پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024

تبلیغات
چگونه ردپای خود را از اینترنت حذف کنیم؟
چگونه ردپای خود را از اینترنت حذف کنیم؟
  • 7 سال و 2 ماه قبل - 21 بهمن 1395 ساعت 11:40
  • تعداد بازدید: 1788

چگونه ردپای خود را از اینترنت حذف کنیم؟

چگونه ردپای خود را از اینترنت حذف کنیم؟

به گزارش بازار آذربایجان به نقل از گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تمامی مرورگرهای اینترنتی قسمتی به نام تاریخچه(HISTORY) وجود دارد که تمامی فعالیت های کاربر در فضای وب را ثبت و ضبط می نماید. گاهی اوقات دسترسی افراد سودجو به برخی از این سوابق ممکن است مشکلاتی را برای وی به وجود آورد.

در این گزارش به معرفی راهکاری برای حذف تمامی سوابق و فعالیت ها از اینترنت پرداخته ایم که در ادامه می توانید مطالعه نمایید.

نکته: این ترفند تنها برای کاربرانی که حساب کاربری Gmail دارند قابل استفاده است.

شیوه کار:

وب سایت " DESEAT.ME" می تواند کمک شایانی به شما کند. در ابتدای ورود به این سایت از شما حساب کاربری جیمیل خواسته می شود؛ پس از وارد کردن آدرس ایمیل، تمامی وب سایت ها، خدمات و.... که به نوعی با آدرس ایمیل شما مرتبط هستند از یک حساب در شبکه های اجتماعی گرفته تا فروشگاه های آنلاین را به شما ارائه می دهد.

کار تمام است؛ کافیست بنا به صلاح دید خود با کلیک بر روی لینکی که به شما ارائه شده است برای لغو اشتراک یا حذف خدمات اقدام کنید.

گفتنی است؛ این ابزار برای حذف سوابق شما از تمامی وب سایت هایی که حتی برای مدتی طولانی ازآنها هیچگونه خدماتی را دریافت نکرده اید و صرفا نام شما در آنها ثبت شده است نیز کمک شایانی می کند.

توسط: صبا

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
برچسب ها:
بازار آگهی
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر