جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 4597

درمانگاه جراحی شهریار

تندیس سینا مرکز جراحی محدود و درمانگاه شبانه روزی تندیس سینا

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

کرج

تاریخ ارسال:

30 آبان 1397 ساعت 15:08

تاریخ انقضا:

30 آذر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

متن آگهی

✅بیمار در مرکز چند تخصصی تندیس سینا با وجود انجام عمل های جراحی تخصصی و فوق تخصصی، در کمتر از یک روز از مرکز مرخص و به فعالیت روزانه اش باز می گردد.

🔹اولین مرکز جراحی با  اخذ مجوزهاي  رسمی داراي اتاق عمل هاي مجهز و استاندارد با تجهيزات پيشرفته پزشكي و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصي در شهریار می باشد.

🔹 دارای 7 اتاق عمل جراحی مجهز به جدیدترین امکانات و تجهیزات بیهوشی و هوشبری و متخصصین بیهوشی باتجربه و دقیق و آگاه به علوم روز و نیز  پرسنل کارآشنا و با اخلاق همواره رضایت و سلامت بیماران خود را سرلوحه امور قرار داده است.

🔹بخش بستری این مرکز مجهز به اتاقهای بستری دو و سه تخته بوده و در  هر اتاق  امکانات رفاهی در حد بهترین های ایران جهت رفاه حال بیماران و همراه آنان می باشد.

🔹در این مرکز بخش تخصصی و فوق تخصصی نازایی IVF به همراه  2  اتاق عمل و  همچنین  آزمایشگاه جنین شناسی مستقر شده است. که برای اولین بار در منطقه و غرب استان تهران با یاری پزشکان صاحب نام ارائه خدمات خواهد کرد.

🔹بخش فوق تخصصی چشم جهت ارائه خدمات بالینی، پاراکلینیکی، لیزیک و جراحی های فوق تخصصی چشم با استفاده از تجهیزات پیشرفته خدمات ارائه می دهد.

 🔹درمانگاه تخصصی شامل قلب، اکو، تست ورزش، نوارقلب، داخلی، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، جراحی عمومی، لاپاراسکوپی، گوش و حلق و بینی(ENT)، ارولوژی، ارتوپدی، زنان، اطفال، نورولوژی (مغز و اعصاب)، پوست مو و زیبایی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز خواهد بود.
درمانگاه های تخصصی مرکز تندیس سینا

✅ درمانگاههای تخصصی تندیس سینا با دارا بودن بیش از 20 مطب پزشکی و بهره مندی از تجهیزات پزشکی پیشرفته و همراهی پزشکان مجرب و خوش نام، خدماتی همچون :
🔵قلب و عروق،
🔵اکو،
🔵تست ورزش،
🔵نوار قلب،
🔵داخلی،
🔵آندوسکوپی،
🔵کولونوسکوپی،
🔵جراحی عمومی،
🔵گوش و حلق وبینی(ENT)،
🔵ارولوژی(کلیه و مجاری ادراری)،
🔵ارتوپدی،
🔵زنان،
🔵کودکان،
🔵چشم و پوست،
🔵نورولوژی(مغز و اعصاب)،
🔵ادیومتری و ...را ارایه می نماید.


 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02122232907

کلینیک تخصصی پوست و ...

02122088428

مرکز لیزر سعادت آباد

09122066124

رژیم لاغری دکتر کرما...

09331892688

کلینیک شنوایی ثمین آ...