جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
۳ میلیارد برای سکونشینی هزینه می کنند صد میلیون برای بانوان نه!​
۳ میلیارد برای سکونشینی هزینه می کنند صد میلیون برای بانوان نه!​
  • 7 سال و 5 ماه قبل - 3 آذر 1395 ساعت 18:30
  • تعداد بازدید: 1499

۳ میلیارد برای سکونشینی هزینه می کنند صد میلیون برای بانوان نه!​

به گزارش بازار آدربایجان، سیدرضا افتخاری در حالی تیم بانوان استقلال را به کل منحل کرد که دو بهانه برای آن اعلام شد. بهانه اول اعتراض بازیکنان بود و بهانه دوم برداشتن یک میلیارد تومان از حساب باشگاه. هر کدام از این بهانه‌ها و دلایل کاملا قابل حل بودند اما تیم بانوان به کل منحل شد.

 
حرف‌های امیرشقاقی و غلامی سرمربی سابق و سرپرست امروز بانوان استقلال را که کنار هم می‌گذاریم متوجه می‌شویم که ماجرا یک اتفاق ساده بوده است. برکناری سرمربی و البته پافشاری بانوان برای بازگرداندن او که با وجود تهدیدهای افتخاری مبنی بر انحلال بازیکنان برنگشتند و افتخاری مجبور شد تیمی را منحل کند که قبل از اعلام مدیرعامل، منحل شده بود.
 
در واقع افتخاری ماجرا را مدیریت نکرد بلکه او تنها نظاره گر مدیریت تیمش توسط سرمربی پیشین بود که تصمیم باشگاه مبنی بر تغییر سرمربی را نپذیرفته بود. این واقعیت ماجرا بود. با این حال افتخاری در میان حرف هایش اعلام کرد پول نداریم، یک میلیارد تومان از حساب ما به حساب اداره مالیات رفته است به همین دلیل تیم بانوان را منحل کردیم.
 
این حرف در حالی از زبان مدیر عامل بیرون آمده که نداشتن پول برای تیم بانوان خودش نوعی بی مدیریتی است و رهاکردنش هم بی مدیریتی شدیدتری محسوب می‌شود اما حتی اگر کارد به استخوان رسیده باشد آن وقت باید پرسید این همه بازیکن روی سکو که به کار استقلال نیامده اند و هزینه آنها بیش از سه میلیارد تومان می‌شود عیبی ندارد اما صد میلیون هزینه کل سال تیم بانوان  باید صرفه جویی شود؟
 
پرسش بعدی از افتخاری این است که اگر بین بازیکنان و مربی مرد تیم اختلافی می‌افتاد هم ایشان دست در جیب می‌کردند و می‌گفتند تیم منحل!؟ به انزلی می‌رویم، آنجا دختران مرداب شادی و شور و شوق عجیبی برای فوتبال بازی کردن داشتند، آنجا هم گفتند پول نیست در حالیکه هزینه‌های بسیار بالایی برای ملوان انجام می‌شود اما تیم بانوان که با یک بیستم آن هزینه اداره می‌شد را منحل کردند.
 
در واقع به نظر می‌رسد تیم بانوان دم دستی‌ترین تیم برای انحلال است و هیچ کدام از مدیران برای آن نه وقت می‌گذارند و نه حاضرند با صرفه جویی اندک این تیم‌ها را نگه دارند. در این میان باید گفت تیم‌های بانوان فوتبال به شدت مظلوم هستند و هیچکس به آنها فکر نمی‌کند.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید