یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 54

ساخت سقف حیاط خلوت

قیمت نصب و ساخت سقف حیاط خلوت اجرای انواع سقف حیاط خلوت سقف متحرک انواع پوشش سقف با کیفیت بالا ساخت سقف پلی کربنات حیاط خلوت با سرعت اجرایی بالا

نام و نام خانوادگی:

پاشازاده

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

22 آذر 1402 ساعت 12:58

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

02188323483

موبایل:

09129277017

پست الکترونیکی:

paydarpisheh@gmail.com

آدرس:

تهران - سهروردی جنوبی - خیابان اورامان - پلاک 25 - واحد 5

متن آگهی

اجرای سقف حیاط خلوت


 پوشش سقف حیاط خلوت می‌تواند به عنوان یک انتخاب برجسته برای افزایش زیبایی و کاربردیت فضای خارجی منزل شما عمل کند. 
 این پوشش‌ها از نورگیرهای مختلفی بهره می‌برند که به شما امکان می‌دهند نور طبیعی را به داخل فضاهای خلوت منزل بیاورید، این موضوع به ایجاد یک حس آرامش و روحیه مثبت در سکوتی فضاها کمک می‌کند.
 ساختارهای مختلف متریال سقف حیاط خلوت این امکان را به شما می‌دهند تا با توجه به نیازهای مشتری و طراحی داخلی منزل خود، یک گزینه مناسب و ایده‌آل را انتخاب کنید.
 همچنین، متراژ مکان مورد نظر و نوع مواد اولیه، در قیمت‌گذاری این پوشش‌ها تاثیرگذار است، اما در نهایت، استفاده از یک پوشش سقف حیاط خلوت مطمئن و با کیفیت می‌تواند ارزشمند باشد.


مزایا

شخصی‌سازی حیاط خلوت با نصب سقف چندین مزایای مهم دارد! 

1. رهایی از غبار و کثیفی: با نصب سقف بر روی حیاط خلوت، می‌توان از ورود غبار و کثیفی به این فضا جلوگیری کرد. این باعث می‌شود که حیاط تمیز‌تر باقی بماند و نیاز به نظافت روزانه کاهش پیدا کند.

2. افزودن مساحت مفید: با نصب سقف، یک فضای دیگر و مفید به مساحت خانه اضافه خواهید کرد. این امکانات اضافی می‌توانند برای استفاده‌های گوناگونی مانند فضای ذخیره سازی یا فضای آماده‌سازی مورد استفاده قرار گیرند.

3. افزایش نور طبیعی: با نصب سقف، امکان دریافت نور طبیعی بیشتر به داخل حیاط فراهم می‌شود. این برای افزایش روشنایی و جلوگیری از استفاده اضافی از نور مصنوعی موثر خواهد بود.

4. استفاده چندمنظوره: فضای حیاط خلوت با نصب سقف می‌تواند به عنوان یک آلاچیق یا فضایی برای استراحت و تفریح خانواده مورد استفاده قرار گیرد. این فضا می‌تواند برای نشستن، شام خوردن یا حتی گرفتن استراحت استفاده شود.

با توجه به مزایا و کاربردهای مختلف، نصب سقف بر روی حیاط خلوت می‌تواند یک گزینه عالی برای افزودن ارزش به خانه شما باشد.


  ساخت سقف حیاط خلوت 

 

 در اجرای سقف حیاط خلوت از مواد مختلفی مانند پلی کربنات، شیشه، پارچه برزنتی، ایرانیت فلزی، فایبر گلاس، ورق های ساندویچ پانل استفاده می‌شود.

 ورق پلی کربنات به دلیل وزن سبک و خاصیت عایقی برای گرما و سرما مناسب است. همچنین این ورق به راحتی شکل می‌گیرد.

 سقف حیاط خلوت با شیشه دارای طول عمر بالا و زیبایی شیکی است و به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها شناخته می‌شود.

 پارچه برزنتی انعطاف پذیری بالایی دارد و بیشتر در سقف های ریلی استفاده می‌شود.

 ایرانیت فلزی به دلیل نصب آسان، سبک بودن و مقاومت در برابر زلزله پرکاربرد است.

