جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
دومین مسابقه «شناسایی استعدادهای تازه» برگزار می‌شود
دومین مسابقه «شناسایی استعدادهای تازه» برگزار می‌شود
  • 7 سال و 5 ماه قبل - 29 آبان 1395 ساعت 17:33
  • تعداد بازدید: 1493

دومین مسابقه «شناسایی استعدادهای تازه» برگزار می‌شود

به گزارش بازار آذربایجان، حوزه هنری کودک و نوجوان به منظور شناسایی، تقویت و معرفی استعدادهای تازه در عرصه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان دومین مسابقه نمایشنامه نویسی «شناسایی استعدادهای تازه» را برگزار می‌کند.

شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را با موضوعات دینی، تعلیمی- تربیتی- کاربردی، دفاع مقدس،‌ سبک زندگی و موضوع آزاد در این مسابقه شرکت دهند. مضمون آثار ارسالی باید درباره خردسالان، کودکان و نوجوانان باشد و تا کنون از نویسنده‌ای آن نمایشنامه به چاپ نرسیده باشد. جوایز این مسابقه شامل اهداء لوح تقدیر و عقد قرار داد چاپ اثر به نفرات برتر به همراه یک تا دو میلیون تومان وجه نقد است. همچنین حوزه هنری کودک و نوجوان برای 20 نویسنده شرکت کننده در این مسابقه فرصت آموزش یک ساله رایگان فراهم خواهد کرد. 

نخستین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان «شناسایی استعدادهای تازه» در سال 1393 برگزار شده بود و در آن حدود 250 متن به دبیرخانه ارسال شده بود.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه میتوانند تا  تاریخ 95/8/30 آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه به آدرس: تهران- خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)- کوچه دوازدهم- پلاک 3- حوزه هنری استان تهران- دبیرخانه دومین مسابقه نمایشنامه نویسی «شناسایی استعدادهای تازه» ویژه کودک و نوجوان ارسال کنند. 

کدپستی دبیرخانه: 15745-677

تلفن:88504619

نشانی الکترونیکی: estedadhayetaze@gmail.com

فرم شرکت در مسابقه 👇👇👇

 

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید