شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 655

فروشگاه لوازم یدکی مزدا اراک

واردات و پخش و فروش مستقیم لوازم و قطعات یدکی جلوبندی و زیربندی و برقی و موتوری خودرو مزدا در استان مرکزی اراک ساوه خمین محلات دلیجان شازند تفرش زرندیه کمیجان آشتیان فراهان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-اراک

تاریخ ارسال:

27 خرداد 1401 ساعت 14:06

تاریخ انقضا:

31 تیر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

خرید و فروش لوازم و قطعات مزدا در استان مرکزی اراک

یکی از مشکلات دارندگان خودرو مزدا این است که لوازم و قطعات این خودرو را از کجا تهیه کنند. البته خودروهای برند ژاپنی مزدا همگی از کیفیت و طول عمر بالایی بهره‌مند هستند؛ اما برخی از لوازم برای زیبایی و رفاه خودرو هستند و حتی درصورتی‌که خودرو هیچ‌گاه به تعمیر یا تعویض قطعه نیاز نداشته باشد؛ باز هم همه افراد دوست دارند که لوازم جانبی مناسبی برای خودرو تهیه کنند. 
از طرفی خرید لوازم و قطعات اصل و مناسب برای خودرو مزدا بسیار مهم است؛ زیرا لوازم تقلبی و بی‌کیفیت مشکلات زیادی را در طول زمان رقم خواهند زد؛ بنابراین بهتر است که همه با کمی هزینه بیشتر، جنس باکیفیت را خریداری کنند. 


لوازم‌ یدکی مزدا 3

یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت مزدا، خودرو سواری مزدا 3 است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرف‌دار است. این خودرو مانند دیگر محصولات مزدا طول عمر بسیار بالایی دارد و استهلاک آن کم است.
یکی از مدل‌های مزدا 3، مزدا FL3 است که دارای شتاب بسیار خوب، طراحی زیبا، پیشرانه قوی، تعادل در سر پیچ‌ها در سرعت بالا، مصرف سوخت پایین و استهلاک کم است. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده است که این خودرو در ایران بسیار پرطرف‌دار باشد. همچنین این خودرو 5 ستاره NCAP را از آن خود کرده است. 
با تمامی این تعاریف، هزینه تعمیر و خرید لوازم‌یدکی این خودرو نیز بالاست و دارندگان این خودرو باید همواره به اصل بودن لوازم‌یدکی و قطعات خودرو توجه داشته باشند. 


خرید لوازم و قطعات مزدا

خرید لوازم و قطعات مزدا گرچه دست خوش تحریم‌ها و نوسانات قیمت ارز شده است؛ اما همچنان فروشگاه‌های معتبری وجود دارند تا این لوازم را به دست مصرف‌کننده برسانند؛ بنابراین دارندگان خودرو مزدا می‌توانند به‌صورت اینترنتی یا حضوری، محصول موردنظر خود را خریداری کرده و یک خودرو خارجی باکیفیت داشته باشند.


در صورت نیاز و جهت سفارش خرید لوازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09141901792

گروه ماشین سازی علیز...

------

مفتاح رهنورد

09155155590

گروه تولیدی صنعتی اف...

09121570379

پارسیان دیزل کیش