سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2670

تولید صفحه انرژی خورشیدی

گروه مديريت پروژه نيروگاه های سولار توليد انرژی پاك و ايجاد اشتغال پايدار و بومی در مناطق ايران

نام و نام خانوادگی:

گروه مپنس

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

13 مرداد 1397 ساعت 20:35

تاریخ انقضا:

30 دی 1403

تلفن تماس:

02166452166

موبایل:

02331025

وب سایت:

http://www.mpn.solar

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

با انرژی خورشيدی به استقبال زمينی پاك و صرفه جويی در استفاده از سوخت های فسيلی برويم.
شرکت مدیریت پروژه نیروگاه های سولار

خدمات اين شركت از طريق نمايندگي ها شامل ٢٠ سال بيمه و ٢٠ سال خدمات پس از فروش و گارانتي و ٢٠ سال خدمات مانيتورينگ ميباشد كه اين خدمات توسط نمايندگان محترم در سراسر كشور ارايه ميشود و باعث افزايش راندمان تا بيش از ٢٥٪؜ ميشود   و همچنين بازديد هاي فصلي نيز تاثير بسياري در راندمان دارد .

✔️خدمت هوشمندانه
✔️توليد ثروت و رفاه اجتماعي
✔️تامين و حمايت مالي از طريق پست بانك ايران
✔️ايجاد اشتغال پايدار بيشاز دوهزار نفر به مدت ٢٠ سال
✔️حمايت بيمه و امنيت سرمايه گذاري
✔️مانيتورينگ لحظه اي توليد برق خود

براساس تفاهم نامه منعقده بین پست بانک ایران و شرکت مدیریت پروژه نیروگاه های سولار برای احداث مزرعه و نیروهای خانگی و خرید تضمینی آن توسط شرکت توزیع نیروی برق منطقه ای، تسهیلات ویژه ای پرداخت می شود.

شرکت سولار متقاضیان واجد شرایط برای احداث نیروگاه را به شرکت توزیع نیروی برق استان ها و نمایندگی شهرستان ها معرفی کرده و درصورت تائید، آنها را برای دریافت تسهیلات به پست بانک ایران هدایت می شوند.

خورشيد 🌞 به عنوان يك منبع بي پايان انرژی مي تواند حل كننده مشكلات موجود در زمینه انرژی و محيط زيست باشد . متاسفانه انرژی ارزان و سود بانکی بالا هر دو باعث می شود که هزینه کردن در سیستم برق خورشیدی در کشور ما مقرون به صرفه به نظر نیاید در صورتی که در دراز مدت این سیستم ها بسیار مقرون به صرفه هستند و تاثیر بسزایی در کم کردن آلودگی هوا 🌫 نیز خواهند داشت.

هر متر مربع از سطحی که خورشید ☀️– در یک روز بدون ابر و آلودگی – بر آن می تابد حدودا ۱۰۰۰ وات توان تابشی💥 دریافت می کند. میزان تابش متوسط در ایران در حدود 850 وات بر متر مربع است. پنل های خورشیدی موجود در بازار تجاری، راندمان حدود ۱۲ تا ۱۷ درصد دارند و با توجه با اینکه تمامی سطح یک پنل خورشیدی شامل سیلیکون های دریافت انرژی نیست، هر متر مربع از این پنل ها حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ وات دریافت انرژی می توانند داشته باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ما در ارتباط باشید:

https://t.me/mpnsolar

https://instagram.com/iba.solar

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
پروژه نصب درختان نخل خورشیدی، به شش دلیل بوده است: نخست آنکه برای افرادی که در نزدیکی آن قرار می گیرند،💥 اینترنت وای فای رایگان تامین می کند. دومین عملکرد آن 💥تامین امنیت و مسائل اورژانسی است، بگونه ای که هر کدام از آنها دارای دوربین مداربسته مادون قرمز 360 درجه هستند و به یک دکمه شرایط اورژانسی مجهز شده اند. سومین عملکرد آن 💥☀️پنل های خورشیدی است که می تواند برق موردنیاز خود را تامین کند