سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024

تبلیغات
دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead
دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead
  • 5 سال و 8 ماه قبل - 9 مرداد 1397 ساعت 23:59
  • تعداد بازدید: 5153

دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead

نام سریال : مردگان متحرک – The Walking Dead

تاریخ شروع پخش : ۳۱ اکتبر ۲۰۱۰

ژانر : اکشن ، ترسناک

زبان : انگلیسی

کیفیت : ۴۸۰p – 720p – 1080p

محصول : آمریکا

شبکه نمایش دهنده : AMC

نویسنده : رابرت کرکمن

بازیگران اصلی:

اندرو لینکولن در نقش ریک گریمز

چندلر ریگز در نقش کارل گریمز

نورمن ریداس در نقش دریل دیکسون

مایکل روکر در نقش مریل دیکسون

جان برنتال در نقش شین والش

استیون ین در نقش گلن ری

سارا وین کالیز در نقش لوری گریمز

لوری هولدن در نقش آندریا

جفری دی‌مان در نقش دیل هورواث

لنی جیمز در نقش مورگان جونز

ملیسا مک براید در نقش کارول پلیتر

رابرت سینگلتون در نقش تی-داگ

فصل اول در ۶ قسمت در سال ۲۰۱۰ به نمایش درآمد. فصل دوم هم شامل ۱۳ قسمت بود. فصل سوم از ۱۴ اکتبر ۲۰۱۳ آغاز به پخش کرد و در قسمت ۱۶ام پایان یافت. فصل چهارم سریال هم ۱۳ اکتبر ۲۰۱۳ آغاز شد که شامل ۱۶ قسمت بود. فصل پنجم سریال نیز در ۱۲ اکتبر ۲۰۱۴ (۲۰ مهر ۱۳۹۳) آغاز شد که این فصل نیز شامل ۱۶ قسمت بود. فصل ششم نیز دارای 166 قسمت می باشد. فصل هفتم 16قسمت و فصل هشتم 15قسمت می باشد.

خلاصه سریال :

معاون کلانتر ریک گرایمز در طی انجام عملیاتی به کما میرود.وی پس از خارج شدن از کما محیط خود را پر از مرده میبیند و سرگشته و حیران عازم خانه خود میشود اما پدر و پسری وی را میابند و به او میگویند که تمام انسان ها تبدیل به مرده متحرک شده اند واگر فرد زنده ای را گاز بگیرند او هم تبدیل به مرده متحرک میشود.ریک برای یافتن همسر و فرزندش به شهر آتلانتا میرود تا درآنجابه گروه بازماندگان بپیوندد اما مردگان متحرک شهر را تصاحب کرده اند.ریک توسط جوانی به نام گلن به گروهی از بازماندگان که کمپی در حومه شهر دارند می پیوندد و با خراب شدن کمپ و کشته شدن افراد زیادی از گروه رهبری گروه را به عهده گرفته و آنها را به مرکز درمانی و تحقیقاتی که امید به آن دارند میروند.اما درمیابند که بیماری که باعث میشود بعد از مردن افراد به حرکت دربیایند درمانی ندارند.

15 صحنه تکان دهنده سریال « مردگان متحرک - The Walking Dead »

15 – کشته شدن "تی داگ"

قربانی شدن شخصیت "تی داگ" که یک قهرمان نیز به حساب می آمد یکی از صحنه های غمگین و دلخراش سریال بود. او در فصل سوم شخصیتی توانمند بود که مورد تشویق بسیاری از هواداران این سریال قرار گرفت. او در حمله ای توسط سگ "چامپ" زخمی شده و سپس با حال آشفته ای که داشت توسط یک زامبی وحشتناک نیز از ناحیه شانه گاز گرفته شد. "تی داگ" دقایقی بیشتر از شخصیت های دیگر توانست دوام بیاورد و در نهایت این حادثه منجر به مرگش شد.

14 – کشتار خوک

ریک برای بیرون کردن زامبی هایی که به زندان حمله کرده بودند مجبور شد که از گوشت خوک ها استفاده کند تا بتواند زامبی ها را به دنبال خودش بکشاند و این صحنه دلخراشی بود که در آخرالزمانی که به پا شده و در این بی آب و غذایی بسیار دلخراش است ! قابل ذکر است که همچنین این قسمت مورد انتقاد تعداد بی شماری از افراد فعال در اُمور "مقابله با ظلم و ستم با حیوانات" نیز قرار گرفت.

13 – قربانی شدن "نوء"

گلن بعد از اینکه نتوانست "نوء" را نجات دهد صحنه ای بسیار دلخراش را شاهد بودیم. او از پشت شیشه "نوء" را تماشا می کرد که توسط زامبی ها خورده می شد و هیچ کاری هم نمی توانست انجام دهد و این صحنه نیز کاملا دلخراش بود.

12 – خیانت شین به اوتیس

کشتن "اوتیس" توسط "شین" صحنه ای کاملا ناجوانمردانه بود که در فصل های اولیه دیدیم. اوتیس از اول هم به شین مشکوک شده بود که این شکاک بودنش عاقبت کار دستش داد. آنها در حالی که با داروها در حال بازگشت به مزرعه بودند و به خاطر اینکه شین بتواند جان خودش را نجات دهد مجبور شد که اوتیس را قربانی زامبی ها کند و حرکتی خودخواهانه را انجام داد و صحنه ی کشته شدن اوتیس نیز بسیار غمگین بود.

11 – مرگ "دیل"

در فصل دوم دیدیم که پس ازبیرون آمدن یک زامبی از باتلاق، "دیل" زخمی شد و و دیگر قادر به ادامه دادن نبود. و از ریک خواست که کارش را تمام کند. او مردی خوب و با صبر و شکیبایی بسیار بالایی بود و مرگ ناگهانی اش عمیقا ناراحت کننده بود. "دیل" شخصیتی بود که همه او را به خاطر حفظ انسانیتش دوستش داشتند.

10 – هنگامی که دریل برادرش را پیدا کرد

آنچه که در مورد شخصیت "مرل دیکسون" دیده ایم بیشتر سرگرم کننده بوده و فردی با حماقت کامل بود و این موضوع کاملا بر خلاف برادرش «دریل» بود. با فاصله ای که بین این دو برادر افتاده بود احساسات آنها نیز کمرنگ تر می شد و زمانی که دریل او را دید متوجه شد که او نیز یک زامبی شده است و صحنه ای کاملا غم انگیز را تماشا کردیم که در نهایت مجبور شد با شلیک یک تیر به سر برادرش با او برای همیشه خداحافظی کند.

9 – مرگ در سطل زباله

همه تماشاگران پس از دیدن صحنه ای که "گلن" در پشت کوچه یک خیابان به زیر سطل زباله رفته بود و زامبی ها او را محاصره کرده بودند فکر کردند که او هم عمرش به پایان رسید و همگی یک صحنه ای کاملا دلخراش را تماشا کردیم.

8 – کشته شدن "لوری" توسط کارل و عکس العمل ریک

پس از اینکه کارل می بیند مادرش دیگر قادر به ادامه نیست، مجبور می شود او را بکشد و پس از اینکه ریک متوجه این قضیه می شود کاملا ناراحت شده و یک صحنه ای کاملا دلخراش و غمگینی را دیدیم. اما عکس العمل ریک (اندریو لینکلن) در این لحظه نشان داد که او در نوع خودش کاملا بی نظیر است و طبیعتا صحنه ای را که دیدیم اشک را بر چشمان تمامی همگی ما نشاند…

7 – هنگامی که "بث" کشته شد

مرگ ناگهانی "بث گرین" که خواهر "مگی" بود یکی دیگر از سکانس های کاملا دلخراش سریال بود که با اصابت تیر کشته شد و هنگامی که مگی سر به شانه ی خواهرش گذاشت و اشک می ریخت کاملا احساسات مخاطبین را تکان داد و به خاطر همین مورد نزدیک به 30,000 میلیون طرفدار درخواست بازگشت "بث" به سریال را کردند و کارگردان نیز برای عکس الغمل دیگران گفت که سریال باید طبق روال داستان پیش برود… 

6 – کشتن "شین" توسط "ریک"

 در اوایل سریال "شین" نسبت به ریک هیچ دشمنی و یا حسادتی نداشت و این موضوع زمانی شکل گرفت که "لوری" را از دست داد و دیگر رابطه ای با همسر ریک نداشت. پس از اینکه در پشت مزرعه قصد جان ریک را کرد، کاملا نقشه اش بهم ریخت و توسط ریک کشته شد. لحظه کشته شدن بهترین دوست ریک نیز دلخراش بود.

5 – پایان زندگی آندریا

لحظه مرگ آندریا سکانس های دلخراشی را دیدیم که داشت در اتاقی با ریک خداحافظی آخر را می کرد. هنگامی که او با رابرت رابطه داشت فکرش را نمیکرد که از پشت خنجر بخورد و این قضیه کاملا برعکس شد و زندگینامه اش با شلیک یک تیر بسته شد. 

4 – حقیقتی درباره "دوئن" 

مورگان شخصیتی است که همیشه او را در تضاد با افراد دیگر دیده ایم، اما این مشکلاتش همگی دلایلی داشته که آنها را در فصل های گذشته دیده ایم. مورگان پس از اینکه نتوانست تحمل کند با هدف یک تیر پسر زامبی شده اش را می کشد و صحنه های کاملاتکان دهنده ای را دیدیم.

3 – پیدا کردن سوفیا

در فصل دوم دیدی م پس از اینکه ریک به همراه گروهش خواستند تا زامبی های داخل انبار پشت مزرعه را بکشند، سوفیا دختری که مدتی بود غیبش زده بود را دیدند و او آخرین مرده متحرکی بود که از آنجا بیرون آمد و لحظات غمگینی را دیدیم که در نهایت منجر به کشته شدن سوفیا شد.

2 – کشتن لیز

 در جهان مردگان متحرک، بزرگسالان می توانند احساسات و زندگی خودشان را کنترل کنند و این بچه ها هستند که از همه نظر قادر به هظم مسائل غیر طبیعی نیستند. "درک" دختر کم سن و سالی بود که با این مشکل رو به رو شد و در نهایت خواهرش را کشت ! صحنه ها و سکانس های غمگینی را دیدیم که کاملا تکان دهنده بودند.

1 – مرگ "هرشل" 

شخصیت هرشل را از فصل دوم دیده ایم و شخصی صلح طلب و با انسانیت کامل بود و زندگی او زمانی تمام شد که رابرت با شلیک یک تیر به مغزش پرونده اش را کاملا بست. سکانس های دلخراشی را با عکس العمل دخترانش دیدیم…

برای دانلود رایگان سریال مردگان متحرک The Walking Dead  وارد کانال زیر شوید :
کانال سریال مردگان متحرک The Walking Dead: 

telegram.me/Scary_Mov1

کانال فیلم های ترسناک :

 https://t.me/tinyseri

دانلود سریالهای دیگر:
دانلود سریال بازی تاج و تخت game of thrones
https://www.bazarazerbaijaan.com/blog/details/4674

دانلود سریال اصیل ها The Originals
https://www.bazarazerbaijaan.com/blog/details/4672

دانلود سریال آخرین کشتی The Last Ship
https://www.bazarazerbaijaan.com/blog/details/4671

دانلود سریال ماوراالطبیعه SUPERNATURAL
https://www.bazarazerbaijaan.com/blog/details/4670

دانلود رایگان سریال جنگیر ( The Exorcist)
https://www.bazarazerbaijaan.com/blog/details/4668/

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر
اخبار و خواندنی ها
فصل اول در ۶ قسمت در سال ۲۰۱۰ به نمایش درآمد. فصل دوم هم شامل ۱۳ قسمت بود. فصل سوم از ۱۴ اکتبر ۲۰۱۳ آغاز به پخش کرد و در قسمت ۱۶ام پایان یافت. فصل چهارم سریال هم ۱۳ اکتبر ۲۰۱۳ آغاز شد که شامل ۱۶ قسمت بود. فصل پنجم سریال نیز در ۱۲ اکتبر ۲۰۱۴ (۲۰ مهر ۱۳۹۳) آغاز شد که این فصل نیز شامل ۱۶ قسمت بود. فصل ششم نیز دارای 166 قسمت می باشد. فصل هفتم 16قسمت و فصل هشتم 15قسمت می باشد