جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024

تبلیغات
هفت عضو سابق جبهه مشارکت فردا محاکمه می شوند
هفت عضو سابق جبهه مشارکت فردا محاکمه می شوند
  • 7 سال و 5 ماه قبل - 13 آذر 1395 ساعت 20:16
  • تعداد بازدید: 1389

هفت عضو سابق جبهه مشارکت فردا محاکمه می شوند

به گزارش آذربایجان ،آذر منصوری شنبه شب افزود: دادگاه فردا ساعت 9 صبح در شعبه 26 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی عموزاده به صورت غیر علنی برگزار می‌شود.
وی اتهام مشترک اعضا را عضویت در جبهه مشارکت و فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام عنوان و اظهارکرد: با توجه به اینکه بعضی از دوستان که قبلا در جبهه مشارکت ایران اسلامی فعالیت می‌‌کردند به دادگاه احضار شده اند، اتهام بیشتر متوجه حضور در این جبهه است.
این فعال اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که چرا دادگاهی که قرار بود در 17 آبان برگزار شود به تعویق افتاد، گفت: برخی از متهمان، پرونده را به طور کامل مطالعه نکرده بودند از این رو درخواست استمهال کردند که دادگاه با این تقاضای آنان موافقت کرد.
منصوری مشکل تشکیل پرونده را روند حقوقی آن عنوان کرد و گفت: نامه ای به همین منظور برای مجلس نوشتیم و موارد را در آنجا مطرح کردیم.
وی افزود: با توجه به محتویات و نحوه رسیدگی به پرونده، باید دید روند قانونی به کجا می‌انجامد.
به گزارش بازار آذربایجان ،اتهامات مطرح شده در کیفرخواست محمدرضا خاتمی، آذر منصوری، حمیدرضا جلایی پور، علی شکوری راد، محسن صفایی فراهانی، محمد نعیمی پور و غلامحسین کاشفی، اجتماع و تبانی، عضویت در گروه غیرقانونی و فعالیت تبلیغی علیه نظام عنوان شده است که البته این اتهامات متوجه تمامی افراد نبود.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید