شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 252

شاهنامه به روایت سپیده

خرید کتاب اصیل شاهنامه فردوسی به روایت نثر و با زبانی سلیس و روان خرید اینترنتی کتاب شاهنامه منثور از سایت نشر یار همراه سفارش شاهنامه فاخر و نفیس خرید شاهنامه برای مراکز فرهنگی و کتابخانه ها

نام و نام خانوادگی:

نشر یار همراه

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

5 دی 1402 ساعت 09:34

تاریخ انقضا:

30 دی 1410

تلفن تماس:

09981545393

موبایل:

09981545393

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

ویدئو:

آدرس:

تهران ، هفت تیر ، به سمت کریمخان ، بین خیابان ایرانشهر و خردمند ، پلاک 130 ، طبقه دوم

متن آگهی

شاهنامه به روایت سپیده


شاهنامه فاخر و نفیس

«شاهنامه به روایت سپیده» به صورت دو جلدی در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده دارای چند ویژگی خاص است:


۱_ انتخاب نثر روان امروزی برای شیوه روایت 
۲_حفظ امانت و وفاداری به ابیات شاهنامه
۳_بهره‌گیری از چهار شاهنامه‌ی خالقی‌مطلق، مسکو، ژول مل و دستنویس لنینگراد
۴_ مراجعه و معرفی منابع معتبر برای تحقیق و پژوهش بیشتر
۵_ صفحه‌آرایی خاص و خلاقانه برای تطبیق تاریخی وقایع و داستان‌ها
۶_نگاره‌هایی که مختص این کتاب نقاشی شده‌اند.
۷_ کتاب دارای جلد و کاغذی از جنس بسیار خوب است که به همراه لفاف محافظ ورنی به صورت شیرینگ شده عرضه می‌گردد‌.
 

دوستان علاقه‌مند به خرید این کتاب نفیس (دوره ۲ جلدی) می‌توانند به شماره تلفن انتشارات یار همراه در پیام‌رسان‌های تلگرام، واتساپ، ایتا، روبیکا پیام بدهند تا با ثبت درخواست خود، ناشر در اسرع وقت نسبت به تحویل “رایگان” آن اقدام نماید.


نشر یار همراه:  ۰۹۹۸۱۵۴۵۳۹۳
لینک خرید کتاب:  http://yarhamrah.ir/?page_id=348

شاهنامه به روایت سپیده
 

بررسی و تایید کتاب توسط استاد محمد جعفر یاحقی

در نشستی که برای رونمایی کتاب به همت جناب آقای دکتر رضا ابراهیم‌نیا معاونت اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی برگزار شد، افتخار این را پیدا کردم که کتابم مورد نقد و بررسی و لطف استاد دکتر محمد جعفر یاحقی مدیر قطب علمی فردوسی‌شناسی و ادبیات خراسان، همچنین جمعی از اساتید دانشگاه فردوسی مشهد از جمله، دکتر علیرضا قیامتی نایب رییس خردسرای فردوسی، دکتر حامد مهراد شاهنامه‌پژوه و بزرگواران دیگر عرصه ادبیات قرار بگیرد.

شاهنامه به روایت سپیده


سخنانی از نویسنده کتاب سرکار خانم سپده دولتشاه

چرا شاهنامه به روایت سپیده ؟


🟪  سالهاست که تلفن‌‌های همراه و بازی‌های رایانه‌ای جای روایت قصه را برای نسل نو گرفته‌اند. پدرها و مادرها غرق در تکنولوژی و دغدغه‌های زندگی امروز، چنان از فضای قصه‌گویی دور شده‌اند که دیگر منبع آشنا ساختن فرزندان با ادبیات کهن نیستند.


🟦  من قصه‌گویی والدین را مهم می‌دانم. از آن جهت که داستان‌ها حامل ارزش‌های معنوی، باور‌های اجتماعی، آموزه‌های رفتاری و امانت‌‌های فکری هستند که نقش بسیار مهمی در رشد شخصیت و مهارت‌های اجتماعی ما از کودکی تا بزرگسالی ایفا می‌کنند. ما به کمک داستان‌ها به تجربه‌هایمان معنا می‌بخشیم و هویت‌مان را تعریف می‌کنیم و برای رفتارمان قالب و فرمی مشخص می‌سازیم زیرا یادگیری کلام و مفاهیم در ادبیات، پایه‌ی اصلی شناخت‌ هر کسی از جهانش خواهد شد‌.


🟨  شاید شما هم شنیده باشید که می‌گویند:« هر شب قبل از خواب برای فرزندتان قصه بخوانید‌.» اما کتاب خواندنی که به یک عادت رفتاری تبدیل شود به زودی خسته کننده خواهد شد و ذهنی را درگیر ماجرا نخواهد کرد. از طرفی عده‌ای هنگام روایت قصه، آنقدر مکانیکی و بی‌روح از روی کتاب روخوانی می‌کنند که هیچ حسی به شنونده منتقل نمی‌شود. 


🟩  از نظر من قصه‌گو به چیزی فراتر از صدای خوب و چهره‌ی دلنشین نیاز دارد و آن نوع ارتباط‌گیری با مخاطب از طریق لحن و ادای کلمات است.درست مثل زمانی‌که افراد از تجربیات زندگی خود می‌گویند و آن را پر شور و با لحنی آهنگین تعریف می‌کنند‌. 
راز به دل نشستن قصه‌های مادر‌بزرگ‌ها همین ظرافت و لطافت در نوع روایت بود، 
آنها قصه‌ها را زندگی می‌کردند.


🟧  از آنجایی که شاهنامه‌ی فردوسی مهمترین سندِ عظمت زبان فارسی‌ و مجموعه‌ای از تاریخ و فرهنگ قوم ایرانیست که همه‌ی ابعاد زندگی، اعتقادات، باورها و دستاوردهای فکری و دینی و اخلاقی و اجتماعی ایرانیان را در خود جای داده است. تصمیم به روایتی قصه محور از شاهنامه گرفتم تا مردم بدون درگیر شدن در پیچیدگی‌های کلامی و ادبی، با درک خصیصه‌های شخصیتی قهرمان هر قصه به راحتی ماجراها را بفهمند و خودشان در آینده راوی شاهنامه شوند. 


🟥  با وجودی که به ظاهر مدتی کانال را غیر فعال نگه داشتم اما باعث خوشوقتی و سعادتم است که ارتباط هر روزه‌‌ام با دوستان تازه وارد کانال از طریق ربات همچنان برقرار است و پاسخگوی لطف و سوال‌های ایشان هستم.


مدت‌ها پیش وعده چاپ کتاب را به دوستان پیگیر و علاقه‌مند داده بودم. 


به لطف حمایت و همکاری صمیمانه‌ی مدیریت نشر یار همراه بالاخره توانستیم  پس از سه سال تلاش نسخه‌ای به نثر و مصور از شاهنامه را که با وفاداری به ابیات و بهره‌گیری از منابع معتبر بسیار تألیف گردید، به چاپ برسانیم.

سپاسگزار لطف عزیزانی هستم که در ارائه‌ی این کتاب به زیباترین شکل ممکن تلاش بسیار کردند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

آکادمی طراحان فردا

02188201308

مدرسه عالی رسانه

09212380243

آموزشگاه گل آرایی فل...

09032590829

آموزشگاه مجازی هوانو...

02181022000

نرم افزار حسابداری س...

------

آموزشگاه غواصی