پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2217

مشاوره حقوقی در اهواز

دفتر وکالت محمود غفاری پذیرش دعاوی حقوقی و کیفری وکالت دادگاه ویژه روحانیت

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

اهواز

تاریخ ارسال:

5 اسفند 1398 ساعت 17:21

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری در خوزستان
مشاوره حقوقي . كيفری . خانواده . دادگاه روحانیت
مواد مخدر،ملكي،ثبتي،تنظيم قراردادهای بين الملل و عادی
وکیل پایه دو دادگستری 
صادر شده ازکانون وکلای دادگستری 
شماره پروانه۱۶۰۷۸

✴️ قبول وکالت و مشاوره حقوقی در کلیه دعاوی 

✅ از آنجایی که معتقدیم امروز هر شخص باید یک مشاور و وکیل متخصص در زمینه امورحقوقی داشته باشد و تجربه نشان داده غالب مشکلات و مسائل پیش آمده در امور حقوقی و اداری به جهت بی اطلاعی مراجعین به وجود می آید لذا ما با فراهم آوردن امکانات وسیع و گردآوری متخصصانی که بیش از یک دهه در این امور فعالیت دارند مفتخریم که سرویس ویژه و تخصصی به شما هموطنان محترم داده و با تکیه بر تجربه مدیریتی و توان فنی وکلا، کارشناسان حقوقی و متخصصان خود به شما کمک میکنیم تا کلیه امور حقوقی شامل مشاوره و قبول وکالت در کلیه دعاوی خود را به آسانی و از هر کجا پیگیری کنید.

⚜️ اعتقاد ما بر این است که اشخاص موفق همیشه در کنار خود مشاورین موفق داشته اند تا بتوانند
استراتژی، سیاست گذاری و نقشه راهی علمی، عملی و کاربردی در پیشروی خود داشته باشند. 

 

پذیرش دعاوی دادگاه ویژه روحانیت

🔰دادسرا و دادگاه ویژه ی روحانیّت که براساس دستور ولایت، رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) تشکیل گردیده طبق اصول پنجم (5) و پنجاه و هفتم (57) قانون اساسی تا زمانی که رهبر معظّم انقلاب اسلامی ادامه ی کار آن را مصلحت بدانند به جرایم اشخاص روحانی رسیدگی خواهد کرد و پرداخت حقوق و مزایای قضات و کارکنان آن تابع مقرّرات مربوط به قوّه ی قضاییّه می باشد. با توجّه به نصّ مزبور می توان اظهارنظر نمود که از یک سو، دادگاه ویژه ی روحانیّت، با توجّه به معیارهای ارائه شده، از مراجع استثنائی و از نوع فوق العادّه ی آن است. در حقیقت «ادامه ی کار آن» تا زمانی است که مصلحت دانسته شود. از سوی دیگر، رسیدگی به دعاوی حقوقی علیه روحانیون علی القاعده، از صلاحیّت دادگاه مزبور خارج و در صلاحیّت مراجع عمومی می باشد.

با توجه به اینکه قضات حتی در صورت حصول برائت نمی توانند اعاده حیثیت نمایند. بدون واهمه و ترس موارد تخلف را گزارش نموده و به استناد ماده 26 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد و آئین نامه اجرایی آن مشمول دریافت جایزه شوید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09912001054

بهترین موسسه حقوقی ک...