جمعه 7 اردیبهشت 1403، 26 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1690

ساخت و نصب سوله در شیراز

کارخانه سوله سازی شیراز سازنده سوله در شیراز نصب سوله در شیراز ساخت انواع اسکلت فلزی طراحی و اجرای سریع و ارزان سوله و اسکلت فلزی مجری ساخت و نصب و اجرای سوله سبک و صنعتی در شیراز

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

2 اردیبهشت 1399 ساعت 15:46

تاریخ انقضا:

31 خرداد 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

کارخانه تولید سازه های فلزی پیچ و مهره ای در شیراز

✅ ساخت سوله واسکلت فلزی ساختمان
✅ با دستگاههای پیشرفته و بروزرسانی شده
🛑سرعت عمل بالا
🔰محاسبات فنی دقیق
💯صرفه جویی در هزینه و وقت
💢ساخت انواع متنوع اسکلت فلزی و سوله
قابل توجه فعالان محترم در
🔹دفاتر فنی ساختمانی
🔺مهندسان عضو نظام مهندسی ساختمان
🔶پیمانکاران
🔷انبوه سازان مسکن
▪️صاحبان صنایع 
 

اسکلت پیچ و مهره ای فلزی
یکی از انواع اسکلت فلزی ساختمان نوع پیچ و مهره ای است که در آن با ساخت اتصالات تیر به ستون در کارخانه و فقط پیچ کردن سازه های از پیش آماده شده در محل اجرا، علاوه بر اینکه کیفیت ساخت اسکلت فلزی را بالا می برد، اجرای پروژه هم با سرعت بسیار بالا تری انجام می شود.

💠در محل هایی که شرایط اجرا در آن سخت باشد، استفاده از اسکلت های جوشی بسیار پر دردسر و نیاز به زمان زیادی دارد. به علاوه نصب این نوع اتصالات بسیار دست و پا گیر تر از نوع پیچ و مهره ای آن ها است و این باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه ها و سد معبر می شود؛ البته نه اینکه در اسکلت های پیچ و مهره ای این مشکل وجود ندارد ولی زمان اجرای پروژه در آن ها بسیار کمتر است.

 

 

🔸 ساخت انواع اسکلت فلزی پیچ و مهره ای , سوله

👇قطعا همه افرادی که با مصالح ساخت و ساز بنا سر و کار دارند با اسکلت فلزی و ساخت و ساز و روند تولید و ساخت اسکلت های فلزی آشنایی دارند. 
🔺این سازه های ساختمانی میتواند برای ساخت برج های عظیم، کارخانجات، سوله های فلزی، ساختمان های مسکونی و بسیاری از بناهای ساختمانی مورد استفاده قرار گیرند .
شاید کمتر کسی باشد که این سازه های گاها عظیم و جثه را ندیده باشد. 

برای ساخت اسکلت فلزی در کارخانه ها ابزار و لوازم خاصی لازم است و هر کارخانه ای قادر به ساخت اسکلت فلزی نخواهد بود و هر گروهی با هر سطح فنی و دانشی توانایی راه اندازی خط تولید اسکلت فلزی را نخواهند داشت. در گام اول برای تولید کارخانه نیاز به سالن تولید مسقف دارد تا بتواند مراحل تولید را در فضایی قابل کنترل انجام دهد . شاید بد نباشد که بدانیم سازه های فلزی ساختمانی اغلب پیچ و مهره ای و گاها و در قطعات کوچکتر جوشی هستند یعنی اتصال قطعات از طریق جوشکاری انجام می شود. ⬅️ساخت اسکلت فلزی اعم از جوشی و یا پیچ و مهره ای بر اساس نقشه تایید شده با ورق و آهن آلات مرغوب و معین شده توسط مهندس محاسب در سالن سرپوشیده کارخانه شروع می شود.

قیمت پیشنهادی ما‼️

🔻شما میتوانید با ارسال مشخصات پروژه خود ؛ به دفتر مجتمع رهنما سازه پارس
🔺در کوتاه ترین زمان ممکن پس از تحلیل اطلاعات و ارزیابی پروژه شما از سوی مهندسان خبره شرکت ؛ 
🔸قیمت پیشنهادی ما را برای اجرای ساخت سازه های فلزی را دریافت نمائید.
💠مجتمع رهنما سازه پارس با سالها سابقه مستمر و موفق ؛ در تولید انواع سوله؛ اسکلت فلزی ساختمانهای بلند مرتبه و انواع سازه ها ، پلها و سکوهای فلزی پیچ و مهره ای و طراحی صدها پروژه؛ آماده همکاری با کارآفرینان؛ سرمایه گذاران ؛ انبوه سازان مسکن ؛ صاحبان صنایع ، دستگاههای اجرایی ، دولتی و شهرداری ها می باشد.🔸


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09191359032

امنیت سازان پایدار

------

کاشی پردیس(هادیشهر)

------

گروه تولیدی باروس

88765983

آلومکس