پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1978

تولید کننده کفش و پوتین ایمنی صنعتی

تولید کننده انواع کفشهای صنعتی,معدنی,ساختمانی,آزمایشگاهی و... تولید کننده کفش ایمنی تولید کننده کفش مهندسی تولید کننده کفش کار (از تولید به مصرف)

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

11 آبان 1398 ساعت 14:30

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

برترین و بروز ترین تولید کننده کفش های صنعتی,معدنی,ساختمانی,آزمایشگاهی

سرپنجه کامپوزیت دارای مقاومت در برابر 200ژول,عایق جریان الکتریسیته میباشد,
در محیط گرم از سوختن نوک پا جلوگیری میکند. ولی سرپنجه فولادی با انتقال گرما باعث گرم شدن و سوختن پا میشود.
وجود مجاری و سوراخهای تعبیه شده در کفی طبی ایمن پا باعث حرکت راحت جریان هوا داخل کفش و خروج هوای گرم می شود.

 جهت دریافت لیست قیمتها و کاتالوگ در واتساپ پیام دهید 
 


تولید کفش ایمنی

گروه تولیدی صنعتی فعالیت خود  در زمینه تولید انواع پای پوش های ایمنی و صنعتی را از سال 1380آغاز نموده و اکنون که بیش از یک دهه از حضور مستمرش به عنوان تامین کننده کفشهای ایمنی در صنایع داخلی کشور می گذرد,توانسته با اولویت بخشیدن به اصول ایمنی و بهداشت حرفه ای در محیط های صنعتی,بهره گیری از تکنولوژی و استاندارد های جهانی در تولید کفش ایمنی,استفاده از مواد اولیه درجه یک و بکارگیری گروهی از طراحان مجرب همچنان با حفظ و ارتقاء کیفیت و افزایش تنوع محصولات خود پاسخ مناسبی به اعتماد مشتریان محترم ارائه نماید.
 


مزایای کفش و پوتین ایمنی : 

از آنجایی که چرم طبیعی در برابر نفوذ آب مقاومت چندانی ندارد , برای محیط هایی که در معرض آب قرار دارند از میکروفیبر ضد آب استفاده کرده ایم. تنها تولید کننده کفش و پوتین ایمنی با این نوآوری است.


شرکت در راستای تقویت پوتین های ایمنی خود در برابر ضربه های وارد شده به جلوی کفش و همچنین پاشیدن مواد اسیدی و خورنده که معمولا باعث آسیب جدی و از بین رفتن قسمت جلوی کفش می شوند استفاده از پنجه ی TPU را برای سری کفش و پوتین های مدل بیس بولدوزر در رنگهای مشکی و قهوه ای آغاز نموده است.

به منظور مراقبت از پشت پا در برابر اجسام برنده ای که ممکن است از پشت به پا آسیب برسانند محافظی از جنس ترمو پلی اورتان TPU برای قسمت پشت کفش در نظر گرفته شده است که علاوه بر محافظت بیشتر از پا دوام کفش را نیز بیشتر می کند.
 

کفی طبی از ویسکو الاستیک پلی اورتان که اصطلاحا مموری فوم نامیده می شود . دلیل به کارگیری مموری فوم در محصولاتی مانند کفی طبی و تشک این است که نیروی وارده به فوم با تاخیر بیشتری برگشت داده می شود و از طرفی نیروی برگشت در یک نقطه متمرکز نمی شود.این مساله باعث جلوگیری از کمر درد در استفاده بلند مدت از کفش ایمنی می شود.


تولید کننده کفش و پوتین ایمنی 

محصول جدید ورزشی مناسب پیاده روی و ورزش مدل runeasy
پوتین بیس بولدوزر ( ایمنی و عایق برق ) کفشهای ایمنی با سرپنجه TPU
کفش base تی پی یو مناسب محیط های اسیدی
پوتین ایمنی مخصوص جوشکاری
پایپوش جدید  گروه تولیدی صنعتی ایمن پا مخصوص جوشکاری


از لحاظ استاندارد ها و به نظر کارشناسان مهمترین مسئله در کفش های  ایمنی مسئله حفاظتی ازجمله محافظت در برابر سقوط اجسام سنگین ـ عدم لغزش- خورندگی وسپس مسائل بهداشتی و ارگونومیکی میباشد . به لحاظ محافظتی ما در از سرپنجه کامپوزیت که عامل اصلی در حفاظت از انگشتان در مقابل ضربه میباشد استفاده کرده ایم,سرپنجه کامپوزیت همان مقاوت سرپنجه فولادی را دارا بوده و وزن کمتری نسبت به سرپنجه های فولادی دارد,در ضمن عایق جریان الکتریسیته بوده و از انتقال گرما به پا جلوگیری مینماید. در کفشهای تولیدی خود از سرپنجه کامپوزیت استفاده کرده و همواره در  آزمایشگاه سرپنجه  کامپوزیت را نسبت به مقاوم بودن در برابر 200کیلوژول ضربه که استاندارد جهانی میباشد تست میکنیم. در غیر اینصورت خود سرپنجه به عنوان عامل برنده عمل کرده باعث قطع انگشتتان پا میگردد.


از لحاظ مسائل بهداشتی و ارگونومیکی به علت اینکه پا قلب عصبی انسان میباشد و تمام اعصاب اجزای مختلف بدن در پا متمرکز میشود و نیز به علت اینکه طرز قرار گرفتن پا در کفش ارتباط مستقیمی با طرز فرم گرفتن اسکلت بدن و بخصوص ستون فقرات دارد ، بسیار حائز اهمیت است چرا که عوارض استفاده از کفش ناایمن و نامناسب فقط خطرات فیزیکی ظاهری نمیباشد . بلکه گرفتاریهای مزمن ستون فقرات ، چشم درد و سردردهای مزمن نیز میتواند از علائم استفاده از کفش نا ایمن و غیر ارگونومیک باشد.


به لحاظ بهداشتی نیز در صورت استفاده از کفشهای با آستری غیر بهداشتی باعث بوجود آمدن میخچه و ایجاد باکتری و قارچو و بوی نا مطبوع پا میشود.

در نهایت زیبایی و ظاهر کفش ایمنی به شکلی باشد که کاربر با رغبت و بدون اجبار از کفش ایمنی استفاده کند . یادمان باشد که پا قلب دوم ما است پس برای محافظت از قلب دوممان کفش ایمنی و استاندارد بپوشیم .


این شرکت همواره با بهره گیری از تکنولوژی بروز و رعایت اصول استاندارد های جهانی در تولید کفش ایمنی,استفاده از مواد اولیه درجه یک و بکارگیری گروهی از طراحان خبره و مجرب پاسخ مناسبی به اعتماد شما عزیزان ارائه می نماید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر