سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024

تبلیغات
سایت تبلیغاتی
سایت تبلیغاتی
  • 6 سال و 2 ماه قبل - 15 بهمن 1396 ساعت 23:42
  • تعداد بازدید: 19752

سایت تبلیغاتی

بازار تبلیغات اینترنتی تنها روش مقرون به صرفه تبلیغات

راه اندازی وب سایت و کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام علاوه بر هزینه های مالی محتاج اختصاص زمان زیادی نیز می باشد. مشغله های تخصیص زمان برای شبکه ها , به روز رسانی های همیشگی خسته کننده,دردسر فالو کردن و افزایش ممبرهایی که به دلیل جالب نبودن محتوای تبلیغاتی صفحه ,صفحات تبلیغاتی را ترک کرده و ریزش همیشگی اعضا و کاهش بازدید را به عنوان کابوسی شبانه روزی برای شما در پی خواهند داشت.

ما با داشتن تیمی تخصصی از ادمین های فعال در زمینه وب سایت ها  و با دارا بودن پروفایل های گسترده در تمامی شبکه های اجتماعی و وب سایت های تبلیغاتی و وبلاگ های تفریحی(بالغ بر 300 اکانت مختلف) نیاز شما را برای بازدیدکننده های هدفمند و همیشگی تامین نموده ایم.

درج آگهی سالیانه فقط با 99 هزار تومان

برای درج آگهی ویژه با قیمتی باورنکردنی کافیست با شماره های 
-09129277017----09381364928....پاشازاده
تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آگهی شما با تمامی مشخصات مورد نظر  اعم از شماره تلفن , آدرس,لینک کانال یا لینک سایت شما,عکس و متن دلخواه شما درج شود.
و یا به آیدی تلگرامی   https://t.me/amirpasha136
اطلاعات مورد نظر خود را ارسال فرمائید.

مزایای تبلیغات اینترنتی:

1-تبلیغ هدفمند : یعنی کاربران با سرچ کردن نیاز خود به آگهی شما رسیده و فقط مشتری های واقعی آگهی شما را مشاهده می نمایند.

2-تبلیغات همیشگی بدون تعطیلی و بدون ساعت خاص به صورت 24 ساعته,دسترسی شبانه روزی مشتریان بدون محدودیت زمانی و مکانی به تبلیغات شما

3-تبلیغات ماندگار و قابل دسترس , مانند تبلیغات کاغذی قابل دور ریختن نبوده و ضرری برای محیط زیست ندارند.

4-داشتن صفحه تخصصی کامل با توضیحات کامل بدون محدودیت متن و کلمات 

5-تبلیغی بدون وجود انواع و اقسام آگهی های مرتبط با شغل و کسب و کار شما در کنار آگهی شما(مانندنیازمندی های روزنامه ها) که باعث سردرگمی مشتری نمی شود.

6-هزینه به مراتب کمتر از تبلیغات کاغذی و بازدید تخصصی بیشتر  با توجه به افزایش رشد کاربران اینترنتی

7-سه درصد از درآمد آگهی های سایت خرج امور خیریه خواهد شد و تمامی مشترکین در این زمینه خداپسندانه شریک امر خیری خواهند بود.

توسط: امیر عباس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (1)

آواتار

آسمان مجازی پرشین اسکای

یکشنبه 19 اسفند 1397 - 00:28
با سلام و خسته نباشید من میخام این وبسایت رو ثبت کنم چگونه اقدام کنم با تشکر http://skypersiani.com آسمان مجازی پرشین اسکای
آواتار

مدیر سایت

یکشنبه 19 اسفند 1397 - 16:04
سلام با تایید پیام شما لینک سایت تون هم ثبت شد اما اگر درخواست خرید بک لینک ارزان و افزایش سریع رتبه سایت تون رو دارید با شماره 09129277017 و یا آیدی تلگرامی amirpasha@ در تماس باشید

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

اخبار و خواندنی ها
مزایای تبلیغات اینترنتی: 1-تبلیغ هدفمند  یعنی کاربران با سرچ کردن نیاز خود به آگهی شما رسیده و فقط مشتری های واقعی آگهی شما را مشاهده می نمایند. 2-تبلیغات همیشگی بدون تعطیلی و بدون ساعت خاص به صورت 24 ساعته,دسترسی شبانه روزی مشتریان بدون محدودیت زمانی و مکانی به تبلیغات شما 3-تبلیغات ماندگار و قابل دسترس ,