 فایبر گلاس سبک و با استحکام بالاست و در انواع کرکره ای، سینوسی و ذوزنقه تولید می‌شود.

 ورق ساندویچ پانل نیز از نظر مقاومت در برابر عوامل مختلف و قدرت عایق بندی برای گرما، سرما، رطوبت و صدا مورد توجه قرار می‌گیرد.


قوانین مرتبط با ساخت سقف حیاط خلوت


این قوانین به نظر می‌رسد برای حفظ حقوق و راحتی ساکنین مجتمع‌های مسکونی و اداری تدوین شده‌اند. بر اساس این قوانین:

1. باید اجازه تمامی ساکنین را برای مسقف کردن پاسیو و حیاط‌خلوت در مجتمع‌ها و ادارات درنظر گرفته شود. این بومزه احترام به دست کمالی را تحمیل میکند.

2. سقف ساختمانی برای حیاط‌خلوت باید به اندازه‌ای باشد که سایر واحدها را مزاحم نکند، بنابراین باید در نظر گرفته شود که این تغییرات میتواند تاثیرات فضایی بر روی بقیه‌ی واحدها داشته باشد.

3. همچنین سقف پاسیو و حیاط‌خلوت باید به گونه ای طراحی شود که بتوان آن را باز کرد. این امر میتواند به دلیل امکان  خروج افراد در شرایط اضطراری یا نظافت و نگهداری بهتر فضا و در دسترس بودن فضا باشد.

4. در صورتی که ساکنین اجازه پوشاندن این قسمت را ندهند، می‌توان از متریال شفاف به عنوان پوشش استفاده کرد، اما استفاده از موادی مانند آجر که ممکن است دید را مخفی کند، غیرمجاز است. 

این قوانین در نهایت به مدیریت مناسب و هماهنگ بین ساکنین اجازه می‌دهند تا به طور منطقی و با احترام به همدیگر از امکانات مشترک استفاده کنند. 


نور گیری فضا 


سقف حیاط خلوت یک ویژگی زیبایی و کاربردی در طراحی ساختمان‌ها است. این بخش از ساختمان‌ها به عنوان نورگیر و مکانی برای استراحت و انجام فعالیت‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این مساحت روباز ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی برای ساکنین شود و بنابراین نیاز به پوشش و روکش‌های خاصی دارد تا از باران، آفتاب یا دیده شدن بیش از حد توسط افراد دیگر جلوگیری شود.

نورگیرهای سقفی می‌توانند به عنوان یک راه حل موثر برای پوشش سقف حیاط خلوت استفاده شوند. این نورگیرها به دلیل وجود یک سقف شیشه‌ای یا پنجره‌ای، نور را به داخل حیاط معطوف می‌کنند و در عین حال از ورود عوامل جوی محافظت می‌کنند.
 

البته قبل از نصب هر گونه نورگیر سقفی، باید مجوزهای لازم را از شهرداری و مجوزهای مشترک ساختمان را کسب کرد تا از همسایه‌ها و اهالی ساختمان دیگر همچنین از نقض قوانین ساختمانی جلوگیری شود.

استفاده از نورگیر سقفی همچنین به بهبود کارایی منزل از طریق افزایش نورطبیعی منجر می‌شود و فضای بازیافت‌پذیر و دوستانه‌تری در حیاط خلوت ایجاد می‌کند.


 کلام اخر


و در پایان  با استفاده از امواج رادیویی، رسیورها و ریموت‌ها بعضی از  این نوع سقف‌ها را می‌توان کنترل کرد. ریموت ها می‌توانند به صورت دستی یا چند کاناله باشند و باعث باز و بسته شدن چند سقف متحرک در کنار همدیگر می‌شوند.

برای باز و بسته شدن پوشش سقف حیاط خلوت متحرک از بازوهای هیدرولیکی و برقی استفاده می‌شود. این بازوها می‌توانند به صورت مکانیکی در پشت سقف یا درون ساختمان جاسازی شده و وظیفه تحریک سقف حیاط خلوت متحرک را بر عهده دارند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر