سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024

تبلیغات
خصوصیات متولدین فروردین
خصوصیات متولدین فروردین
  • 6 سال قبل - 15 فروردین 1397 ساعت 18:29
  • تعداد بازدید: 2654

خصوصیات متولدین فروردین

فروردین یعنی نوزاد طبیعت
سمبل: برّه
عنصر وجود: آتش
شعار: من هستم
سنگ خوش یمن: الماس
سیّاره: مریّخ
فلّز وجود: آهن
شخصیّت: کاردینال
رنگ محبوب: زرد
الهام پذیر فعّال و پیشرو راهنمای ایده‌آلیست

 

مشخصات کلی متولدین فروردین

پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رک و بی پروا ، زود عکس العمل نشان می دهد، لایق و کاردان ، عاشق قدرت ، بی صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فکر نمی کند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفکر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی پذیرد ، با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتکر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل کشمکش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشک و یک دنده ، مخالف دوز و کلک ، در باطن ضعیف تر از ظاهر است ، مددکار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند.

شما هنگامی که خورشید در اولین خانه منطقه البروج قرار می گیرد متولد شده و امواج پر قدرت خورشید و همچنین سیاره فرمانروای خود (مارس)را جذب کرده اید.این علامت که فرمانده منطقه البروج است,سر و مغز یعنی هوش,ذهن قوی و تعقل را نشان می دهد.برجستگی ویژه شماعزم راسخ است.شخصیت پر تکاپوی شما همراه با قابلیتهای ما فوق عادی فکری,شما را مستعد رهبری در رشته های مختلف,از کسب و کار گرفته تا حرفه های هنری,نموده است.

شما قدرت این را دارید که دوستان با نفوذی برای خود دست و پا کنید.این مسئله به اضافه تمایل قوی که برای زندگی اجتماعیدر شما هست,سرمایه_ هایی هستند که باعث می شوند شما به قله صعود کنید. (مارس)سیاره هادی شما در رویاروییبا مسایل شهامت زیادی به شما داده است و عزم راسخ و قدرتی که در وجودتان هست نیز شما را یاری می دهند;در صورتی که این نیروها را به طرز سازنده ای به کار گیرید.کارینیست که به وسیله آنها نتوانید انجام دهید,ولی متاسفانه در درون شما این تمایل نیز وجود دارد که این نیروها را به سویی سوق بدهید که نتایج مضری از آنها حاصل شود.

سیاره مارس شما را متمایل می کند به اینکه بعضی مواقع تصمیمهای عجولانه و از روی انگیزه آنی بگیرید.این امر باعث می شود که کمی بی پروا و شتابزده عمل کنید بدون اینکه قبلا در مورد کاری که می خواهید بکنید به اندازه کافی فکر کرده باشید.اگر از پیش در مقابل این نوع تمایلات خود جبهه نگیرید,اختلاف, عدم تفاهم و جدال و ستیزه در قسمتهای مختلف زندگی همراه شما خواهد بود.بنابراین قبل از اینکه اجاره نامه,قرارداد یا هر نوع سند مهم دیگری را امضا کنید,درباره آن بدقت فکر کنید.به نصایح دوستانی که قلبا هم سلیقه شما هستند توجه کرده و در هیچ کاری عجله نکنید.زمانی که تحت فشار هستید هیچ نوع تصمیمی نگیرید.این موضوع بسیار مهم است زیرا شما شخص فکور و ایده آلیستی هستید.موجودی دلسوز و قابل اعتمادید.

این قابل اعتماد بودن شما باعث میشود که بسادگی شما را بفریبند و همدردی شما به دیگران اجازه می دهد که مسایلی را به شما تحمیل کنند.شما باید بیاموزید که تملق را از ستایش صادقانه تشخیص بدهید و در مورد مردمی که با شما سر و کار دارید قاطع تر باشید. مهم نیست اگر بعضی اوقات این مسئله باعث ناراحتی جزئی بشود.برای موفقیت در زندگی شانسهای شما فوق العاده است. گرچه به علت اینکه موجود فعالی هستید متمایل به داشتن شغلهایی هستید که با تجارت همراه است لیکن پول به تنهایی برای شما اهمیت چندانی ندارد و فقط نشانه ایاست از قدرت و امنیت.در اوایل زندگی,امکان این هست که به دلیل نداشتن راهنما یا قدم گذاردن در یک راه غلط,مقداری پریشانی و شکست برایتان پیش بیاید,ولی هنگامی که خودتان را باز یافتید,با سرعتی غیر عادی به سوی ترقی گام بر خواهید داشت.

احتمالا مسئولیتهای زود هنگامی به دوش متولدین این ماه گذاشته می شود. این تجربه ها برای سرپا ایستادن شما در زندگی آینده تان مفید خواهد بود. خیلی مطبوع خواهد بود اگر برای ایجاد تعادل در شخصیت خودتان,در اوایل زندگی و جوانی آموزشهایی در رشته هایی که خلاقیت دارد و یا رشته های هنری,به شما داده شود.طبیعت شما به مهربانی بهترین پاسخ را می دهد و در عوض از اجبار و استبداد خشمگین می شوید.شما نه تنها از انتقاد عصبانی می شوید بلکه باید بر ضد این حالت که حتی پیشنهادات هم گاهی شما را خشمگین می کنند بجنگید.به هر حال آنقدر با هوش هستید که بتوانید بر این خشم غریزی غلبه کرده و انتقادات را بخصوص اگر سازنده بود و از طرف دوستان صمیمی و صادق به عمل آمده باشد,بپزیرید.

باید سعی کنید بر علیه زود خشم بودن و رد کردن انتقادات دیگران بجنگید,زیرا پر تکاپو بودن شما ایجاب می کند که اعمالتان با ملاحظه کامل انجام گرفته و در بعضی موارد محدود بشوند.از جهت عاطفی شما مجموعا موجود متعادلی هستید,فقط گاهی کمی تاثیر_ پذیر و کج خلق می شوید.دیگران به آسانی می توانند شما را افسرده یا خوشحال کنند.قوه تخیل بسیار زیادی دارید.با محبت,صمیمی و بخشنده هستید و دلتان می خواهد تا جایی که می توانید به دوستان خود کمک کنید. شما دوست خوبی هستید,ولی اگر از کسی رو برگردانید برای همیشه به روابط خود با او خاتمه می دهید.سعی کنید قبل از اینکه دوستی را از زندگی خود برانید,مطمئن شوید که کار درستی می کنید. ماه فروردین این قدرت را به شما می دهد که جای خود دا در بالاترین حد کسب و کار و زندگی اجتماعی باز کنید.اشخاص مهم شما را در راه رسیدن به شهرت و سعادت یاری خواهند کرد.

