سه شنبه 28 فروردین 1403، 16 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2554

گروه طراحی لوگو در تهران

ساخت و طراحی لوگوی ارزان بهترین گروه طراحی لوگو تهران مجرب ترین طراحی لوگو و برند سازی ساخت نام برندمحصول شما بهترین مشاور تبلیغاتی و طراحی لوگو ارزانترین مرکز طراحی اختصاصی لوگو در تهران

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

18 خرداد 1397 ساعت 12:58

تاریخ انقضا:

30 دی 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

تهران - بهارستان - ظهیرالاسلام

متن آگهی

بهترین گروه طراحی لوگو تهران 

طراحی یک لوگوی خوب برای هر کسب و کاری ضرورت بالایی دارد زیرا سنگ بنایی است که می‌توانید یک برند بزرگتر را با توجه به آن ایجاد کنید.
لوگو برند شما نیست. لوگو و برند دو مقوله‌ ی مجزا هستند. البته لوگو نقشی عظیم در هویت برند را ایفا می‌کند. اغلب اوقات برند به نمادی تصویری از برند تبدیل می‌شود که جنبه‌ای از یک کسب و کار که شناسایی آن برای افراد آسان است را دارا می سازد.
البته تمامی ابعاد برند سازی باید با یکدیگر مرتبط باشند، اما اگر نام مناسب و لوگویی با طرح حرفه‌‌ای دارید می‌توانید به خلق ادبیات برند سازی شده، حضور گسترده در اینترنت و حتی رهنمودهای گرافیکی شرکت خودتان اقدام کنید. لوگوی مناسبی تهیه کنید. این لوگو همه چیز را به یکدیگر مرتبط خواهد ساخت و کسب موفقیت در جنبه‌های دیگر کسب و کارتان را بسیار آسان‌ تر خواهد ساخت.

برند سازی و طراحی لوگوی تجاری و اختصاصی ارزان

همانقدر که نام شرکت و مجموعه اهمیت دارد به همان اندازه هم لوگو برای کسب و کار و شرکت مورد توجه است. لوگو نمادی بصری است که در مراحل اولیه بازاریابی و فعالیت یک مجموعه توسعه و طراحی می شود. لوگویی برای شرکت شما تاثیر گذار است که کسب و کار شما را در طولانی مدت ماندگار و متمایز از مجموعه، همکاران و رقبای شما کند. لوگویی مناسب است که بتواند دقیقا پیام شما را به خوبی منتقل کند و مخاطبان، با یک نگاه بتوانند متوجه شوند که کسب و کار شما چیست. 
لوگو تأثیر مستقیم در نگاه بیننده برای خرید یا عدم خرید از محصول یک برند را دارد و کسی نمیتواند منکر این موضوع شود. طراحی لوگو جزو اولین مراتب کاری است که افراد برای شروع کسب و کار به دنبال آن هستند و همچنین مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوع نیز می‌باشد. لوگو یک مشخصه و هویت بصری کسب‌ و کار شما برای بیننده است و نمی‌توانید هر زمان طرح لوگو خود را تغییر دهید. لوگو خود را باید برای دراز مدت طراحی کنید و به فکر آینده کسب‌ و کار خود و گسترش برند خود باشید.

مجرب ترین مرکز طراحی لوگو 

روانشناسی رنگ نقش مهمی در به خاطر ماندن برند در ذهن بیننده دارد. تحقیقات نشان داده است که رنگ، شناسایی یک برند را بیشتر از 80 درصد بالا می برد. این یک آمار شگفت انگیز است زمانی که شما بدانید که اعتماد مشتری ارتباط مستقیم با مطرح شدن یک برند را دارد. 

 طراحی اختصاصی لوگو و برند تجاری در تهران 

انتخاب یک پالت رنگ یکی از تاثیر گذارترین گزینه هایی است که می توانید در هنگام توسعه زیبایی برند تجاری خود ایجاد کنید. انتخاب رنگ های درست لوگو می تواند نقاط قوت کسب و کار شما را برجسته نماید و به شما در جذب مشتریان کمک‌ کند. همچنین ترکیب اشتباه این امر می تواند اثر معکوس را برای برند شما داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که رنگ ها معنی های ناخود آگاهی را انتقال می دهند بنابراین می توانند یک ابزار روانشناسی بسیار قوی در لوگو باشند. ذهن انسان به محرک های بصری پاسخگو است و رنگ یکی از عوامل اصلی تعیین کننده در این واکنش است.

مشاوره طراحی لوگو در تهران

 وفاداری به برند 
بعد از گذشت زمان ، یک شرکت شاید لوگوی خود را برای بروز رسانی و یا انعکاس و بازتاب برخی تغییرات ، مجددا طراحی کند. به عنوان یک بازاریاب این مسئله قابل درک است. به عنوان یک مصرف کننده این کار تا حدی درست نیست. وقتی به نشان تجاری مورد علاقه ام عادت کرده ام و آنها آنرا تغییر می دهند احساس میکنم یک مقدار به من خیانت شده است. حالا باید مغزم را مجددا آرام کنم و تمرین کنم تا چیز جدید پیدا کنم. وفاداری به برند بسیار مهم و بزرگ است و هر کسب و کار نیاز به تقویت و رشد دارد. یک لوگوی مشخص و آشنا راهی دراز و طولانی در جهت ساخت و ایجاد وفاداری به برند طی کرده است.

➊ طراحی لوگو برای سایت هاو کانال ها
➋ طراحی بــرنــداختصاصی فروشگاها
➌ طراحی کارت ویــزیـت
➍ طراحی تراکـت +طراحی بــنر+طراحی تابـــلو فروشگاه ها و....

پذیرفته میشود با مناسب ترین قیمت نـسـبت به کلیه همکارها

جهت مشــاهده نمونه کار به لینک زیر مراجعه کنید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02186036517

گلدان های تبلیغاتی

------

چاپ کارت ویزیت و ترا...

------

کانون تبلیغاتی کهربا...

------

چاپ دهخدا شلمزار