سه شنبه 1 آبان 1403، 22 October 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 35

تولید و فروش بتن آماده

تولید کننده بتن آماده استاندارد در تهران و کرج با قیمت رقابتی ارزان مرکز خرید و فروش بتن آماده در غرب تهران تهاتر بتن آماده ، دیوار بتنی پیش ساخته ، گچ و سیمان ، شن و ماسه با ملک

نام و نام خانوادگی:

مهندس ابراهیمی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

28 مهر 1403 ساعت 11:25

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

02144621096

موبایل:

09125435580

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

ویدئو:

آدرس:

تهران ، جنت آباد جنوبی بین میدان 4 باغ و اتوبان همت (بالای بانک دی) پلاک 152 طبقه سوم واحد 4

متن آگهی

تامین کننده بتن آماده در تهران 

کلینیک ساختمانی شهر - مرکز تولید و فروش بتن آماده در تهران و کرج!

آیا به دنبال بتن آماده با کیفیت عالی برای پروژه‌های ساختمانی خود هستید؟ ما در کلینیک ساختمانی شهر، با سال‌ها تجربه و تخصص، بهترین راهکارها را برای شما فراهم کرده‌ایم.

چرا بتن آماده ما

• کیفیت بی‌نظیر: بتن‌های ما تحت نظارت دقیق و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می‌شوند.

• تحویل سریع و به موقع: با سیستم حمل و نقل پیشرفته، اطمینان داریم که بتن شما در زمان مقرر به دستتان می‌رسد.

• تنوع محصولات: انواع بتن‌های معمولی و ویژه، مطابق با نیاز پروژه‌های مختلف شما.

• مشاوره تخصصی: تیم کارشناسان ما آماده‌اند تا شما را در انتخاب مناسب‌ترین نوع بتن راهنمایی کنند.

خدمات ما شامل:

• تولید بتن آماده با استانداردهای روز

• تأمین بتن برای پروژه‌های کوچک و بزرگ

• مشاوره فنی رایگان

همین حالا با ما تماس بگیرید و از خدمات ویژه ما بهره‌مند شوید!

کلینیک ساختمانی شهر - انتخاب مطمئن شما برای بتن آماده در تهران و کرج! 

نحوه تولید بتن آماده:

بتن آماده ، از سیمان، شن و ماسه، آب و دیگر مواد شیمیایی تشکیل می‌شود و در کارخانه به صورت اتوماتیک با همدیگر ترکیب می شوند  تا کیفیت بالایی داشته باشند. این بتن سپس توسط میکسرهای حمل‌ونقل به محل ساخت‌وساز منتقل می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که استفاده از بتن به‌صورت تازه صورت گیرد و حتی در مواردی که کارخانه بتن به محل کار نزدیک باشد، بلافاصله امکان استفاده از بتن وجود دارد. در کارخانه‌های اتوماتیک بتن آماده مواردی مانند وزن بتن، نسبت آب به سیمان، دوز مخلوط، رطوبت، و میزان دقت برای تولید بتن با کیفیت مورد نظارت قرار می‌گیرد.

مواد تشکیل‌دهنده بتن آماده

همان‌طور که در بالا ذکر گردید، بتن آماده از ماسه، سیمان، آب و مواد افزودنی دیگر ساخته می‌شود. طبیعتاً نوع، کیفیت و تناسب این مواد می‌تواند میزان پخت، مقاومت فشاری و دوام و ماندگاری بتن را تحت تأثیر قرار دهد. مواد شیمیایی که بتن آماده افزوده می‌شوند به‌منظور ایجاد یک یا چند خواص ویژه استفاده می‌شوند و در برخی مواد حالت پایه بتن را بهبود می‌بخشند.

1- سیمان: اصلی‌ترین ماده موجود در بتن است که نقش نگهدارنده و چسبنده ذرات ماسه را بر عهده دارد. درواقع سیمان زمانی که خیس می‌شود، ذرات تشکیل‌دهنده آن به هم می‌چسبند و تولید یک ماده چسبنده محکم می‌کند که نقش محکم کردن بتن را ایفا می‌کند.

2- ماسه: ماسه به‌صورت ماسه، سنگ خردشده، شن، سرباره خردشده و ذرات ریز سنگی تعریف می‌شود که برای تولید بتن با آب و سیمان مخلوط می‌شوند. ماسه‌ها انواع مختلف و در سایزهای متنوعی هستند و این خصوصیات باعث می‌شود بتن‌های با خصوصیات مختلف تولید شوند. به‌عنوان‌مثال، ملات سنگ‌تراشی نسبت به یک ملات ساده متفاوت است و ترکیبات متفاوتی دارد.

3- آب: به‌عنوان یک قاعده کلی، آب مورد استفاده برای مخلوط کردن بتن آماده باید نوشیدنی و فاقد ذرات مضر باشد. هر آبی که نوشیدنی است، به‌طورکلی فاقد ناخالصی‌های مضر است. در مناطق شهری که منابع آب شهری موجود است، آب آلوده معمولاً یک مشکل محسوب نمی‌شود و می‌توان از همان آب استفاده کرد.

4- مواد افزودنی: با توجه به انتظاراتی که از بتن می‌رود مواد مختلفی به بتن اضافه می‌شود که می‌توان به مواد مانند روان کننده،فوق روان کننده و یا ضد یخ اشاره کرد. نوع و مقدار این مواد افزودنی تابع نظر مهندسان ساختمانی است.

سوالات متداول درباره بتن آماده 

نکته اجرایی:
استفاده از سنگ ( به دلیل وجود آهک که باعث پوسیدگی میلگرد میشود ) و یا آجر (به علت پوسیده شدن ) در زیر آرماتور ها به عنوان اسپیسر ممنوع است .

یکی از مواردی که خیلی از مشتریان سؤال دارند نحوه محاسبه حجم بتن برای فنداسیون و سقف هست که در جواب باید گفت که در مورد فنداسیون راه حل بسیار ساده هست،ابتد طول فنداسیون را در عرض آن ضرب می کنیم و بعد در عمق فنداسیون ضرب می کنیم مثلا اگر طول فونداسیون ده متر هست و عرض آن چهل سانتی متر و عمق آن پنجاه سانتی متر،میزان بتن مورد نیاز می شود:
۱۰*۰/۴۰*۰/۵۰=۲
یعنی دو متر مکعب بتن مورد نیاز است .

در مورد سقف بسته به نوع سقف،نوع تیرچه ها و سایر موارد،ضخامت بتن از حدود ۱۰ سانتی متر تا حدود هفده سانتی متر  متغیر است برای مثال اگر سقفی صد متر مربع باشد و ضخامت بتن را ده سانتی متر در نظر بگیریم:
۱۰۰*۰/۱۰=۱۰
در این شرایط میزان بتن مورد نیاز ده متر مکعب می باشد.

⁣تاثیر محیط گرم روی بتن: 

هم بتن تازه و هم بتن سخت شده در محیطهای اقلیمی گرم و در درجه حرارت زیاد بخشی از عملکرد مطلوب و پایائی خود را از دست می دهند. نیاز به آب بیشتر ، گیرش سریع و کاهش اسلامپ و کارائی، افزایش امکان ترک خوردگی خمیری ، تبخیر سریع آب سطحی بتن و تغییر در مشخصات مکانیکی این بخش و نیاز به عمل آوری سریع  از مشکلات بتن تازه در اقلیم گرم است. این مشکلات با افزایش نفوذ پذیری که خود منجر به کاهش مقاومت ذاتی بتن در مقابله با خرابیهای دیگر می شود

از تاثیرات محیط گرم روی بتن سخت شده می باشد . علت تغییرات در بتن سخت شده به طور عمده ناشی از اجبار به مصرف آب بیشتر در طرح اختلاط است.بزرگترین مشکل اقلیم گرم روی بتن، گیرش سریع و کاهش کارائی بتن تازه می باشد که برای جبران آن تولید کنندگان آب مصرفی طرح اختلاط افزایش می دهند. با افزایش آب مصرفی مقاومت کاهش و نفوذ پذیری افزایش می یابد و در صورتیکه عوامل مخرب دیگر مثل یونهای مضرر هم در محیط وجود داشته باشد و به سرعت عمر مفید و پایائی بتن کاهش خواهد یافت و در مناطق گرم و خشک و تبخیر سریع آب از سطح آزاد بتن فرایند آبگیری  ( Hydration ) سیمان متوقف شده و منجر به ترکهای جمع شدگی خمیری ( Plastic shrinkage cracks ) خواهد شد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09101640165

گروه پارسه آرشیتکت ت...