این اشخاص ممکن است حقوقدان,طبیب, سیاستمدار,بانکدار و یا یک هنرمند باشند.در سرنوشت شما رسیدن به موقعیتی که در آن رهبر عده ای باشید و یا در دستگاه دولتی به عنوان یک فرد قابل اعتماد کار کنید,پیش بینی شده است.

 
رازهای رفتاری متولد فروردین

در کارهای خصوصی متولدين فروردين ماه دخالت نکنيد ، متولدين فروردين ماه به دنبال ارضاي خواسته‌ها وتوقعات خود هستند و در اين زمينه، بسيار خودمحور و خودبين به شمار مي‌آيند.

هرگز نگذاريد متولدين فروردين ماه به راحتي دل شما را به دست آورند وگرنه به همان آساني نيز شما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش‌تان ميکنند.

آنها به سمت افرادي جذب ميشوند که شخصيتي مستقل و آزاده از خود بروز دهند و هر روز براي آنها به منزله آغازي جديد است، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غيرمنتظره از سوي آنها کنيد.

در مقابل آنها، سربلند و مغرور ظاهر شويد و هميشه آنها را تحسين کنيد و به وجودشان افتخار نماييد.

هرگز مزاحم آنها نشويد و در کارهاي خصوصيشان دخالت نکنيد و آنها را مورد انتقاد قرار ندهيد ؛ دوستانشان را بپذيريد و از آنها خرده نگيريد.

هرگز از متولد فروردین ماه پول قرض نگيريد و اگر به درخواست‌هاي آنها، پاسخ منفي دهيد، بايد منتظر مشاهده واکنش‌هايي بسيار تند و غيرمنطقي از سوي آنها باشيد .

 

مرد متولد فروردین

رک و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فکر نمی کند، رفتار و قیافه اش جوانتر از سنش به نظر می رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

متولدین این ماه افرادی خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال می‎باشند. اگر از سه و چهارده سالگی به سلامت عبور کنند، تا 90 سال عمر خواهند کرد. اینان اغلب در سینه، صورت یا بازونشانی دارند که برایشان نیک است .

متولدین این ماه افرادی با ذوق و سلیقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آمیز دارند. این افراد طالع و بخت خوبی دارند، به شرط آن که همت خود را به مار گیرند اینان عموماً افرادی مهربان و بخشنده بوده و اگر چیزی را از دست بدهند، باز به دست می‎آورند. گاه گرفتار بیماری می‎شوند که بیشتر از ناحیه پهلو و کمر می‎باشد. این افراد بهتر است از نزدیک شدن به آب رونده و تند، پرهیز کنند. از لحاظ شغلی، صنعت کشاورزی و خرید و فروش برایشان سودبخش وسازگار است .

 

خصوصیات کامل مرد متولد فروردین

مردي است رك و راست ، تند و آتشين مزاج و پر حرارت، عاشق پيشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و رياست طلب كه دوست دارد رهبر و فرمانده باشد . آيا روح اين مرد و باطن مخفي او را مي شناسيد.

منجمين، مرد متولد اين برج را با جملات جالبي توصيف كرده اند. ( رعد وبرق، مشعل پرنده، منبع نيروهاي صادق و رك و راست)او براي زن مي تواند يك آن بسيار هيجان انگيز و گرم و ايده آل باشدو يك آن ديگر سرد و يخ و بي تفاوت وگريزان.

اگر در جستجوي يك مرد سربراه ، هميشه يكنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستيد، او را به همسري انتخاب نكنيد. اما اگر طالب فقط عشق و هيجان هستيد، او بهترين مرد دنياست.

او مي تواند مدتي شمارا غرق در شوق و حرارت بكند و بعد در يك لحظه مثل يك تكه يخ سرد و خاموش بشود. در لحظه اي كه در اوج هيجان است ، حرفي زنيد و يا كاري بكنيد كه مطابق ميلش نباشد ، آنگاه درست مثل چراغي كه كليدش زده بشود ، فورا خاموش مي شود. او با ملاحظه كاري و محافظه كاري ميانه خوبي ندارد . شجاع و با اعتماد به نفس است. هميشه جلوتر از ديگران مي تازد و حتي گاهي از امكانات خود نيز قدم فراتر مي گذارد . مرد متولد برج حمل يك موجود مملو از انرژي و عقايد سازنده است . باري بعضي اوقات كاركردن را او مي تواند مشكل باشد اما بدون شك بسيار مفيد است.

او هرگز به گذشته فكر نمي كند، رفتار و قيافه ظاهري اش جوانتر از سنش به نظر مي رسد اگر چه از بسياري جهات خوش آيند است اما گاهي موجب مي شود كه نسبت به سنش قدري جوانتر جلوه كند و اين حالت تا وقتي كه پا به سن بگذارد، در وي باقي مي ماند. او با اين دست و آن دست كردن و ذره ذره جلو رفتن جدا مخالف است و پيوسته مايل است كه يك قدم از ديگران جلوتر بدود. او مي تواند منبع سخاوت و بخشندگي باشد و پول ، وقت، احساسات و امكاناتش را در بست در اختيار ديگران ، حتي كساني كه ايشان را خوب نمي شناسد، بگذارد ، ولي اگر خواسته اش برآورده نشود ، و يا با كساني كه دوست ندارد مواجه بشود، يا مجبور بشود با عده اي آدم منفي باف كار كند، به موجود ديوانه كننده اي بي پروا، بدون انعطاف ، خشن، يكدنده و متوقع تبديل خواهد شد.

 

اگر عاشق بشود

وقتي عاشق مي شود ، گويي يك شيرين و فرهاد جديد به دنيا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه مي گردد كه گويي در تمام كره زمين فقط او معشو قه اش حق زندگي دارد. او در نهاد خود ايمان دارد كه عشقش تنها عشق حقيقي است كه از بدو پيدايش به وجود آمده است. اگر اين عشق بشكند ، با تمام نيرو و با استفاده از كليه امكانات سعي مي كند قطعات آن را برچيند و دوباره به هم پيوند دهد تا شايد آب رفته دوباره به جوي برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره كوشش به خرج مي دهد. مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اينكه طرفش متولد طرفش متولد برج عقرب آبان باشد. او نسبت به امور عاطفي و احساسي چنان ايده آل است كه در هر عشقي ميخواهد مولف يك كتاب عاشقانه باشد و در يك كتاب پرشور عاشقانه رفتاري متعادل و ميانه وجود ندارد ، هر چه هست شوريدگي و ديوانگي است.

در برخورد با معشوقه اگر چه به طور كلي آدم آرامي است، اما اين آرامش نبايد شما را خام كند، مخصوصا اگر در دهه اول اين ماه به دنيا آمده باشد او زياد حرف نمي زند ، خيلي تظاهر نمي كند و شايد حتي نتواند مرد عاشق پيشه اي جلوه كند اما اگر مي توانستيد به داخل قلب و مغزش رسوخ كنيد ، با كمال تعجب مي ديديد كه روي توده اي آتش ريخته شده است. او در هر كاري مخصوصا كار عشق بدون شك يكي از جدي ترين ، صميمي ترين و خشن ترين افراد روزگار است.

به احتمال قوي هيچ يك از متولدين برج دوازده گانه سال به اندازه متولد برج فروردين نمي توانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهي شما مي گردد و طبيعت ايده آل او عشق را هميشه شكوفا وآتشين نگاه مي دارد . اما امان از روزي كه كتاب عشق براي او يكنواخت نشود و طوفان آرام بگيرد ، او به سهولت با سرد شدن آتش عشق به جستجوي يك شيرين دوم، سوم، چهارم و حتي هزارم مي رود. از آنجا كه در كار عشق ، مثل بقيه امور زندگي ، پاكباز و صادق و هيجان پرست است ، اگر عكس العمل معشوقه چنانكه بايد و شايد گرم و طوفاني نباشد و اين توهم را در وي به وجود بياورد كه بر غم كوشش هايي كه به خرج مي دهد ، نمي تواند به مقصود خود كه بر خورداري كامل از يك عشق است برسد، در عرض مدت كوتاهي تغيير عقيده مي دهد و مرغ دلش به بام ديگر پر مي كشد.

 

در زناشوئي چگونه شوهري است

در زندگي زنا شوئي پايبند اصولي است كه اگر ناديده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را مي خورد ، او گاهي به راستي ميل ندارد زنش را دائما در حال آرا يش كردن ، رنگ كردن مو ببيند. او را هرگز به حريم اتاقي كه مخصوص آرايش ونظافت است راه ندهيد. اگر شوهر يك زني متولد فروردين ماه بود ، بايد جدا مواظب باشد كارهايي از قبيل گذاشتن پاها به روي ميز و جويدن آدامس به هنگام تماشاي تلويزيون ، و ساير حركات جلف وسبك انجام ندهد. او را به جزئيات زندگي كاملا خصوصي خود مثل دعواي با مادرتان ، يا گذاشتن پماد به روي زخم روي كمرتان و از قبيل مسائل شخصي آشنا نكنيد. وقتي او منزل مي آيد، دلش مي خواهد زنش را شاد و خندان با بوي عطري كه دوست دارد ، ببيند. مبادا جمله و كلمه اي دل آزار حواله او بدهيد. زيرا برايش ديوانه كننده خواهد بود . اگر متوجه بشود كه اين ميل و خواسته اش هيچ احساسي را در همسرش برنمي انگيزد ، در چنين مواردي ابتدا سخت دل شكسته ميشود ، بعد دستخوش عصبانيت مي گردد و آن وقت به جستجوي زن ديگري مي پردازد كه همانند خودش در نشان دادن احساساتش صادق باشد . از نظر او اين كار به هيچ وجه خيانت محسوب نمي شود. او خود را گناهكار نمي داند ، از نظر او زن بي احساس اوست كه خيانت كرده است، او خيال مي كرد كه زنش موجودي است دوست داشتني و گرم و صميمي در حالي كه اكنون مي بيند تمام افكارش پوچ و بيهوده از آب در آمده است. او به طور طبيعي قادر به تحمل زن شلخته ، بي احساس ، كم هوش، بد لباس و نامرتب نيست و در مقابل اين ناملايمات شديدا از خود عكس العمل نشان مي دهد . در مقابل اگر زن يك چنين مردي به خواسته اش توجه كند، مي تواند مطمئن باشد كه او با بزرگواري تمام زن هاي ديگر را در دنيا ناديده مي گيرد . قلب متولد فروردين ماه فقط يك اتاق براي يك زن دارد ( مگر اينكه والدينش هر دو متولد ماه جوزا «خرداد» باشند.) او خيلي قبل از آنكه به همسرش خيانت كند، از او فاصله مي گيرد و از وي دلسرد مي گردد و قبل از اتفاق اين واقعه به شكلهاي مختلف به مبارزه براي نجات عشق خود مي پردازد. متولد برج حمل از زن خجول، ملالت آور، و منفي باف متنفر است. زنش بايد او را متقاعد بكند كه از همه بهتر و برتر است و اگر توانست اين فكر را در او به وجود بياورد، مي تواند به وفاداري اش ايمان پيدا كند ، اين كاري است كه آزمايشش براي هر زني كه شوهرش متولد فروردين است ، بسيار جالب و دل انگيز خواهد بود. او در عينحال كه ايده آل است، به حقايق نيز توجه شديد دارد، از اقرار به اشتباه شديدا متنفر است و يا اينكه هرگز نمي تواند ببيند كه عشقش رو به خاموشي مي رود ولي از آنجائي كه در تصميم هاي خود خيلي پابرجاست ، براي همسرش اين امكان وجود ندارد كه بتواند آب رفته را به جوي برگرداند. براي اين كار اوانتخاب نمايد. اگر قبلا كمتر به خواسته هاي او توجه شده است ، برگرداندن او از نيمه راه فرار از منزل محتاح كوشش فراوان است و زن بايد در اين حالت به اين نكته توجه كند كه شوهر متولد فروردين از پنجه افكندن لذت فراوان مي برد، او تشنه رقابت ، كشمكش و نبرد است، پي در اين بارزن بايد از تمام امكانات و ريزه كاري هاي زنانه خود استفاده كند تا از نبرد پيروز و موفق از آب در آيد . در يك چنين كشاكشي اسلحه اي كه اصلا نمي تواند موثر واقع شود، سعي در جلب او از راه سكس است ، اما همين آدمي كه درمقابل اسلحه سكس مطلقا از خود مصونيت و قدرت نشان مي دهد، واجد من الوجوه نبايد از تحريك حس حسادتش استفاده بشود. يك كلمه و يا حتي يك نگاه گرم شما به مرد ديگري مي تواند او را هميشه از شما سرد كند( ولو اينكه جسمش به علل مختلف در خانه باقي بماند) او مي خواهد كه در هر مورد جلوتر و بر تر از ديگران باشد و اين حالت شامل حال قلب شما نيز مي گردد . متولد برج فروردين داراي حس مالكيت و حسادت فوق العاده شديدي است . در اين مورد فقط متولدين ماه اسد ( مرداد ) عمس العمل شديدتري از خود نشان مي دهند و شايد به همين دليل هم باشد كه از تا از كسي صد درصد اطمينان نداشته باشد، عاشقش نخواهد شد. زن يك مرد متولد فروردين بايد به اين حقيقت گردن بگذارد كه گرم گرفتن شوهرش با زنان ديگر مجاز و بدون تزوير وريا است و او اين كار را حق مسلم خود ميداند در حالي كه زنش را به شدت از آن منع مي كند. اگر اين شخص متولد ده روز اول فروردين باشد، زنش را به يك پا سنگ مي بندد و متوقع است كه او بايد بدون اعتراض همانجابماند و اين زن اگرمي خواهد كه شوهرش واقعا از آن او باشد و هرگز به وي خيانت نكند و لحظه اي از فكر او غافل نباشد ، نه تنها نيايد حتي يك انگشتش را از دايره اي كه به اطرافش كشيده شده است ، بيرون بگذارد بلكه حتي بايد مواظب حركات چشم هايش نيز باشد كه مبادا به روي يك مرد نگاه يا خنده معصومانه كند.

 

ازنظر اجتماعي چگونه مردي است

يك مرد متولد فروردين ماه طبيعتا داراي حس ياغي گري است .. او عشق وافري به طرد واضعين و مجريان قوانين دارد و ايمان دارد كه خودش از هر موجود ديگري بهتر و بيشتر مي توانيد جوانب موضوعات مختلف را در نظر گرفته و به كنه آنها پي ببرد. البته هيچ استبعادي وجود ندارد كه واقعا هم همينطور باشد ، اما طبيعي است كه قبولش براي ديگران آسان نيست. آز آنجا كه او عادت دارد مستقيما به قلب مشكلات حمله كند و در اين كار بدون هيچ نوع عادت دارد مستقيما به قلب مشكلات حمله كند و در اين كار بدون هيچ نوع مقدمه اي با شتابزدگي قدم پيش بگذارد ، احتمال بسيار است كه در زندگي به دفعات زمين بخورد و با ناكامي مواجه بشود و از آنجا كه هميشه مي خواهد رهبر باشد و از دنباله روي وحشت دارد، بالطبع قدرتمند ترها بارها به وي مي آموزند كه نمي تواند يكه تاز ميدان باشد، و در اين حالات است كه آغوش همسرش تنها پناهگاهش مي شود و سعي مي كند در جوار او غرور جريحه دار شده اش را التيام ببخشد، و اين جاست كه همسرش پي مي برد در وراي اين اعتماد به نفس عجيب، و اين حالت تجاوزكارانه، نقطه ضعفي در نهاد او وجود دارد كه عبارتست از اينكه او ترجيح مي دهد بميرد ولي به ضعف و شكست اعتراف نكند، زني كه بتواند در يك چنين مواقعي با ملاطفت و ملا يمت و نثار عشق خود او را ياري دهد، تا شكست مزبور را جبران يا فراموش كند، مي تواند يقين داشته باشد كه قلب شوهرش را براي هميشه در اختيار خواهد داشت. در اين گونه مواقع به هيچ صورتي حق را به جانب دشمن او ندهيد. او هميشه خواهان آن است كه همسرش صادقانه و از صميم قلب او را محق بداند.

 

با دوستان چگونه رفتار مي كند

در طبيعت متولد فروردين ريا و تزوير به وديعه گذاشته نشده است و به اين ترتيب وقتي از كسي رنجيده ، آثار ملال و رنجش در او خيلي زود معلوم ميشود. در چنين وضعي رفتار گرم و صميمانه و نحوه گفتار و برخوردش آشكارا عوض مي شودو اين حالت معمولا با تذكر صريح رنجشي كه پيدا كرده است، به نقطه اختمام خود مي رسد . در مقابل بايد جوش وخروش ها و حتي پرخاشجويي هاي ناگهاني او را كمتر جدي گرفت زيرا مفهومشان قطع رابطه دوستي نيست و يك آتشفشان زود گذر است . به اين ترتيب از قهر و بي اعتنايي او بايد خيلي بيش از داد و فرياد ش ترسيد.

متولد اولين ماه سال حيله گري و نقشه كشي ودوز و كلك را نمي پسندد. او آدمي است رك و راست و اين حالت را چه در امور تجاري و كار و در عشق و احساسات آشكارا ميتوان در وجودش ديد وشناخت. او وقتي هدفي را در نظر گرقت چه در مسائل مادي و اجتماعي و اداري و چه در عرصه عشق و عاطفه يك دقيقه را هم نمي خواهد تلف كند. مثلا اگر پي برد كه عاشق است، فورا قدم پيش ميگذارد ، اما در اين مورد بايد به وي امكان داده شود كه خودش به اين امر واقف بشود، نه اينكه در تنگنا گذاشته شده ، كه خيال كند عاشق شده است.

در زندگي خانواده متولد ماه فروردين به همان سماجتي كه سعي دارد هميشه در راس و قبل از همه باشد ، در عذر خواهي پس از بگو مگو ها نيز قبل از طرف مقابلش قدم پيش مي گذارد و به همين ترتيب اولين نفري است كه در صورت لزوم از همسر آزرده خاطر خود پوزش ميطلبد. او به هنگامم بيماري و يا ناراحتي شانه به شانه همسرش مي ايستد. ار بذل جان ومال به هيچ صورت دريغ نميورزد و از انواع مكاتباتي كه برايش وجود داشته باشد، استفاده مي كند تا زنش غمهاي خود را فراموش كند.

براي متولد ماه فروردين هيچ چيز به اندازه همسرش در اين دنيا ارزشمند نيست( البته همسري كه از نظر او دلخواه باشد) با وجود اين وقتي موضوعي فكرش را مشغول مي دارد و به مسئله اي بغرنج مي انديشد ، هر گز ميل ندارد كه كسي مزاحمش بشود و يا به كمكش برود . شما اگر شوهرتان متولد اولين ماه سال است، فقط و فقط وقتي به كمكش برويد كه از شما مدد بخواهد . يادتان باشد شما همسرش هستيد اما بايد هميشه يكي دو قدم خودتان را از او عقب تر نگاه داريد.

يك چنين مردي مي خواهد كه زنش در عين حال هم يك زن به تمام معني باشد و هم يك همسر، او مي خواهد كه شما بتوانيد در مواقع مختلف بطور مستقل دست به اقدامات لازم بزنيد، اما در عين حال فراموش نكنيد كه مايل است به او وابسته باشيد، از و حمايت بخواهيد و حس برتري طلبي و رهبري او را ارضاكنيد. اگر شما به نحوي اين حس او را جريحه دار كنيد، ممكن است با سخت ترين عكس العمل ها مواجه شويد و او بدترين كلمات را به شما مي گويد ، در حالي كه واقعا منظورش به هيچ وجه حرف هايي كه مي زند نيست و لحظه اي پس از فروكش كردن جوش وخروشش انتظاري دارد كه شما درست مثل خودش فورا جريان را خاتمه يافته تلقي كنيد.

مرد متولد برج حمل مي خواهد كه عملا بزرگ و رهبر خانواده باشد . از شنيدن ايراد چنان بيزار است كه ممكن ناگهان روي همه چيز خط بطلان بكشيد . او به علت علاقه واقعي كه به زن و همسرش دارد، به زحمت مي تواند بودجه خانواده را تا آخر برج متعادل نگاه دارد ، اما شما يادتان باشد كه اگر شوهرتان متولد فروردين است، هرگز از او نخواهيد خرج خانه را به دست شما بسپرد. اگر او در جائي كارمند بشود، به احتمال قوي شغلش را خيلي زودتغيير مي دهد و اين تغيير ادامه پيدا مي كند تا سر انجام در جايي خودش رئيس خودش بشود ، اما در تمام اين مدت تا پاي جان مي كوشد كه خانواده اش دچار مضيقه مالي نشود . متولد برج قوچ براي كودكان تازه به دنيا آمده اش يك مو جود خيال انگيز است . اما بعدها ، وقتي بچه هايش هفت هشت ساله شدند ، كوشش مي كند تا آنها را به پيروي از خود وادارد و نيازمند به استقلال مي باشند و او نبايد همه الگوهاي زندگي خود را به آنها تحميل كند . پدر بودن يكي از نقش هاي زندگي است كه او سخت به آن علاقمند است. اما در عين حال ممكن است نسبت به بچه هايش نوعي حسادت خاص نيز نشان بدهد اگر فقط احساس كند كه بچه ها براي مادرشان بيش از او ارزش قائلند ، گرفتار حسادت مي شود، و خيلي زود و سريع يك حالت بي تفاوتي نسبت به آن پيدا مي كند.

 

زن متولد فروردین

او بیش از هر زن دیگری در دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند. دارای قابلیتهای زیادی است بطوریکه تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می آید. خوش بین است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل می باشد. عصبانیتهایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی می باشد

متولدین زن این ماه عموماً افرادی خوشرو، خوش زبان، تندخو، اما مهربان، با قدی متوسط می‎باشند. اینان کمی حسود و دوستدار جشن و سرور هستند. اغلب در ابتدای زندگی با مشکلاتی مواجه خواهند بود، اما به ترتیب موقعیت و عزت نصیبشان می‎شود. اینان نزد پدر و مادر عزیز هستند. خود نیز صاحب فرزندان زیادی می‎شوند. اغلب اینان دارای همسری با کمال و صاحب قدرت می‎شوند .

متولدین زن این ماه اغلب در خانه‎داری و همسرداری مسلط هستند. از نامحرم دوری می‎کنند و طالب رضایت شوهر هستند. اینان اغلب شاکر و خوش قلب هستند. اما برای کسب آرامش و آسایش بیشتر، باید از کفران نعمت پرهیز کنند. این افراد طبعی گرم و خشک دارند و عموماً در زندگی با سه خطر مواجه می‎شوند. هرگاه از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان باید صادق و راستگو باشند، زیرا دروغ به آنان صدمه می‎زند. این زنان اغلب طالب لباسهای روشن و سنگ عقیق هستند .

 

خصوصیات کامل زن متولد فروردین

« عشق از زندگي جدا بوده است» بدون شك منظور افرادي غير از زن هاي متولد فروردين ماه است . نمي دانم به كسي كه عاشق يك چنين زني باشد ، بايد تبريك گفت و يا به حالش متاسف بود . ممكن است تصور كند كه عشق همه چيز زندگي است .در حالي كه او چنان مجذوب دنياي خاص خويشتن است كه در عمل فقط آن را همه چيز زندگي مي داند.

او بيش از هر زن ديگري در اين دنيا مي تواند بدون مرد زندگي كند. طبيعي است كه زندگي بدون مرد ، مفهومش زندگي بدون احساسات عاشقانه نيست. او هميشه دلش مي خواهد وشايد بتوان گفت نيازمند به آن است كه قلب مهربان و خواب هاي طلايي اش به خاطر او بتپد و به همين دليل هم هميشه يك چنين موجودي در ذهنش وجود دارد و موجودي كه ممكن است مربوط به سالهايي بس طولاني گذشته و يا سالهاي بسيار دور آينده باشد اما به هر حال او درشبهاي مهتابي بهار به اين عشق رو يايي خود مي انديشد و يكبه جالب آنكه بر غم وجود يك چنين آرزوي عميقي اگر يك چنين شخصي وجود خارجي نداشته باشد ، كمبود آن را احساس نمي كند زيرا هميشه در ضمير ناخود آگاهش معتقد است كه هر كاري را ه يك مرد مي تواند بكند ، خودش قادر است بهتر از آن را انجام بدهد.

زن متولد فروردين خودش راهش را در زندگي باز مي كند و مايحتاج زندگيش را خودش فراهم مي آورد و از حقش دفاع مي كند بدون اينكه نيازي به وجود خودش خودش فراهم مي آورد و از حقش دفاع مي كند بدون آنكه نيازي به وجود يك مرد داشته باشد . به نظر او انجام كارهايش به دست خودش خيلي سريعتر از آن صورت مي گيرد كه به انتظارديگري بنشيند و طبيعي است كه يك چنين خصوصياتي به مزاج مغرور مردها خوش آيند نيست .

زن متولد فروردين مثل مرد متولد اين ماه خواهان رهبري وپيشتازي است و اين خواسته شامل تمايل او به برداشتن اولين قدم در امور عشقي نيز ميگردد.دختران متولد اين ماه هميشه تعدادي عاشق سينه چاك در اطراف خود دارند و با وجود اين هميشه در تخيلات خود دنبال كسي مي گردند كه جزو اين عده نباشد . او در صورت لزوم مي تواند سريعا همرنگ جماعت بشود ولي در عين حال داراي آن سرسختي نيز هست كه بتواند از راحتي ها چشم بپوشد و با سيل مخالفت ها سينه به سينه بجنگد و به سينه هر مردي كه عشقش را مورد تهديد قرار داده است ، دست رد بزند. اين درست نمونه كاملي از خصوصيات اخلاقي يك متولد ماه فروردين است و او حتي پس از اينكه در زير ضربات خرد كننده حوادث به كلي درمانده شد و تنها طفلش از دنيا رفت و مردي كه دوستش مي داشت وجايش را براي خاطر او به خطر انداخته بود ، تركش كرد، باز قادر است بگويد كه : « باشد و فردا هم براي خودش روز ديگري است » و اين براي آمدنش انتخاب كرده است. زني با قدرت فراوان كه مي تواند بر همه غمنامه اي يك نقطه پايان بگذارد و قادر به ايفاي كامل نقش يك زن است و يعني فرو ريختن اشك در موقع لزوم و به عهده گرفتن نقش مرد به هنگامي كه مردي در زندگي او وجود نداشته باشد . طبيعي است داشتن يك چنين خصوصيات تهاجمي چندان جالب نيست و اما خوش بيني و اميد او به آينده روشن ، ضامن معتبري براي سعادتمند شدنش مي باشد.

زن متولد فروردين، در صورت مساعد بودن زمينه در ابراز عشق پيشقدم مي شود و بگذاريد او بفهمد كه دوستش داريد و اما خيلي هم دنبالش نرويد . وفاداري او به عشق تا زماي كه شما به آن پاي بند باشيد ، خارق العاده است زيرا وي اصولا موجودي رمانتيك مي باشد. او به هيچ صورت مايل نيست كه شكار بشود و اما اگر ديد كه شما تعقيبش نمي كنيد ، دلسرد مي گردد كما اينكه او از مردي كه بخواهد به طور كامل بر وي مسلط باشد ، گريزان و از مردي هم كه خودش را روي پاهاي او بيندازد، روگردان و بيزار است.

متولد فروردين قبل از آنكه بگذارد گرمي عشق سراسر وجودش را در بر گيرد، مي خواهد با دل مرد دلخواهش دست و پنجه نرم كند تا در اين كشاكش طعم قدرت مردانه او را بچشد. او به طرز باور نكردني رويايي است و هميشه آرزو دارد پرنس مورد علاق اش سوار بر اسبي سفيد بيايد و او را بربايد و به خاطر عشق او بادنيا بجنگد و آنچه را مي خواهد در اختيارش بگذارد ، بدون اينكه قدرت مردانگي خود را فراموش كند و چون يك چنين موجودي فقط در رويا وجود دارد ، اغلب تنها مي ماند.

روزهايش روشن و مملو از هيجان است و شب هاييش تاريك و خاموش اما شعله هاي اميد هرگز در قلبش خاموش نمي شوند و او پس از هر شكست قدم تازه اي پيش مي گذارد. او بايد از عشق خود احساس غرور كند اما اين امر نبايد موجب بشود كه شما ذوق و استعداد او را ناديده بگيريد و هر قدر نياز مندي او شما زياد تر باشد، باز كوشش مي كند كه دو برابر آن نيازمندي هاي شما را بر آورده سازد. او مي تواند از خطاي دوستانش چشم بپوشد ، مال و وقتش را صرف ديگران كند ، اما وقتي پاي دل به ميان آمد، ناگهان موجود ديگري مي شود . آنچه كه از آن اوست . اين امر قاطعيت مطلق دارد. كوچكترين خطايي مي تواند حسادت او را مثل يك بمب منفجر كند. مراقب باشيد كه در حضورش از هندمند مورد علاقه خود تعريف نكنيد و يا از زن ديگري ولو اينكه از دوستان او باشد ، صحبتي به ميان نياوريد . مردي كه زنش متولد فروردين است ، بهتر است در اداره منشي مرد داشته باشد .

اين زن حد متوسط ندارد و اگر دلش بشكند ، در مدتي بسيار كوتاه از توده اي آتش تبديل به قطعه اي يخ مي گردد اما نكته مهم اين است كه آتش تنش زود خاموش مي شود در حالي كه سرديش ابدي است.زن متولد این ماه سال چه قبل از ازدواج و چه بعد از آن خواهان آزادي فراوان است و متوقع است كه شما به وي و وفاداريش اطمينان كامل داشته باشيد در حالي كه عكس اين امر را الزامي نمي داند. او به رغم تمايل شديدي كه به آزادي خود دارد ، فوق العاده به شوهرش وفادار است و متولد اين ماه به طور طبيعي قادر به دوست داشتن دو مرد نيست زيرا بيش از آن صاف و صادق است كه بتواند يك چنين نقش ريا كارانه اي را به عهده بگيرد و ايفاي نقش كند. اگر اين زن، شوهر داشته باشد و عاشق مرد ديگري گردد، قبل از آن كه به وي خيانت كند ، رك و راست حقيقت را به شوهرش مي گويد كه ديگر نمي تواند زندگي مشتركي داشته باشد. اين زن مي تواند شور و هيجاني بسيار عميق و تخيلاتي صوفيانه و عارفانه داشته باشد . اين دو خصلت به شيوه اي غريب در وجود او با هم آميزش دارند. او هر نوع رابطه اي را صميمي و حقيقي و ابدي مي داند و خيانت و بكار بردن را به كلي احمقانه و غير ضروري مي داند. عشق او مثل حركات و گفتارش بي غل وغش و رك و پوست كنده است.

زن متولد این برج اصولا واجد قابليت هاي زياد است، به طوري كه تقريبا از عهده انجام هر كاري از فروشندگي تا نخست وزيري بر مي آيد. اگر در ارتش باشد ، خشونت يك گروهبان را به خود مي گيرد و اگر مانكن باشد، ظرافت هاي يك دختر تمام عيار هيجده ساله را در خود بوجود مي آورد . به هر صورت به شغل و كارش علاقه مندي نشان مي دهد و به اين دليل كمتر ممكن است كه از كار به خاطر عشقش دست بردارد.البته از آنجا كه او دختر رمانتيكي است ، اين امكان وجود دارد كه اگر عاشق شد ، به خيال تحقق بخشيدن به روياهاي طلائي خودش وداشتن يك خانه كوچك زيباي چوبي در حاشيه جنگل هاي شمالي و نشستن جلوي بخاري كه گندم هاي هيزم در آن شعله ور است و لذت بردن از زندگي در جوار معشوق سبب شود كه موقتا كارش را رها كند و اما وقتي كه رنگ هاي اين خانه جلاي اوليه اش را از دست داد و اين جا و آنجاي طاقش شروع به چكه كرد وآنوقت با سرعت به جستجوي كسب و كار و موقعيت اجتماعي خود بر مي خيزد. جلويش را نبايد گرفت ، زيرا اگر خواسته هاي روحي متولد فروردين ماه بر آورده بشود، خيلي ساده از هر مشكل كوچكي كه بو جود بيايد كوه بزرگي مي سازد ودرد سر درست ميكند. در عمل تقريبا كاري وجود ندارد كه زن متولد فروررين ازعهده اش برنيامد.

اگر از او چيزي را بخواهد و يا احساس كند كه داشتنش براي او ضروري است ، مصممانه قدم پيش مي گذارد اعم از اين كه آن كار انجام شدني باشد يا نباشد و به همين ترتيب در مقابل مشكلات چنان پايداري از خود نشان مي دهد و چنان خود را با محيط تطبيق مي دهد كه باورش به راستي مشكل است.زني را مي شناختم كه به علت خراب شدن وضع مالي شوهرش مجبور بود با سه بچه خود در يك آپارتمان دو اتاقه زندگي كند . او روزي در خانه با خانمي كه فال قهوه مي گرفت و اصلا با يكديگر آشنايي نداشتند ، بر خورد كرد و اين خانم پس از نگاه كردن به فنجان قهوه كه از آن نوشيده بود ، با ناراحتي گفت كه زندگي سختي در انتظارش مي باشد و اين زن صادقانه پرسيد : مي توانيد بگوئيد كه اين زندگي تلخ از كي شروع مي شود؟ همين خانم يك روز به سرش زد كه يك سگ هم بياورد و نگاه دارد و چون صاحب خانه گفت كه « خانم : شما خودتان هم براي دو اتاق زيادي هستيد تا چه رسد به اينكه سگ هم بياوريد » براي جامه عمل پوشاندن به خواسته اش ناگهان به فعاليت افتاد و به اين در و آن در زد و يك دوره كلاس كار با كامپيوتر را ديد و خلاصه در كمتر از يك سال وضع زندگي خود را از اين رو به آن رو كرد. با در آ مد خوبي كه نصيبش شده بود ، آپارتمان بزرگتري گرفت و سگ مورد دلخواهش را به خانه آورد . او تمام اين و تلاش را فقط براي آوردن يك سگ به خانه و باز كردن جا براي آن سگ تحمل كرد . زن متولد برج قوچ به علت خوش بيني زياد، هميشه معتقد است كه تيره روزي و ناكامي سرانجام روزي بر طرف مي شود و آفتاب هميشه زير ابر نمي ماند و به علت داشتن يك چنين طرز تفكري است كه به معجزه هم اعتقاد دارد و معجزه هم براي كساني كه به آن اعتقاد دارند، هميشه رخ مي دهد .

اين خانم در كارهاي خود خيلي عجول است و در نتيجه چه بسيارند دفعاتي كه اين عجله برايش اشكالاتي به وجود مي آورد اما او تا اولين تارهاي خاكستري رنگ در لا بلاي مو هايش پيدا نشده است كه هر چيزي را بايد از راه تجربه ياد بگيرد. به غرور خود سخت پايبندي نشان مي دهد و اعتقادش بر اين است كه شكسته شدن غرور پايان زندگي است.

از لحاظ عشق اين امكان وجود ندارد كه زن متولد شده در ماه فروردين فريب گرگ هاي در لباس ميش را بخورد و او را در مقابل زن فريب ها مصونيت دارد و خطر بزرگتر او را از جانب مرده هاي ايده ال و رومانتيك تهديد مي كند كه تازه در اين مورد نيز او بارها مرده ايده آلي را كه سر راهش قرار بگيرد ، در بوته آزمايش قرار مي دهد.كمتر زني ممكن است مثل زن متولد فروردين ماه مددكار و دادرس باشد . او خيلي راحت براي اطرافيانش هديه اي گران قيمت مي خرد و در موقع بيماري ازايشان پرستاري مي كند و به آنها پول قرض مي دهد و سعي مي كند بر ايشان كار پيدا كند و در مقابل انتظار مقابله به مثل راهم دارد.او هر كاري را با شور و حرارت خاص انجام مي دهد و اما شخصا منكر داشتن يك چنين خصوصياتي است كه اگر غمگين بود ، شوهرش هم غمگين واگر شاد بود شوهرش هم شاد باشد. او نه تنها مايل است كه دوستان شوهرش را بشناسد، از ميزان پس اندازه او خبر داشته باشد و جزئيات كارش را بداند ، بلكه حتي مي خواهد كه در خواب هاو روياهاي او نيز شريك باشد و همين حق را براي او قائل است. اگر بفهمد كه شوهرش چيزي را از او پنهان كرده است ، ديوانه مي شود و عصبانيت او واقعا نا خوش آيند است.

هرگز نبايد در جلوي ديگران كوچكتر ين ايرادي از طرز لباس پوشيدن و يا آرايش كردن و يا رفتارش گرفته شود. اگر اين نكته رعايت شود ، او هم نسبت به رعايت حال و شخصيت شما در ميان جمع پايبندي وسواس آميز نشان مي دهد.جريحه دار كردن غرور و يا به مسخره گرفتن احساساتش قلب او را مي شكند. اگر او با يك چنين رويدادي مواجه بشود، به آغوش شوهرش پناه مي برد و در آن لحظه دنيا برايش تيره وتاريك است و او خود را عميقا بي دفاع و آسيب ديده احساس ميكند و اينجاست كه شوهرش اين امكان استثنايي را پيدا مي كند تا موقعيت خود را در روح و قلب او استحكام بيشتري ببخشد . او عاشق قدرت است و مي خواهد كه هميشه واجد آن باشد و وقتي احساس كرد آن را از دست داده است ، بايد از جايي دوباره تحصيل قدرت كند.حالت ايده ال و خوش بيني بيش از حد زن متولد فروردين اغلب باعث مي شود كه به هنگام مواجه شدن با حقايق زندگي آزرده خاطر بشود . در يك چنين مواقعي دستيابي به قلب او كار فوق العاده ساده اي مي گردد. اندكي نوازش و بازگرداندن اعتقاد اعتماد به نفس به او دردهاي دلش را چهار طاق باز مي كند. او صميمانه انتظار دارد كه شوهرش در صورت لزوم با تمام قوا به جانبداري از وي برخيزد و با دشمن به مقابله برخيزد( اما شما اين كار را چنان انجام بدهيد كه راه برگشت از بين نرود زيرا همسرتان ممكن است خيلي زود يك چنين تصميمي بگيرد) اگر مرد دلخواه خود را پيدا كند، به راحتي از همه چيز دست بر مي دارد و او بدون وفاداري و صفاي عاشقانه زندگي را هيچ مي داند. به عنوان زن خانه شريكي دلسوز و يار و ياور است.احتمالا خواهان داشتن كاري در خارج از منزل است زيرا محيط خانه براي شور و هيجاني كه در وي وجود دارد ، بسيار كوچك و محدود كننده است.

عصبانيتش شبيه به جرقه اي است كه ناگهان از آتش بيرون مي ريزد و ناگهان ظاهرمي شود و زود از بين مي رود اما تعداد اين جرقه ها معمولا بيشتر از مواردي است كه مي تواند آرامش خيالي براي شوهرش ايجاد كند. نكته اي كه بايد به آن توجه كرد اين است كه عصبانيتهايش ظاهري است ولي لطف و مهرباني اش عميق و واقعي است . اندكي پر حرف اما حرف هايش سطحي و بي پايه نيست و در آن آثار هوشمندي كاملا مشاهده است و به اين دليل منطقا انتظار همدردي دارد .

شوهر يك چنين زني مجبور است او را به هنگام بروز بيماري به زور به رختخواب بفرستد اما بعد لازم است كه كنارش بنشيند و دستش را در دست بگيرد.زن متولد برج حمل در خانواده فوق العاده فداكار و كمك رسان است . اگر شوهرش از كار بيكار شود ، بدون تاخير كاري پيدا مي كند و نمي گدارد چرخ زندگي از حركت بايستد اما به طور حتم براي شوهري كه در آمدش از او كمتر باشد، احترامي قائل نيست ( در اين حالت اگر چه او را ترك نمي كند اما شايد به علت جريحه دار شدن غرورش ديگر آن دلشادي سابق را نشان نمي دهد.) يك تعريف از طرز آرايش يك زن ديگر نيز همين حالت را در او به وجود مي آورد اما خطرات احتمالي اين كار خيلي بيشتر است.

اگر بتوانيد محيط زندگي خود را پا بر جا نگاهداريد ، او را به طرزي واقعا باور نكردني شاد و دوست داشتني خواهيد يافت.او به عنوان مادر پيوسته مواظب است كه بچه هايش تميز ، شاد و سلا مت باشند . عقل معاش خارق العاده از خود نشان نمي دهد اما شما مي توايند او را يكي دو بار امتحان كنيد. هيچ بعيد نيست قابليتش در اين كار به اندازه اي كه مورد نظر شماست ، باشد.او ممكن است هر بار كه بچه اش گريه مي كند ، بغلش نكند و يا مثل برخي از مادرهاي ديگر در حمايت از كودكش روش اغراق آميز نداشته باشد اما اين بچه بلا شك مهرباني هاي مادرش را فراوان مي بيند و عشق مادر به قدر كفايت نصيبش مي گردد.به علت داشتن تخيلات شاعرانه دنيايي مملو از زيبايي ها و رنگ ها در ذهن بچه هايش به وجود مي آورد اما انضباط را هم لحظه اي فراموش نمي كند . تنبيه بدني نمي كند ولي از حرفش هم بر نمي گردد . او خيلي دير به مواد مخدر معتاد مي گردد اما از انتقام كشيدن لذت مي برد و خيلي زود عصباني مي شود و خيلي هم آرام مي گردد. صميمانه به شوهرش كمك مي كند كه به آرزوهايش جامه عمل بپوشاند.

اگر شوهر زن متولد فروردين فقط به اندازه نصف مقداري كه او به وي ايمان دارد ، به او ايمان داشته باشد، زندگي زناشوئي آنها واقعا سعادتمندانه خواهدبود.

 

 

توسط: مدیر

منبع: تاروت رنگی

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

اخبار و خواندنی ها
شما هنگامی که خورشید در اولین خانه منطقه البروج قرار می گیرد متولد شده و امواج پر قدرت خورشید و همچنین سیاره فرمانروای خود (مارس)را جذب کرده اید.این علامت که فرمانده منطقه البروج است,سر و مغز یعنی هوش,ذهن قوی و تعقل را نشان می دهد.برجستگی ویژه شماعزم راسخ است.شخصیت پر تکاپوی شما همراه با قابلیتهای ما فوق عادی فکری,شما را مستعد رهبری در رشته های مختلف,از کسب و کار گرفته تا حرفه های هنری,نموده است.