شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 933

تولیدکننده جت پرینتر صنعتی در تهران

عرضه کننده انواع جت پرینتر های صنعتی ارائه وخدمات چاپگرهای صنعتی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

14 مهر 1399 ساعت 20:21

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

افشان صنعت آوران نوین 

شرکت افشان صنعت آوران نوین با هدف ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین دستگاههای جت پرینتر وبا استفاده از تجربیات 17 ساله پرسنل خود سعی نموده است یکی از بهترین ارائه کننده های این گونه دستگاهها در سطح کشور و حتی کشورهای همسایه باشد.
ماباعلم اینکه حفظ کردن هر چیز دشوار تر از بدست آوردن آن است با تلاشی بی وقفه وصداقت کامل و بردباری سعی درجلب رضایت کسانی که به این شرکت اطمینان کرده اند را داریم.امید واریم لایق این اطمینان بوده وآسودگی خاطرورضایت راارمغان دهیم به کسانی که مارا با لطف خود انتخاب نموده اند.

فروش جت پرینتر دستی U2
◦فروش انواع جت پرینتر های ریز نگار ( تاریخ زن اتو ماتیک 
◦فروش انواع چاپگر های صنعتی (جت پرینتر غیر تماسی) درشت نگار 
◦تنها عرضه کننده جت پرینتر های Bestmark در ایران و خاورمیانه
◦تنها عرضه کننده جت پرینتر های Bettermark در ایران و خاورمیانه
◦تنها عرضه کننده جت پرینتر های Betterjet در ایران و خاورمیانه
◦فروش جت پرینتر پرتابل ( جت پرینتر دستی)
◦ارائه نسل جدید چاپگر های دستی ( جت پرینتر دستی)
◦بزرگترین ارائه کننده خدمات دستگاههای جت پرینتر Sauven انگلستان در ایران اعم از تامین اسپری و کارتریج جوهر اصلی و کلیه خدمات فنی و تعمیرات تخصصی جت پرینتر های کمپانی ساون از جمله SAUVEN6000,CODAJET6000,SAUVEN6000plus, در ایران و خاورمیانه می باشد
ارائه جوهرهای چاپگرهای صنعتی و خدمات انواع چاپگرهای صنعتی (جت پرینتر


جـت پرینترهای مـوجود در ایـن شرکت جت پرینترهای ثابت و جت پرینتر های دستی میباشد، جت پرینترهای ثابتDOD که با توجه به صنعتی بودن دستگاه هزینه مواد مصرفی بسیار پایین را دارا می باشد و همین طور جت پرینتر های دستی Reiner که در مقایسه با سایر جت پرینترهای موجود در بازار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل است که این شرکت با توجه به انواع سلیقه ها و هر بودجه ای و متناسب با نوع محصول و خط تولید مصرف کننده بیشترین و متنوع ترین جت پرینتر را دارا می باشد.
مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت ماست او به ما وابسته نیست . مابه او وابسته هستیم مشتری در کنار ما یک هدف زود گذر نیست بلکه مشتر ی هدف و غایت همه اقدامات ماست او یک فرد خارجی در سازمان محسوب نمی شود بلکه مشتری جزئی از سازمان ما است.
 هدف ما ارائه بهترین و کامل ترین جت پرینترها متناسب با سلیقه و خواسته های گوناگون به تولید کننده ایرانی می باشد زیرا معتقدیم تولید کننده ایرانی لیاقت بهترین ها را دارد




این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر