شنبه 1 اردیبهشت 1403، 20 April 2024

تبلیغات
آموزش آپدیت کردن PS4
آموزش آپدیت کردن PS4
  • 6 سال و 7 ماه قبل - 1 آبان 1396 ساعت 22:16
  • تعداد بازدید: 2893

آموزش آپدیت کردن PS4

آپدیت PS4 با اینترنت

  1. اگر PS4 به اینترنت متصل است، روشنش کنید. یا دکمه روشن کنسول را فشار دهید یا دکمه پلی استیشن روی دسته Dual Shock 4 را که وسط دسته قرار دارد، فشار دهید.
  2. در صفحه خانه، آیکون جعبه ابزاری که تنظیمات نام دارد را انتخاب کنید.
  3. در تنظیمات، آپدیت نرم افزار را انتخاب کنید. آپدیت با اینترنت را انتخاب کنید. این کار به کنسولتان اجازه میدهد تا به صورت آنلاین به دنبال آخرین آپدیت بگردد. اگر آخرین ورژن را نداشته باشید، میتوانید به آن اجازه دانلود دهید تا بلافاصله شروع به دانلود کند.
  4. زمانی که دانلود به پایان رسید، یک اطلاعیه در گوشه بالا سمت چپ نمایش داده میشود. در صفحه خانه، روی آیکون اطلاعیه و بعد انتخاب دانلود بروید. در دانلود ها فایل آپدیت را انتخاب کنید و برای نصب، دستورالعمل ها را دنبال کنید.
  5. آپدیت از طریق USB

     

  6. یک USB به دستگاه وصل کنید. باید در فرمت فایلFAT32 حداقل ۳۲۰ مگابایت فضای خالی داشته باشد.
  7. فلش را به کامپیوترتان متصل کنید. یک پوشه جدید بسازید. نام آن را PS4 بگذارید. درون PS4، یک پوشه دیگر بسازید و نام آن را UPDATE بگذارید. نام گذاری باید به همین صورت باشد و فقط با حروف بزرگ باشد تا توسط PS4 قابل شناسایی باشد.
  8. آپدیت را از سایت سونی روی کامپیوترتان دانلود کنید و آن را در فولدر آپدیت کپی نمایید. نام فایل بایدPS4UPDATE.PUP باشد.
  9. USB را به PS4 وصل کنید. از تنظیمات آپدیت نرم افزار سیستم را انتخاب کنید. آپدیت را از حافظه USB انتخاب کنید. برای آپدیت از دستورالعمل ها پیروی کنید.
  10. اگر سیستم PS4 فایل آپدیت را شناسایی نکرد، مطمئن شوید که نام پوشه و فایل درست است.
  11. آپدیت PS4 با دیسک بازی 

  12. وقتی دیسک که حاوی ورژن جدیدتر نرم افزار سیستم است را وارد میکنید، صفحه ای نمایش داده میشود که شما را در طول پروسه آپدیت، راهنمایی میکند. برای آپدیت، دستورالعمل ها را دنبال کنید.
  13. همانطور که میبینید، سونی هر طریق ممکن بدون اینترنت را در نظر گرفته است.

توسط: مدیر

منبع: زوم تک

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر