شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 271

تولید فر نیمه صنعتی قنادی

تولید کننده و سازنده فرهای نیمه صنعتی قنادی در ساری مازندران 09112592463 طراحی و ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی فر گردان و ثابت قنادی،فر برقی و گازی،فرمیوه خشک کن،فر چندکاره رستورانی تک شعله و چندشعله

نام و نام خانوادگی:

مهندس ابراهیم خلیلی کلاریجانی

موقعیت:

مازندران

تاریخ ارسال:

3 مهر 1402 ساعت 09:51

تاریخ انقضا:

30 مهر 1403

تلفن تماس:

01133022974

موبایل:

09112592463

پست الکترونیکی:

kitroodgastabarestan@gmail.com

ویدئو:

آدرس:

ساری اتوبان قائمشهر به ساری عبوری شهرک فرهنگیان رو به روی پمپ بنزین حافظ

متن آگهی

تولید فر نیمه صنعتی قنادی


تولید کننده فرهای نیمه صنعتی قنادی

گروه صنعتی کیتروگاز ، در جهت تولید انواع فر های صنعتی و نیمه صنعتی با هدف ارتقاء کیفیت محصولات و تامین نیازمندی های مشتری و بهبود مداوم محصولات به دلیل کسب سهم بیشتری از بازار می باشد .


از جمله محصولات تولیدی مجموعه می توان به مینی فر قنادی تمام اتوماتیک پرتابل  ، انواع فر گردان و ثابت، باربیکیو، فر رستورانی ، فر گردان مدل دینا ، فر ثابت مدل دنیا ، فر برقی و گازی  ، فر میوه خشک کن ، فر چندکاره رستورانی ، تک شعله و چندشعله ، ترولی حمل سینی ، باربیکیو ، کته پز ، میزکارو ... اشاره کرد.


کاربرد فر نیمه صنعتی قنادی 

کاربرد فر نیمه صنعتی قنادی چیست و چه کمکی برای سرعت دادن به صنایع قنادی می کند؟


فر نیمه صنعتی قنادی، یکی از تجهیزات صنعتی است که برای سرعت دادن به عملیات قنادی استفاده می‌شود. کاربردهای اصلی این دستگاه عبارتند از:


1. تولید سریعتر:
فر نیمه صنعتی قنادی به کاهش زمان تهیه و پخت مواد غذایی کمک می‌کند. این دستگاه با داشتن ظرفیت بالا و توانایی پخت چندین قطعه خرداده در یک زمان، به صنایع قنادی این امکان را می‌دهد تا تولید خود را در کمترین زمان ممکن انجام داده و تعداد بیشتری از محصولات را به بازار عرضه کنند.


2. کیفیت بهتر:
فر نیمه صنعتی قنادی با استفاده از تکنولوژی روز و کنترل دقیق دما و زمان پخت، به بهبود کیفیت محصولات کمک می‌کند. این دستگاه قادر است در کوتاهترین زمان، مواد غذایی را صاف و یکنواخت پخته کند، که این امر تاثیر مستقیمی در طعم و دما‌ی مناسبی که به محصولات داده می‌شود، دارد.


3. صرفه‌جویی در زمان و نیروی انسانی:
با استفاده از فر نیمه صنعتی قنادی، نیاز به پرسنل انسانی برای پخت و تهیه محصولات قنادی کاهش پیدا می‌کند. این دستگاه با اتوماسیون بالا، عملیات را به صورت خودکار و بدون نیاز به نیروی انسانی انجام می‌دهد و بنابراین می‌تواند هزینه‌های نیروی کار را کاهش داده و به صنایع قنادی کمک کند تا از نیروی کار خود بهره‌برداری بهینه‌ای داشته باشند.


به طور کلی، فر نیمه صنعتی قنادی با تسهیل و سرعت دادن به عملیات قنادی‌ها، به تولید سریعتر، مواد غذایی با کیفیت بهتر و کاهش هزینه‌های نیروی کار کمک می‌کند.
 

تولید فر نیمه صنعتی قنادی


کیتروگاز بهترین تولید کننده فرهای نیمه صنعتی قنادی در مازندران

کیتروگاز، به عنوان یکی از برترین تولید کننده های فرهای نیمه صنعتی قنادی در مازندران، با تکیه بر سال ها تجربه و تخصص خود، به شما محصولاتی با کیفیت و عملکرد برتر ارائه می‌دهد.

فرهای نیمه صنعتی قنادی ما، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شوند. این فرها، علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن، با توجه به قدرت حرارتی بالا، توانایی پخت و پز سریع و یکدست را فراهم می‌کنند. همچنین، با استفاده از سیستم های ایمنی پیشرفته، برای شما اطمینان از استفاده آسان و بی خطر را فراهم می‌کنند.


تمامی محصولات ما با رعایت استانداردهای کیفیتی بالا تولید می‌شوند و از طریق کنترل کیفی دقیق، به بررسی کامل هر قطعه پرداخته می‌شود. بنابراین، می‌توانیم به شما تضمین کنیم که با خرید محصولات کیتروگاز، بهترین راه حل را برای نیازهای شما پیدا می‌کنید.

همچنین، خدمات پس از فروش ما در دسترس شماست. تیم مجرب تکنیسین های ما در صورت بروز هرگونه مشکل در محصول، به شما خدمات فوری و کارآمد را ارائه خواهند کرد. از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام، شما به راحتی می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.


در نهایت، به عنوان یکی از تولید کنندگان برجسته در صنعت، ما به نگرش حفاظت از محیط زیست اهمیت ویژه ای می‌دهیم. برای همین، محصولات ما با رعایت استانداردهای زیست محیطی تولید می‌شوند. با خرید محصولات ما، علاوه بر کارآیی و کیفیت، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کنید.

بنابراین، اگر به دنبال یک فر با کیفیت و عملکرد برتر هستید، کیتروگاز را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین، با توجه به تنوع مدل ها و اندازه های ما، شما می‌توانید انتخابی را که بهترین بازدهی را برای شما دارد، انجام دهید.


سازنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در مازندران

استرس‌های کار در آشپزخانه صنعتی تنها نگرانی خاصی نیست. برقراری دستگاه‌های پیشرفته‌ای که بهره‌وری بالاتری نسبت به دیگر دستگاه‌ها دارند، اهمیت بسیاری در صنعت آشپزی دارد. همین مسئله موجب زندگی بهتری برای مشتریانتان می‌شود.
بخشی از راز موفقیت صنعت آشپزی در دسترسی به تجهیزات حرفه‌ای و مطمئن است. به خوشبختی، ما در کارخانه کیتروگاز، به عنوان بهترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در مازندران، این مسئله را درک کرده‌ایم و محصولاتی با کیفیت عالی و قابل اعتماد تولید می‌کنیم.


با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تیم ما در کارخانه کیتروگاز تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین محصولات را برای شما ارائه دهد. تمامی محصولات ما با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته ساخته می‌شوند. همچنین، با توجه به تنوع نیازها و استانداردهای مختلف صنعت آشپزی، ما محصولاتی را تولید می‌کنیم که به طور دقیق به نیازهای شما پاسخ می‌دهند.


مزیت استفاده از محصولات کیتروگاز ابتدا در بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت‌های متداول در آشپزخانه صنعتی است. علاوه بر این، ما بر روی ایمنی و سلامتی همکاران و مشتریانمان تاکید داریم و تمامی محصولات ما با رعایت استانداردها و نظایر آن‌ها طراحی و ساخته می‌شوند.


آیا شما هم در جستجوی تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت هستید؟ همینک با ما تماس بگیرید و از تولیدات استثنایی کیتروگاز برای شرکت خود استفاده کنید. مهمترین هدف ما، رضایت شماست و ما مصمم هستیم بهترین تجهیزات را برای شما فراهم کنیم.
کارخانه کیتروگاز، بهترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در مازندران، منتظر تماس شماست!


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر