چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، 24 April 2024

تبلیغات
طنز؛ ده راه برای لذت بردن از متروسواری
طنز؛ ده راه برای لذت بردن از متروسواری
  • 7 سال و 4 ماه قبل - 13 دی 1395 ساعت 13:02
  • تعداد بازدید: 2316

طنز؛ ده راه برای لذت بردن از متروسواری

اول - خطوط زردی که روی زمین ایستگاه‌های مترو کشیده شده است در واقع یک راهنما برای شما محسوب می‌شود. دائم روی آن ایستاده و گردن درازی کنید تا ببینید کی قطار از راه می‌رسد. دوستان خود را دائم به پشت آن هل بدهید تا از ترس و قبض روح‌شان لذت ببرید. وقتی مامور ایستگاه به شما تذکر داد، از رو نروید و در حالی‌که نشان می‌دهید می‌خواهید عقب بیایید، باز همان کارها را تکرار کنید تا قطار برسد.

دوم - مهم نیست کدام ایستگاه می‌خواهید پیاده شوید، گل مکان‌های مترو چهار جاست: طرفین دو در، یعنی طرفین دری که باز می‌شود و طرفین دری که باز نمی‌شود. باز هم تکرار می‌کنم، مهم نیست کدام ایستگاه مقصد شماست، چنان بچسبید به این چهار جا که نه کسی بتواند سوار شود، نه کسی پیاده شود.

سوم - اگر از آن تیپ آدم‌هایی هستید که داخل راهروهای مترو می‌ایستند، سعی کنید جوری بایستید که با هر تکان قطار، آرنج یا زانوی شما به سر و صورت کسی‌که جلوی شما نشسته است بخورد. فاصله شما هم باید جوری باشد که صورت طرف مقابل نشسته شما، دائم به سگک کمربند شما مالیده شود.

چهارم - اگر چیز به‌درد نخوری در خانه دارید که فضا اشغال کرده یا از آن استفاده نمی‌کنید، بهترین جا برای آب کردن آن، مترو است. آن‌را به مترو بیاورید و با یک قیمت چرت آن‌را به‌فروش برسانید. اما فراموش نکنید که باید دائم راه بروید و فریاد بزنید که چنین جنسی را دارید. نکته مهم در آداب فروش مترویی، زمانی است که بالای سر کسی می‌رسید که خواب بوده یا دارد چرت می‌زند. بالای سر او حتما نعره بزنید تا از خواب بپرد، شاید مشتری گم شده شما همان باشد که خواب است. پس فرصت‌سوزی نکنید.

پنجم - دقت کنید چه کسانی کفش واکس زده دارند، حتما پای آن‌ها را لگد کنید. واکس مال سوسول‌هاست، نگذارید جماعتی سوسول بمانند.

ششم - سیر بخورید، با ناهار پیاز تناول کنید و حمام نروید. استشمام بوی زیر بغل شما هنگامی‌که میله را گرفتید و نفس‌های عمیق شما، زمان سفر را برای دیگران کوتاه می‌کند و فکرشان را مشغول. کارآفرین باشید.

هفتم - اگر خانم هستید و اگر واگن مخصوص بانوان خالی بود، باز هم حتما به واگن مخصوص آقایان بروید. مطمئن باشید یک نفر از جای خود بلند می‌شود و جایش را به شما می‌دهد. اگر هم مجبور به ایستادن شدید، معمولا تا شعاع سه متری شما کسی نمی‌ایستد و می‌توانید آرامش را در فضای ایجاد شده تجربه کنید.

نکته کنکوری: عکس این قضیه را امتحان نکنید!

هشتم - مطمئن باشید پیرمردها دارند خودشان را لوس می‌کنند، انگار ما پیر نمی‌شویم! جای شما برای شماست، دلیلی ندارد آن‌را به اشتراک بگذارید. اصلا می‌خواست پیر نشود، انگار ما گفتیم سنش زیاد شود! با این نوناشون.

نهم - اگر مسیرتان تا مقصد طولانی است و اگر می‌خواهید ایستگاه‌های آخر پیاده شوید، حتما جایی را برای نشستن یا ایستادن انتخاب کنید که مسافر بغلی شما، حتما تبلت یا موبایلش روشن باشد و از آن استفاده کند. خواندن مطالب شخصی او بهترین راه سرگرمی است. با این کار علاوه بر لذت سفر، شاید چیزهایی هم بیاموزید که تاکنون نیاموخته بودید.

دهم - پله برقی، شهربازی مترو است. روی آن بدوید، کفش واکس بزنید، بنشینید، سرسره سواری کنید، دکمه قطع و وصلش را بزنید و کلا از آن استفاده کنید. هل دادن مردم برای از دست دادن تعادل فراموش نشود، خیلی خنده‌دار است.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
برچسب ها:
بازار آگهی
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید