با یک اتهام بزرگ روبرو شده است، نشریه ای که به طرز عجیبی تمایل دارد هر چند وقت یکبار گزارشی جنجالی از کریس رونالدو چاپ کند.

به گزارش بازار آذربایجان به نقل از جام جم آنلاین  ، اشپگیل چند ماه پیش گزارشی به تفصیل درباره فوتبالیست هایی چاپ کرد که از مالیات فرار کرده اند. کدهایی که این نشریه می داد همه و همه به کریس رونالدو می رسید. البته رونالدو این اتهام را با دلیل و محکمه رد کرد و مستندهایی هم در اینباره منتشر شد.

چند ماه گذشته و حالا اشپیگل دوباره به سراغ رونالدو آمده است. اینبار با یک اتهام سنگین تر و خجالت آورتر، اتهام رسوایی اخلاقی. اتهام اشپیگل به رونالدو واقعا باور نکردنی است، اتهامی به نام تجاوز.

ماجرا به سال 2009 برمی گردد و شهر لاس وگاس آمریکا. زنی که مدعی‌ست رونالدو او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده به پلیس لاس وگاس مراجعه کرده است. او مدعی‌ شده ستاره پرتغالی برای پنهان کردن این موضوع در ژانویه 2010 از یک وکیل کمک گرفت. به نوشته این منابع رونالدو به فردی که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت یک سال بعد از این اتفاق 375 هزار یورو پرداخت کرده تا او این موضوع را آشکار نکند.

رونالدو به فاصله کمتر از 24 ساعت از گزارش این نشریه آلمان به سرعت همه چیز را تکذیب کرد. او حتی گفته که برای شکایت از اشپیگل دست به کار شده و همه چیز را به وکیلش سپرده است. هنوز چیزی در اینباره مشخص نیست. به احتمال فراوان رونالدو از این اتهام فرار خواهد کرد اما حاشیه های آن تا مدت ها گریبانگیرش خواهد بود.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر