شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024

تبلیغات
آغاز طرح ضربتی اعطای وام ازدواج
آغاز طرح ضربتی اعطای وام ازدواج
  • 6 سال و 10 ماه قبل - 1 مرداد 1396 ساعت 13:30
  • تعداد بازدید: 1728

آغاز طرح ضربتی اعطای وام ازدواج

به نقل از جام جم آنلاین مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به صف نیم میلیونی متقاضیان وام قرض الحسنه ازدواج گفته بود:

 

⭕️این طرح برای کاهش زمان انتظار و خارج شدن این ۵۰۰ هزار نفر از صف اجرا می‌شود.۱۰ بانک عامل و یک صندوق قرض الحسنه با بانک مرکزی تفاهم نامه امضا کردند و برای هر یک از آن‌ها سهمیه در نظر گرفته شده است.

 

⭕️ بانک‌ های ملی، صادرات، تجارت، ملت، کشاورزی، سپه، رفاه کارگران، مسکن، توسعه تعاون، قرض الحسنه مهر ایران و صندوق قرض الحسنه پارسیان این ۵۰۰ هزار وام را پرداخت خواهند کرد.

 

⭕️ اولویت این طرح استان‌های محروم و مناطق کمتر برخوردار است و هر چقدر این وام در استان‌های محروم داده شود بانک‌های عامل امتیاز بیشتری می‌گیرند و اولویت بعدی آن است که افرادی که در زمان بیشتری در صف انتظار بودند زودتر این وام را دریافت کنند.

توسط: امیر عباس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

اخبار و خواندنی ها
به نقل از جام جم آنلاین مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به صف نیم میلیونی متقاضیان وام قرض الحسنه ازدواج گفته بود: ⭕️این طرح برای کاهش زمان انتظار و خارج شدن این ۵۰۰ هزار نفر از صف اجرا می‌شود.۱۰ بانک عامل و یک صندوق قرض الحسنه با بانک مرکزی تفاهم نامه امضا کردند و برای هر یک از آن‌ها سهمیه در نظر گرفته شده است. ⭕️ بانک‌ های ملی، صادرات، تجارت، ملت، کشاورزی، سپه، رفاه کارگران، مسکن، توسعه تعاون، قرض الحسنه مهر ایران و صندوق قرض الحسنه پارسیان این ۵۰۰ هزار وام را پرداخت خواهند کرد.