پنج شنبه 30 فروردین 1403، 18 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2149

فروش بلوک سبک لیکا ارزان

تولید و پخش انواع بلوک سبک لیکا تولید کننده بلوک سبک ساختمانی مرکز فروش محصولات بلوک لیکا در اراک ساوه محلات خمین زرندیه آشتیان تفرش فراهان شازند استان مرکزی و خرم اباد الیگودرز بروجرد ازنا لرستان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

لرستان

تاریخ ارسال:

24 اردیبهشت 1399 ساعت 14:44

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش بلوک سبک لیکا ارزان

نمایندگی خرید و فروش بلوک سبک لیکا در اراک استان مرکزی و خرم آباد لرستان

تولید و فروش بلوک های سبک لیکا
فروش ملات خشک لیکا
فروش پوکه سبک لیکا برای شیب بندی بام و کف سازی با رعایت الزامات مباحث 18و 19 مقررات ملی ساختمان

تولید و فروش بلوک سبک معدنی با قیمت مناسب  
✔️مزایا:
عایق صدا و دما
سبک سازی سازه
عدم نیاز به پلاستر
جایگزین  سفال
سرعت اجرای ۳برابر
قابلیت برش باسنگ فرز
ته پر
ابعاد دلخواه
استاندارد
با کیفیت و ایمن بسازیم
با هدف استاندارد سازی مصالح ساختمانی امده ایم.
آماده همکاری با کلیه سازمان های خصوصی و دولتی جنوب ایران هستیم.

تولید کننده انواع بلوک های سبک سیمانی 

با تاییدیه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
بلوک سبک دارنده گواهی استاندارد 7782 ، گواهینامه iso 9001 و گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی
تولیدکننده انواع بلوک های سیمانی سبک پوکه معدنی در ابعاد مختلف آماده همکاری با مصالح فروشان و شرکت های ساختمانی می باشد.

بلوک ۱۰،۱۵ و ۲۰ سه جداره
خرید بلوک سبک ، تولید کننده بلوک ، قیمت بلوک سبک
"" خرید بی واسطه از کارخانه ""
بلوک 40207 دوجداره
بلوک 402010 دو جداره و سه جداره
بلوک 402015 دو جداره و سه جداره
بلوک 402020 سه جداره

مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفیت با مدرنترین دستگاه ها و دریافت گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه 
این شرکت با بهره گیری از آخرین متدهای تولید و عرضه در صنعت ساختمان، افتخار داشتن کیفیت بالای محصولات را به خود اختصاص داده است.

بلوک ۱۰ دو جداره

فواید و مشخصات فنی بلوک پوکه سیمانی سبک
    دارا بودن مشخصات فنی جهت رعایت الزامات مبحث ۱۹ آئین نامه مقررات ملی ساختمان کشور
    کاهش اتلاف انرژی در ساختمان
    کاهش انتقال صوت(عایق صوتی)
    قابلیت کاربرد در دیوارهای داخلی و خارجی
    قابلیت بالای سوراخ کاری، برش کاری، اره کاری و نصب آسان تجهیزات روکار بر روی بلوک
    قابلیت چسبندگی بسیار بالا بلوک سیمانی با انواع دوغاب بتنی در دیوارهای محیط های مرطوب ساختمان (مانند سرویس های بهداشتی و آشپزخانه)
    قابلیت چسبندگی بسیار بالای بلوک با انواع ملات های مورد استفاده در نما کاری و ملاتهای پایه گچی
    چسبندگی بسیار خوب بین بلوک و ملات سیمانی به دلیل همجنس بودن بلوک و ملات که هر دو سیمانی هستند
    کاهش هزینه های مربوط به نازک کاری و نمای ساختمان به دلیل سطوح صاف زیرکار با اجرای این بلوک سیمانی
    کاهش هزینه های اندودکاری بیرونی (نما) یا نازک کاری داخلی به دلیل وجود سطح صاف این نوع دیوار
    نصب سریع و آسان و پیشرفت سریع با بلوک سبک لیکا

فروش بلوک سبک لیکا ارزان

مشخصات فنی بلوک لیکا

بلوک لیکا در دو شکل تو پر و تو خالی برای کاربرد در دیوار و سقف تولید می گردد. ضخامت جداره بلوکهای تو خالی برای بهره گیری بیشتر از وی‍‍ژگیهای عایق کاری آنها بیش از بلوک های سیمانی معمولی است,که این افزایش به خاطر وزن بسیار کم بتن مصرفی اثر چندانی بر وزن نهایی بلوک ندارد.بلوک های سبک لیکا در انواع مختلف دیوارهای پیرامونی وتیغه ای تولید شده و دارای کاربرد های گسترده ای در انواع دیوارهای پوشش خارجی ,جدا کننده, نما ,دو جداره ,عایق ,ضد آتش و نیز سقف های سبک بتنی (تیر چه و بلوک )می باشند.

کاربرد و مزایای بلوک لیکا

بلوک های سبک لیکا از مهمترین فر آورده های لیکا در ایران است .این بلوک ها از مخلوط سبک دانه با سیمان و آب به دست می آید. یرای حفظ سبکی این قطعات,ریزدانه طبیعی از بتن حذف شده و محصول نهایی دارای تخلخل بالاتری نسبت به بتن نیمه سبک می شود. وزن فضایی بلوک های بتنی دانه سبک اغلب کمتر از 1100 کیلو گرم بر متر مکعب است .مقاومت این بلوک ها حداقل 30 کیلو گرم بر سانتی متر مربع است و در صورت نیاز , با طرح اختلاط مناسب می توان به مقاومت هایی تا 100 کیلو گرم سانتی متر مربع نیز رسید .بلوک لیکا در دو شکل تو پر و تو خالی برای کاربرد در دیوار و سقف تولید می گردد.

ویژگیهای بلوک لیکا

بلوکهای لیکا تولید شده از بتن سبکدانه لیکا با توجه به ساختار دارای ویژگیهای منحصر بفردی می باشد .این خصوصیات باعث گسترش استفاده لیکا در بخش ساختمان شده است. بعضی از ویژگیهای مهم بلوک لیکا به شرح ذیل می باشند:

* وزن کم 

وزن کم بلوکهای لیکا باعث کاهش وزن بار مرده ساختمان و نیروی موثر زلزله شده و نیز زمان و هزینه اجرای کار را تقلیل می دهد.

* عایق حرارتی

بر اساس آزمایشات مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن بتن سبکدانه لیکا دارای ضریب هدایت حرارتی w/mc 0.2 می باشد. بلوک لیکا , ساخته شده از بتن لیکا , لایه عایق حرارتی مناسبی را برای دیوارها به ارمغان می آورد. استفاده از بلوک لیکا در عایقکاری دیوارهای پیرامونی , مورد تایید سازمان بهینه سازی سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور قرار گرفته و بدون استفاده از هر گونه عایق دیگری, دیوار چیده شده با بلوک لیکا بعنوان دیوار عایق همگن محسوب می شود و الزامات مبحث 19 مقررات ملی ساختمان را تامین می نماید.

* عایق صوتی و جاذب صوت

ویژگیهای سطح بلوک و خواص دانه های لیکا باعث جذب صوت می گردد. بر اساس نتایج مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن , میزان افت صدا در دبوار ساخته شده از بلوک لیکا به ضخامت 15 سانتی متر db 46 Rw= می باشد. با استفاده از بلوک لیکا در دیوار چینی , الزامات مبحث هجدهم مقررات ملی ساختمان برآورده خواهد شد. استفاده از بلوک لیکا , آرامش را برای ساکنین به ارمغان می آورد.

* مقاوم در برابر آتش

با توجه به اینکه دانه های لیکا در دمای 1100 سانتی گراد تولید می شوند, دیوار ساخته شده از این جنس با وزن حدود 130 کیلوگرم در هر متر مربع , بیش از 3 ساعت در برابر آتش و سرایت آن مقاومت می کند. این امتیاز , حافظ امنیت جانی ساکنین در آتش سوزی احتمالی می باشد

* فساد ناپذیری

استفاده از دانه های لیکا با pH تقریبی 7 در ساختن بلوک لیکا سبب می شود تا هیچگونه آسیبی به لوله ها و کانالهای تاسیسات در طول زمان وارد نشده و همچنین باعث هیچ توع خورندگی و پو سیدگی نمی شوند.

* شکل مناسب

در مشخصات فنی بلوک لیکامهمترین قسمت شکل مناسب میباشد که شکل هندسی بلوک های توخالی و ته پر لیکا علاوه بر کاهش وزن, از هدر رفتن ملات در هنگام ساخت دیوار جلوگیری می کند.بلوک لیکا در اشکال وابعادمختلف مانندفارسی بر و آجرنیزتولیدمی شود.

* کار پذیری با انواع ملات

اجرای انواع ملات و اندودهای متداول با بلوک های لیکا, به دلیل بافت زبر رویه بلوک و جذب آب مناسب آن, به آسانی انجام می گیرد. همچنین نزدیکی ضریب انبساط حرارتی بلوک لیکا با ملات ونیز افت و خزش ناچیز آن, از ایجاد ترک در ملات و اندود در دراز مدت, جلوگیری می کند.

* کارپذیری فیزیکی

عملیات برش, میخ کوبی, سوراخ کاری , شیار زنی مسیر کابل ها ولوله های تاسیسات , برروی بلوک های لیکا به راحتی انجام می شود.بلوک لیکا به راحتی با فرز بریده می شودو در صورت استفاده از تیشه , تنها از محل ضربه شکسته می شوند. این ویژگی باعث کاهش پرت مصالح به میزان چشمگیری می باشد.

* مقاومت

بلوک های لیکا براساس آخرین استانداردهای موجود تولید می گردندو دارای مقاومت مطلوب در برابر بارهای وارده هستند. همچنین پایین بودن مدول کشسان این بلوک ها, به عنوان اجزای پرکننده در ساختمان های مناطق زلزله خیز, موجب افزایش دوره نوسانی ساختمان و به دیگر سخن, کاهش نیروی زلزله وارد برساختمان می شود


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09191359032

امنیت سازان پایدار

09131950352

آجر و سفال لنگری زاد...

------

صنایع چوبی افرا