جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2940

خرید و فروش باتری خورشیدی

خرید و فروش انواع باتری خورشیدی با قیمت مناسب فروش انواع باتری خورشیدی صنعتی و خانگی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

29 فروردین 1397 ساعت 16:18

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش انواع باتری خورشیدی صنعتی و خانگی با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور
نصب آسان، ماندگاری بالا، تولید و ذخیره سازی انرژی

باتری های خورشیدی ابزارهای الکترونیکی هستند که با استفاده از پدیده فتوولتائیک، نور یا فوتون را مستقیما به جریان و ولتاژ الکتریکی تبدیل می کند.
در واقع پس از تابش نور خورشید به پنل های خورشیدی، انرژی برق تولید شده و در باتری ها ذخیره می شود.

مجتمع باتری شارژی . برق خورشیدی 
فروش انواع باتری های صنعتی،پزشکی،مخابراتی،آزمایشگاهی،UPS
فروش انواع پنل و کنترل شارژر

☀️ پنل خورشیدی تولید برق
💡 جهت روشنایی و شارژ باتری موبایل
🐝 جهت استفاده در چادر زنبورداری
🏖 همراه شما در مسافرت

باتری خورشیدی چیست؟
باتری های خورشیدی ابزارهای الکترونیکی هستند که با استفاده از پدیده فتوولتائیک، نور یا فوتون را مستقیما به جریان و ولتاژ الکتریکی تبدیل می کند. در واقع پس از تابش نور خورشید به پنل های خورشیدی، انرژی برق تولید شده و در باتری ها ذخیره می شود.

هدف استفاده از باتری خورشیدی خانگی چیست؟
خورشید به عنوان یک منبع بی پایان انرژی می تواند حل کننده مشکلات موجود در زمینه انرژی و محیط زیست باشد. شاید هم اکنون در کشورمان، هزینه کردن در سیستم های برق خورشیدی مقرون به صرفه به نظر نیاید، اما در دراز مدت استفاده از این سیستم ها به دلیل نصب اسان، ماندگاری بالا، تولید و ذخیره سازی انرژی بسیار مقرون به صرفه هستند و از سوی کاربران مورد استقبال فراوان قرار خواهند گرفت. همچنین لازم به ذکر است که استفاده از سیستم های برق خورشیدی در حفظ محیط زیست و کاهش الودگی هوا تاثیر به سزایی خواهند داشت.

- محاسبه تقریبی هزینه استفاده از سلول خورشیدی
برای محاسبه توان مورد نیاز باید میزان مصرف انرژی خانه را بدست آورد که این میزان بر روی قبوض برق درج شده است و هر کاربر می تواند از طریق قبض برق خود میانگین مصرف ماهانه خود را بدست آورد. اما به طور میانگین برای یک خانه 90 متری این مقدار به طور متوسط سالانه در حدود 165 کیلو وات ساعت در ماه یا به عبارتی در حدود 5/5 کیلووات ساعت در روز می باشد و یک پنل خورشیدی 250 واتی می تواند 1200 تا 950 وات ساعت در روز برق تولید نماید و برای اینکه بتوان حداقل برق مورد نیاز یک خانه را تامین نمود باید از 4 پنل خورشیدی 250 واتی استفاده نمود که در این حالت در روز تقریبا 3800 تا 4800 وات ساعت برق تولید خواهد شد.

سیستم برق خورشیدی مورد استفاده در یک خانه: 
متصل به شبکه: در سیستم متصل به شبکه برق تولید شده از انرژی خورشید به شبکه برق سراسری تزریق خواهد شد. در حقیقت در این سیستم، کاربر برق تولیدی خود را به سازمان انرژی های نو ایران ( وزارت نیرو ) می فروشد. در این روش، برق تولید شده پس از تبدیل شدن بوسیله اینورتر مخصوص سیستم های متصل به شبکه و با استفاده از کنتورهای مخصوص دو طرفه به شبکه برق سراسری تزریق خواهد شد. در این حالت کاربر در حقیقت یک نیروگاه کوچک خورشیدی در خانه خود احداث نموده است که با توجه به سرمایه و فضا می تواند از یک تا 20 کیلووات در خانه نیروگاه احداث نماید.

منفصل از شبکه: در این نوع سیستم، برق تولید شده از پنل خورشیدی، وارد باتری شده و در ان ذخیره می گردد. سپس برق ذخیره شده در باتری پس از تبدیل شدن به برق متناوب توسط اینورتر مخصوص سیستم های منفصل از شبکه، وارد مدار برق خانه می شود. در این روش کاربر می تواند همه یا بخشی از برق خانه خود را با استفاده از برق خورشیدی تامین نماید.

کانال تلگرام:

 

 

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09130998780

بازرگانی کاشی وسرامی...

------

سازنده مخازن تحت فشا...

------

آموزش های شغلی معمار...

09101640165

گروه پارسه آرشیتکت ت...