شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1836

یراق آلات یو پی وی سی upvc

تولید یراق آلات یو پی وی سی upvc در تهران مرکز خرید و فروش یراق آلات یو پی وی سی upvc با قیمت مناسب و ارزان کارخانه تولیدی یراق آلات upvc پنجره دوجداره بورس فروش و پخش عمده و خرده یراق آلات upvc

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

30 فروردین 1401 ساعت 07:27

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0215671950

موبایل:

0912515318

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

تولید کننده یراق آلات یو پی وی سی upvc تهران

پخش یراق آلات درب پنچره upvc یو پی. وی. سی و آلومینیوم میلگرد دار و بدون میلگرد
فروش عمده وخرده انواع یراق آلات : قفل.دستگیره . سیلندر. لولا. پیچ و...
انواع اسپانیولتها( تک حالته -دوحالته-سوییچی)
انواع دستگیره ها (پنجره-سوییچی-سرویسی)
انواع لولاها (لولا رز-لولا یو کی)
پیچ در تمامی اندازه ها 
تولید و فروش مستقیم یراق آلات آکادو با قیمتی کاملا مناسب و زیر نرخ بازار
طراحی و ساخت اسپانیولت های تک حالته و دو حالته ورنه 
فروش ویژه دستگیره های کایاپن در دو نوع دلفینی و فیلپر با قیمتی کاملا مناسب به صورت (عمده،خرده)

 

ویژگیهای مهمی که باید تولید کنندگان ، جهت ارائه یک درب و پنجره upvc یا آلومینیوم مطلوب از نظر خریدار در نظر داشته باشند :
پروفیل ،یراق،گسگت شیشه و مونتاژ،که هر کدام لازم و ملزوم دیگری می باشد 
بستن یراق مناسب برروی پنجره یا درب باید با در نظر گرفتن ابعاد و وزن کار باشد و همچنین اسپانیولت یا لولاهایی که روی کار بسته می شود نیز باید جوابگوی نیاز مشتری باشد ،
یراق آلات ارائه شده توسط ما دارای گارانتی ده ساله و استانداردهای اروپا می باشد .
 

لطفا این نکته مهم فراموش نشود چنانچه هر کدام از این عوامل ،لحاظ نگردد باعث کم شدن کیفیت کار و روآوردن مشتری به کارهایی به غیر ازپروفیل upvc می شود.
 

استفاده از یراق آلات upvc مناسب و با کیفیت

1_پروفیل مرغوب
2_ساخت استاندارد
3_نصب با کیفیت 
 

عملکرد و باز دهی یک درو پنجره upvcکه رعایت استانداردهای ساخت و چهار عامل فوق را دارا باشد بیش از همه به نوع یراق آلات بکار گرفته شده بستگی دارد و آنچه که مصرف کننده به عنوان پنجره خوب از آن نام خواهد برد بیش از پیش به عملکرد سیستم یراق و کارایی آن وابسته خواهد بود ،
بنابر این نیاز است که مونتاژ کاران عزیز توجه بیشتری در انتخاب یراق الات داشته باشند ،
همچنین یراق آلات مورد استفاده باتوجه به کاربری مورد نیاز ،وزن باز شو ،میزان سرعت باد در محل نصب و مساحت باز شو انتخاب شود.
 

سبد محصول یراق آلات سایان وین تکمیل و از نظر تنوع کالایی ،قادر به ارائه مدلهای مختلف یراق آلات از جمله تک حالته و دوحالته ها و فولکس واگنی و دولنگه بازشو و الباقی محصولات چه upvc وآلومینیوم ،می باشد .
 

فروش یراق آلات درب و پنجره upvc:

یراق آلات درب و پنجره های upvc دارای انواع تک حالته و دوحالته و کشویی و فولکس واگنی می باشد و معمولا اگر از برندهای معروف آلمانی همچون Gu.SI.winkhouse.Roto باشد دارای عملکرد بهتر و عمر بالاتری می باشد.
خرابی یراق آلات درب و پنجره upvc در مواقعی بوجود می آید که یا از یراق آلات نامرغوب در ساخت درب و پنجره upvc استفاده شده یا در مواقعی که درب و پنجره upvc از رگلاژ خارج می شود و احتیاج به تعمیر دارد دستگیره درب یا پنجره را با فشار زیاد و به سختی بسته و باعث خرابی یراق آلات می شود.
 

در مواردی نیز با توجه به استفاده نادرست از درب و پنجره upvc و همچنین اطلاع نداشتن از نحوه نگهداری و طرز استفاده صحیح از درب و پنجره های upvc باعث آسیب رساندن به یراق آلات شده و باید تعمیر یا تعویض شوند.
جهت مشاوره و حضور در محل و تعمیر یا تعویض یراق آلات معیوب و خراب درب و پنجره های upvc با ما تماس بگیرید.
 

نحوه کارکرد درب و پنجره upvc 

درب و پنجره های upvc با توجه به خواست و سلیقه مشتری در ابعاد و اندازه های گوناگون و در مدلهای متنوع بازشو شامل تک حالته-دوحاته-کشویی-فولکس واگنی ساخته میشود.معمولا 50% کیفیت پنجره upvc مربوط به نوع پروفیل و یراق آلات مصرفی و 50% نیز مربوط نحوه نصب درب یا پنجره upvc توسط نصاب می باشد.
 

اکثر مشکلاتی که برای درب و پنجره های upvc پیش می آید مانند افتادگی بازشو درب یا پنجره upvc و یا ورود سرما یا گرد و خاک از پنجره ها به منزل و یا عدم عملکرد درست و صحیح یراق آلات درب یا پنجره upvc و یا شکستن لولا ها مربوط به نصب غیر اصولی درب یا پنجره upvc می باشد،البته اینگونه مشکلات با رگلاژ و تعمیر توسط نصاب مجرب و حرفه ای در زمینه پنجره های upvc قابل برطرف شدن است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

سرب، شیشه سربی، ملزو...