جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2134

سازنده ماشین آلات زغال حبه ای

ساخت ماشین آلات زغال فشرده ساخت ماشین آلات زغال چینی تولید کننده ماشین تولید زغال فشرده سازنده انواع ماشين آلات صنعتى فروش و نصب ماشین آلات زغال فشرده سازنده ماشین زغال حبه ای

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

23 آذر 1398 ساعت 10:29

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

سازنده ماشین آلات زغال حبه ای
تیوا ماشین آریا ، کارخانه ساخت دستگاه های زغال فشرده

تضمین خرید محصول تولید شده با قرارداد محضری
تضمین ارائه مواد اولیه جهت تولید

 

ساخت و تولید ماشین آلات زغال حبه ای

صنف تولید زغال فشرده یکی از حوزه های صنعتی میباشد که امروزه به دلیل تازه و نوپا بودن شهرت بسیاری پیدا کرده و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است.
بومی سازی این صنعت در داخل ایران باعث افزایش اشتغال داخل کشور و رونق اقتصادی فراوانی شده که همین امر هم باعث ترغیب بیشتر افراد برای ورود به این صنف میشود.
اما در این بین ابتدایی ترین و در عین حال اصلی ترین موضوع در وارد شدن به صنف صنعتی تولید زغال فشرده داشتن یک خط تولید زغال فشرده کامل و درجه یک میباشد که این امر نیازمند همکاری با یک گروه با تجربه و متخصص در این صنف است.
 

این روش تولید زغال متریال خاک اره  مورد استفاده میگردد.خاک اره همه جا به وفور پیدا میشه و به قیمت ارزان میتوانید از هر منطقه کشور خریداری کنید و تبدیل به زغال فشرده کنیید.

در این روش تولید زغال ۸۰ درصد خاک اره با ۱۰ درصد خاک زغال و ۱۰ درصد مواد سلولوزی مخلوط شده و بعداز گذشت از ماشین آلات تبدیل به بریکت می گردد و وارد فرایند پخت به کوره می گردد.
 

خط تولید زغال شامل دستگاه های ذیل می باشد:

1- دستگاه سرند:برای جداسازی ذرات ریز و درشت خاک اره و سایر اجزا باقی مانده در خاک اره مانند تراشه های بزرگ چوب یا خرده سنگ یا قطعات پلاستیکی.  

2-دستگاه آسیاب: برای آسیاب کردن پوست گردو ,پوست پسته , پوست فندق و ضایعات باقی مانده از دستگاه اکسترودر.  

دستگاه خشک کن سینوسی: طرح بافر  یا دوار:به منظور کم کردن رطوبت تا 10الا17 درصد .طول خشک کن 12 متر بوده و فرایند را در محیط خلع و ایزوله انجام میدهد. 3-

4-دستگاه مکنده توربینی: دستگاه مکش هست توانایی مکش اجرام موجود در خشکن را دارد به صورت کانتینیوس و پیوسته.

5-دستگاه سیکلن گریز از مرکز:دستگاه توانایی جداسازی بخار ار املاح خاک اره را دارا بوده و میتواند با گریز از مرکز فشار باد و خلع حرارتی بخار را به سمت بالا و خاک اره را به سمت پایین هدایت کند.

6- ماشین بریکت ساز:این دستگاه خاک اره و مواد سلولوزی بعداز مخلوط شدن وارد این دستگاه شده وتبدیل به بریکت (قالب فشرده شده خام  خاک اره و مواد سلولوزی که از سیلندر دستگاه با هدایت ماردون تولید میشود) شده و در واگن انتقال چیدمان منظم قرار میگیرد.

7- کوره صنعتی 3 منظوره بوده یعنی توانایی پخت زغال( بریکت فشرده , زغال لیمو-مخصوص ,و زغال کبابی) را بوده کوره صنعتی مجهز به سیستم کنترل دیجیتال بوده و فرایند پخت با نرم افزار به صورت هوشمند انجام میگردد. از محاسن کوره صنعتی این بوده که فاقد آلایندگی زیست محیطی بوده

کوره صنعتی مجهز به کندانسور حذف دود آبخنک بوده و دارای 2 عدد مشعل ایران رادیاتور و سیستم کنترل اختلاف دما بوده که دمای داخل کوره صنعتی رو به سیست دیجیتال ارسال میکند .

8- اگر خط تولید با کوره سنتی اجرا شود در اینصورت باید در کارخانه تولید کننده کوره سنتی درست شود و از واگن و خفه کن استفاده شود.بریکت بعداز تولید در دستگاه اکسترودر در دراخل واگن چیده شده و واگن را به وزن بریکت 200 الا300 کیلوگرم داخل کوره سنتی قرار میدهند و با ایجاد حرارت به روش دستی درب کوره سنتی را میبندد و با حرارت خودسوزی ایجاد شده در کوره سنتی ادامه فرایند انجام میگردد .معمولا زمان کربونیزاسیون (فرایند گرمادهی و سردشدن)30 ساعت به طول می انجامد.
 

فضای کاری برای تولید زغال فشرده از خاک اره :

محیط سربسته 200 الا300 متر مربع .
برق سه فاز 32الا 60 آمپر .
سوخت گاز (کنتور جی 10) یا گازوییل.

تولید زغال فشرده از خاک زغال به عنوان یک محصول تجاری در دنیا محسوب می گردد خاک زغال به وفور در طبیعت پیدا می شود و با بسیار کم میتوانید خریداری کنید و تبدیل به زغال مرغوب برای صنعت تجاری کنید


تولید زغال فشرده از خاک زغال

پروسه تولید زغال فشرده از خاک زغال به این شکل بوده:خاک زغال یا سرند شده یا اینکه آسیاب می گردد بعداز جداسازی ذرات ریز و درشت وارد میکسر شده توجه داشته باشید که در همزن 29 درصد آب با ۸ درصد مواد گیاهی از قبیل نشاسته گندم یا نشاسته ذرت و..... مخلوط شده به مدت 90 دقیقه و محصول مخلوط شده را به ازای 200 کیلوگرم خاک زغال در میکسر 30 لیتر از میکسر اضافه کنید و میکسر به مدت 30 دقیقه میکس کردن وارد اکسترودر زغال فشرده کنیید. یا دستگاه پرس باربیکیو شود و محصول تولید شده را در سینی هایی مخصوص ضد زنگ قرار دهید و بعداز پایان وقت کاری داخل خشکن قراردهید . و بعداز خشک شدن بسته بندی کنیید و وارد بازار فروش کنیید.
 

دستگاه سرند :
وظیفه الک کردن و جداسازی ذرات درشت و کوچک را دارد و ذرات درست خالص جدا شده و به آسیاب انتقال می گردد و ذرات کوچک در حد ۴ الی ۶ میل به میکسر انتقال داده میشود


دستگاه آسیاب :
وظیفه آسیاب کردن ذرات درشت را دارد که ذرات به اجرام کوچک تبدیل می گرددد


دستگاه همزن :
وظیفه دارد آب را با موارد گیاهی مخلوط کند و آماده ارسال به میکسر کند.


دستگاه میکسر 12 پره :
وظیفه دارد متلایر خاک زغال را میکسر کرده به مدت زمان ۴۴ دقیقه و بعد از آماده شدن به دستگاه تولید زغال ارسال کند


دستگاه اکسترودر:
تولید ذغال حبه ای و قالبی واستوانه ای:با ظرفیت تولید 300 کیلو گرم در ساعت که میتواند زغال حبه ای یا مکعبی یا استوانه ای تولید کند.دستگاه دارای سیستم تابلو برق ئ کنترل سرعت بوده و دارای سیستم برش   زغال نیز می باشد.


دستگاه پرس سکه ای :
روش تولید زغال سکه ای بوده که در هر ساعت  300 کیلوگرم زغال سکه ای تولید میگردد. بستگی به نوع طراحی دستگاه ممکن است به روش پنوماتیک یا هیدرولیک یا مکانیکی  سیستم طراحی و اجرا گردد.


دستگاه پرس باربیکیو :
توانایی تولید زغال در هر ساعت 1 الی 5 تن را دارد بستگی به سفارس مشتری تناژ ساخته میشود و محصول خروجی زال فوری میباشد این زغال جنبه کبابی دارد و به عنوان سوخت نیز در برخی از کشورها استفاده می شود .شکل این نوع از زال بستگی به قالب سفارش آن بوده که ماشین ساز طراحی می کند .بیشتر به شکل تخم مرغی بوده .


دستگاه انتقال دهنده :
که انتقال خاک آماده شده از میکسر به اکسترودر جهت خوراک دهی


دستگاه برش زغال :
دستگاه برش ذال با ظرفیت 300الی 250 کیلو گرم مجهز به وکیم گرد گیر


دستگاه بریکت خاک زال
که دستگاه بریکت نیز نامیده میشود ،عمدتا شامل موتور ، یاتاقان ، گیربکس ، محور پیچ، خروجی سیلندر و ماردون بریکت های زال قالب است . دستگاه بریکت زال قالب است ،دستگاه بریکت زغال دارای مشخصه خاصی است .به طور گسترده ای از زغال سنگ ، خاک زغال ، گاانگ زغال سنگ ، زغال سنگ کک ، زغال سنگ ، زغال سنگ آنتراسیت، پودر آهن ، پودر آلومینیوم به عنوان مواد اولیه برای ساخت بریکت استفاده میشود .
 

مزیت 1: سبک های مختلف الگوهای قالب دارای استوانه ای ، مثلث ، چهار ضلعی  ، الماس و سایر سبک ها هستند که می توانند با توجه به نیازمشتری سفارشی شوند

مزیت 2 : محصول نهاییی خوب با استهکام بالا عملکرد بالا پایدار ، سرو صدای کم ، سایش کوچک ، عمر طولانی خروجی بالا ، مصرف انرژی کم، نسبت عملکرد بالا به قیمت ، قدرت محصول نهایی بالا

مزیت 3: کیفیت فولاد خوب بهبود عمر کل دستگاه ، تعمیر آسان ، کاهش مصرف ، عملکرد اایمن و قابل اطمینان ، تضمین کیفیت

مزیت ۴: روکش آلیاژ لوازم جانبی یعنی استفاده از جوش تنگستن و یا آبکاری از مواد، مقاوم در برابر سایش ، با دوام ، کارآمد و صرفه جویی در انرژی ، به طور گسترده استفاده میشود.

ارتفاع تیغه مارپیچ محور مارپیچ به تدریج از راست به چپ کاهش می یابد. توجه داشته باشد که ماردون یا جوش تنگستن میشود یا آبکاری تنگستن میشود تا خردگی نداشته باشد و در مقابل سایش مقاوم باشد.
 

دستگاه بریکت خاک زغال دستگاهی است که اشکال مختلف زغال فشرده خام را به شکل میله,مکعبی حبه ای , ستاره ای ,مثلثی و .... در می آورد .موتور نیرو را از طریق کمربند مثلث به گیربکس منتقل می کند ، شفت خروجی انتقال نیرو از طریق اتصال شناور نیرو را به محور محرک منتقل می کند و گیربکس قدرت گشتاور خروجی را روی محور محرک زغال فشرده نیرو را انتقال می دهد تجهیزات مکانیکی را میتوانید از نمایندگی های ماشین سازی شرکت تحویل بگیرید.

سازنده ماشین آلات زغال حبه ای

قیمت و فروش ماشین آلات زغال حبه ای و چینی

اما معضلی که در این بین گریبان گیر بسیاری از تولید کنندگان و افراد تازه کاری که قصد ورود به این صنف را دارند شده است برخورد با تولید کنندگان و اجرا کنندگان بی تجربه خط تولید زغال فشرده میباشد که باعث میشود تا این افراد پس از سرمایه گذاری در این صنف و گذشت زمان حدودا 6 ماه به دلیل عدم آموزش کافی در تولید زغال فشرده,ناچار به تعطیلی کارگاه و کسب و کار خود شوند.
 

تولید کننده و سازنده ماشین زغال حبه ای و چینی

گروه تیوا ماشین آریا با تجربه بیش از 5 سال در زمینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده و نیز تولید آن,زیر نظر متخصصان و مهندسین با تجربه که تجربه کاری خود را در شهر اردبیل یعنی مهد تولید زغال فشرده در ایران آغاز کرده اند,فعالیت میکند.
مجموعه تیوا ماشین آریا در تمام مراحل ابتدایی راه اندازی خط تولید یعنی; مشاوره پیش از سرمایه گذاری و نیز در تمام مراحل بعدی یعنی; نصب و راه اندازی خط تولید,تامین مواد اولیه, آموزش تولید بریکت و زغال با کیفیت و نیز تامین مواد اولیه و تولید زغال همراه با شما خواهد بود.

مشاوره و راهنمایی
در مرحله ابتدایی مشاوران گروه ما در مسیر سرمایه گذاری و راه اندازی خط تولید شما را راهنمایی کرده و تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.
 

نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده

در گام بعدی مهندسان گروه تیوا ماشین آریا در نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده همراه شما بوده و با کیفیت ترین و بهترین دستگاه ها را در کارگاه شما نصب خواهند کرد.
 

آموزش حرفه ای
در طی مسیر نصب و راه اندازی خط تولید در کارگاه,شما در دوره های تئوری کیوان صنعت,آموزش میبینید که چگونه بریکت و زغال با کیفیت و درجه یک را تولید کنید و در ادامه مسیر هم پس از مدت زمان یک هفته و تکمیل و نصب خط تولید زغال,شما به صورت عملی در کارگاه خودتان آموزش تولید زغال فشرده را تکمیل خواهید کرد.
 

پشتیبانی و ضمانت و نگهداری ماشین تولید زغال فشرده

مجموعه تیوا ماشین آریا پس از نصب و راه اندازی خط,شما را تنها نگذاشته و تا مدت 5 سال پشتیبانی کارگاه و خط تولید,ضمانت دستگاه ها و تامین مواد اولیه کارگاه شما را هم بر عهده دارد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
فروش ویژه انواع خط تولید زغال فشرده با تخفیف 10 تا 20 میلیون تومان با تعداد محدود و زمان محدود مشاوره و راهنمائی رایگان جهت اخذ وام بانکی بین 100 تا 300 میلیون تومان با سود 6 درصد با توجه به محدود بودن تعداد وام ها و زمان ثبت نام ، جهت انجام مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید: دفتر فروش تهران 09121373739