جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 4208

تولید کننده تایل و کاشی شیشه ای

شرکت بازرگانی مهر تولید و فروش تایلهای شیشه ای تولید کننده انواع تایل های شیشه ای ،کاشی شیشه ای

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

21 شهریور 1397 ساعت 13:50

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

متن آگهی

شرکت بازرگانی مهر با  برند  bmc پیشرو در واردات و تولید کننده انواع تایل های شیشه ای,  کاشی شیشه ای ,کاشی استخری وفیتیله در خاور میانه میباشد.
کاشی شیشه بین کابینت جایگزین بسیار زیبا برای کاشیهای سنتی و قدیمی در فضای بین کابینت آشپزخانه ,دیوار حمام,سرویس بهداشتی و فضای داخل سونا بخار و دیوارهای لابی و راهرو محیط های استخر و سونا در فضاهای داخلی و خارجی ( با توجه به قطر کم تایل های شیشه ای برای دکوراتیو سرویس های بهداشتی جهت بازسازی نیازی به تخریب کاشی های قبلی نبوده و بر روی کاشی های کار شده اجرا میگردد.)
 ارسال به تمام نقاط ایران امکان پذیر میباشد.
ـ نام محصول و کاربرد آن:
این محصولات تایل شیشه ای شیشه دکوراتیو(تلفیقی از شیشه و فلز)بوده و کاربرد آن در زمینه دکوراسیون داخلی فراوان است مجموعه مصارف محصولات مذکور به شرح ذیل۱-کاشی بین کابینت۲- دکور۳tv – ستون ۴- بالای
 شومینه۵- مابین پله ۶-اتاق کار ۷-بعضی قسمت های سقف ۸- سرویس های بهداشتی ۹- دکور فروشگاه ها ۱۰- دیزاین هتل ها و رستوران ها ۱۱-راهرو  ۱۲- دیوارهای لابی و...قابل اجرا می باشد.
از مزایاى اين تايل ها:
1-ضد خش 2- ماندگارى رنگ ( به دلیل وجود فلز در قسمت زیرین محصول که از مواد کاربردی استاندارد تولید گردیده از سطح رو که با شیشه محافظت می گردد . ثابت و غیر قابل دسترسی و حتی دارای دو سال ضمانت تعویض هم می باشد )
3-مقاومت حرارتى 4-ضد اسيد 5-فلز گرانبهاى تيتانيوم
6-قابل شستشو ( به دلیل سطح صاف و شیشه ای که دارد با دستمال مرطوب, بخار شو و یا هر موادی که برای نظافت معمول می باشد قابل شستشو می باشد. )
 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

گروه پیمانکاران جوان...

------

گروه معماری داخلی شم...