پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024

تبلیغات
بغض و اشک سهم یادگار کاپیتان فقید امان از این فوتبال بی‌رحم!
بغض و اشک سهم یادگار کاپیتان فقید  امان از این فوتبال بی‌رحم!
  • 7 سال قبل - 30 فروردین 1396 ساعت 21:34
  • تعداد بازدید: 1615

بغض و اشک سهم یادگار کاپیتان فقید امان از این فوتبال بی‌رحم!

فرزند مرحوم هادی نوروزی در حالی که خودش را از دو سال پیش برای جشن قهرمانی پرسپولیس آماده کرده بود در عین بی‌توجهی عوامل این باشگاه و مسئولان ورزشگاه، از شرکت در مراسم قهرمانی محروم شد تا بغض و اشک سهم کودک خردسال کاپیتان فقید این تیم از این جشن شود.

به گزارش بازار آذربایجان به نقل از ایسنا، مراسم قهرمانی امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که بزرگ‌ترین غایب این مراسم هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس یعنی هادی نوروزی بود. در حالی که بعد از درگذشت نوروزی در اوایل لیگ پانزدهم پرسپولیسی‌ها متفق‌القول به دنبال کسب قهرمانی و اهدای جام به روح کاپیتان تیم‌شان بودند و قصد داشتند هانی نوروزی به عنوان فرزند کاپیتان این تیم جام را بالای سر ببرد آن‌ها در گام پایانی لیگ پانزدهم ناکام ماندند تا اشک‌های هانی نوروزی در این مراسم جلوه ویژه‌ای به خود بگیرد.

لیگ شانزدهم هم با وعده قهرمانی و اهدای جام به کاپیتان فقید این تیم کلید خورد و پرسپولیسی‌ها که بیش از همیشه به کسب عنوان قهرمانی نزدیک بودند بارها این شعار که قهرمانی را به نوروزی اهدا خواهند کرد سر می‌دادند.

در روزهای بعد از مسجل شدن قهرمانی این تیم در تبریز ویدئوکلیپ‌هایی از خوشحالی هانی نوروزی از این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و این کودک که یادگار کاپیتان پرسپولیس بود و از دو سال پیش خودش را برای بالا بردن جام و شرکت در مراسم قهرمانی آماده کرده بود بیش از همه خوشحال بود.

هانی که در روز دیدار با پدیده هم از قبل از شروع بازی به همراه عمو و پدربزرگ خود در ورزشگاه حاضر شده بود تا به همراه هم‌بازیان پدرش جام قهرمانی را بالای سر ببرد در اتفاقی عجیب توسط نیروی انتظامی از ورود به زمین منع شد که در این کشمکش او به زمین هم خورد اما خوشبختانه اتفاق جدی برای هانی رخ نداد.

در حالی که خیلی از اهالی فوتبال و هواداران پرسپولیس و گزارشگر بازی هم از غیبت عجیب هانی نوروزی در این مراسم می‌گفتند هیچ کدام از بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس، پیگیر غیبت فرزند کاپیتان فقید این تیم نبودند و آن‌هایی که از دو سال پیش قول اهدای جام به هانی نوروزی فرزند او را می‌دادند به یاد هانی نبودند و به فکر گرفتن عکس و شرکت در جشن قهرمانی بودند.

در اواخر این بازی پدربزرگ هانی نوروزی که از این اتفاقات دلخور و ناراحت بود وارد اتاقک عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی هم شد تا گلایه‌های خود را از این بی‌توجهی سرخ‌پوشان و ممانعت از ورود آن‌ها به زمین اعلام کند.

بدون شک تلخ‌ترین اتفاق در این مراسم غیبت هانی بود و از این جشن بزرگ تنها بغض و گریه برای فرزند کاپیتان باقی ماند تا برای همیشه کسانی که وعده اهدای جام به او را داده بودند اما به آن عمل نکردند، در ذهنش باقی بماند.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید