جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1600

فروش عمده قفل دیجیتال

خرید و فروش قفل دیجیتال هوشمند تولید و پخش قفل دیجیتال بورس قفل دیجیتال درب ضد سرقت بازرگانی قفل دیجیتال و تجهیزات هتلی سازنده و تولید کننده قفل های دیجیتال فروش قفل رمزی کارتی اثر انگشتی دیجیتال

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

6 آبان 1397 ساعت 18:20

تاریخ انقضا:

31 فروردین 1405

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروشگاه قفل دیجیتال درب ضد سرقت تهران

محصولات شرکت هاسکادر به سرعت نصب و برای شما قابل استفاده می باشد
ضمانت کیفیت کالا ، تضمین قیمت
قیمت مناسب
ارسال به تمامی شهرستان ها
داری کیفیتی برتر و متناسب با آخرین استاندارد های جهانی
دارای ۳۶ ماه گارانتی ۱۵ سال خدمات پس از فروش
 

فروش محصولات قفل دیجیتال هوشمند :


قفل دیجیتال درب:
قفل اثرانگشتی ، قفل رمزی ، قفل کارتی ، قفل شیشه سکوریت ، قفل کمد الکترونیک


تجهیرات هتلی :
چشمی دیجیتال / چشمی درب ، چشمی دیجیتال بی سیم ، چشمی دیجیتال وای فای ، چشمی سیم کارت خور


آیفون تصویری :
آیفون تصویری بیسیم ، آیفون تصویری وای فای ، نشانگر وضعیت اتاق هتلی ، گاوصندوق هتلی ، مینی بار هتلی


فروش قفل دیجیتال ایرانی و خارجی :

قفل دیجیتال؛ با قابلیت رمز و ریموت
مناسب برای : مطب پزشکان ، اتاق ریاست ، منازل مسکونی و ویلاها 
پنل کدینگ مجهز به ماتریس اطمینان با پذیرش بی نهایت رقم از کاربر و اسکن نمودن رمز عبور معتبر از بین آنها جهت پیشگیری از افشای رمز عبور
همراه با یک سال گارانتی معتبر


مزایای قفل دیجیتال :

تولید داخل می باشد و در انحصار هیچ شرکت خارجی ای قرار ندارد که با وضعیت به وجود آمده در بازار کشور، اختلالی در تولید و خدمات دهی آن به وجود بیاید.
از یک سال گارانتی بی قید و شرط برخوردار می باشد که این خود موجب آرامش خاطر کاربران می گردد.
در این دستگاه برای جلوگیری از افشای رمز عبور کاربران از الگوریتمی به نام ماتریس اطمینان استفاده شده که دارای گواهینامه ثبت اختراع هم می باشد.


آموزش نصب قفل دیجیتال :

این قفل از دو پنل کدینگ و کنترلر تشکیل شده که پنل کدینگ در بیرون مکان مورد نظر و پنل کنترلر درون آن مکان نصب می شوند
پنل کدینگ را می توان در اصطلاح به صورت روی کار و یا توی کار نصب نمود.
اگر قفل را روی درب حیاط نصب می کنید خروجی پنل کنترلر به دربازکن آیفون یا قفل کله گاوی و ... متصل می شود و اگر روی درب های چوبی یا ضد سرقت نصب کنید این خروجی به قفل مقابل برقی وصل می گردد.
در ادامه جهت تفهیم بهتر، مراحل نصب دستگاه ارائه می گردد.


مرحله اول:
مکان مورد نظر جهت نصب پنل کدینگ را مشخص نمایید


مرحله دوم:
اگر مایلید تا پنل کدینگ را به صورت توی کار نصب کنید به کمک سنگ و فرز برقی و دریل شروع به کنده کاری نمایید


مرحله سوم:
قاب دستگاه را درون مکان کنده کاری شده قرار داده و به کمک گچ و سیمان دور قاب را بپوشانید


مرحله چهارم:
پنل کدینگ را روی قاب مورد نظر قرار داده و پیچ ها را ببندید


مرحله پنجم:
پنل کنترلر و کدینگ توسط یک کابل شش رشته به هم متصل می شوند. بنابراین وقتی این دو پنل روی دیوار نصب می شوند بهتر است پشت هم قرار گیرند. پس در این مرحله باید بین دو پنل سوراخی ایجاد کنید


مرحله ششم:
پنل کنترلر را روی دیوار نصب کنید و دو رشته سیمی که برای تغذیه ی آن تعبیه شده را به برق شهر متصل نمایید


مرحله هفتم:
اگر تصمیم دارید قفل دیجیتال را روی درب حیاط نصب کنید دو رشته ی خروجی پنل کنترلر را به دربازکن بدهید و اگر روی درب ضد سرقت نصب می کنید باید با سنگ و فرز برقی حفره ی روی چارچوب را کمی تراش دهید


مرحله هشتم:
خروجی 12v پنل کنترلر را به قفل مقابل برقی متصل نمایید و با پیچ های سرمته ای مقابل برقی را به چارچوب محکم کنید

اکنون با روشن نمودن دستگاه و وارد کردن پسورد صحیح، لبه ی متحرک مقابل برقی برای یک بار آزاد می شود و با هل دادن درب می توانید اقدام به باز نمودن آن نمایید.


چرا باید قفل های دیجیتال را انتخاب کنیم؟⁉️

ضد هک بودن (اگر کمی آشنایی با سیستم های برقی و الکترونیکی داشته باشید با توضیحات این قسمت به یکی از بزرگترین باگ های سیستم های به ظاهر امنیتی پی خواهید برد. مثلا در پنل بیرونی تمامی آیفون های تصویری موجود در بازار دو عدد ترمینال مشاهده می شود که به یک رله ی مکانیکی متصل شده اند و با اتصال یک قطعه سیم به دو سر این ترمینال می توانید به مانند کسی عمل کنید که از  داخل خانه دکمه ی در باز کن را می فشارد و درب باز می شود. جالب تر اینکه اکثر قفل های دیجیتال موجود در بازار که طبیعتا باید موجب امنیت بیشتر اماکن شوند دچار چنین باگ امنیتی بزرگی هستند که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی خودِ وارد کننده ها و توزیع کنندگان در سطح بازار کشور، این فاجعه امنیتی از سوی کاربران هم نادیده گرفته می شود. شرکت دانش بنیان با طراحی منحصر به فرد خود سیستمی طراحی و تولید کرده که این ضعف بزرگ را پوشش می دهد و تا کنون در این زمینه جزو موفق ترین های تولید قفل های دیجیتال در کشور می باشد )


دو تیکه بودن (تمام اکسس کنترل های فعلی موجود در بازار ایران به صورت یک تکه هستند. یعنی هم قسمت فرمان دهنده و هم قسمت فرمان پذیر در همان پنلی است که شما روی درب خود مشاهده می نمایید. اما قفل های رمزدار به صورت دو پنل مجزای کدینگ و کنترلر ساخته شده اند. پنل کدینگ در بیرون و پنل کنترلر در داخل خانه نصب می شوند. مهم ترین قسمت این سیستم همان پنل کنترلر می باشد که دستور باز شدن درب را می دهد و شرکت این قسمت از قفل دیجیتال خود را دور از دسترس سارقین قرار داده اند و هیچ کس جز صاحب خانه به آن دسترسی ندارد )


ضد سرقت بودن (با باز شدن پیچ های پنل کدینگ که بیرون از خانه نصب می باشد سنسور ضد سرقت عمل کرده و قفل دیجیتال وارد حالت امنیتی خود میشود و شروع به آلارم می نماید. وقتی وارد این مرحله امنیتی می شود دیگر سارق قادر به هک کردن دستگاه نیست حتی اگر از دانسته های الکترونیکی خوبی برخوردار باشد )


ماتریس اطمینان (خلاقانه ترین و زیباترین بحث این شرکت داخلی مبحث حفاظت از رمز عبور کاربران می باشد. مهندسین فعال در قفل های رمزدار کلیتک برای آسایش خاطر کاربران، الگوریتمی منحصر به فرد اختراع کردند که حتی بزرگترین شرکت های تولید کننده ی این قفل ها از این الگوریتم بی بهره اند. کاربرانی که از لو رفتن پسورد خود نگران هستند می توانند قبل و بعد از پسورد خود بی نهایت رقم کاذب را وارد کنند تا اگر کسی در کنارشان حضور دارد دچار سردرگمی و تعجب شود. فقط کافیست ارقام رمز عبور خود را به صورت کامل و پشت سر هم یک بار وارد کنید. سیستم پیشرفته ی این نوع قفل ها به صورت خودکار شروع به آنالیز ارقام می نمایند و رمز عبور کاربر را از بین ارقام وارده شده اسکن می نماید )


نیاز نداشتن به منبع تغذیه جداگانه ( اکسس کنترلر ها و یا همان قفل های دیجیتالی که در این سبک کار می کنند برای راه اندازی خود و قفل برقی به دو عدد آداپتور نیاز دارند که این علاوه بر افزایش هزینه ها، نمایی زشت به محیط نصب می دهد. اما مزیت دیگر قفل های کلیتک نیاز نداشتن به این منابع تغذیه می باشند. درون پنل کنترلر خود ترانس تغذیه ای به همراه دارد که به صورت اختصاصی و با کیفیتی بالاتر از منابع سوییچینگ طراحی و تولید می شود. بنابراین بعد از نصب دستگاه شما دیگر هیچ رشته سیمی به مانند آداپتورهای آویزان مشاهده نمی کنید )


قفل های دیجیتال ساخت ایران (با توجه به وضع نا به سامان بازار فعلی کشور سیستم های امنیتی که وارداتی می باشند برای خدمات دهی به مشتری در وضعیت خوبی به سر نمی برند. شرکت های داخلی به دلیل در دسترس بودن و همچنین برای جلب نظر کاربران و جذب بازار بیشتر خدمات شایسته تری به مشتریان خود ارائه می دهند که این فرآیند طی چند سال اخیر در بازار الکترونیک مشهود بوده است. مطمئناً تا کنون شنیده اید که قطعات برخی از برندهای معروف تلفن های همراه به سختی پیدا می شوند و پس از خراب شدن دردسرساز می شوند. قفل های ایرانی در انحصار هیچ شرکت خارجی نمی باشد و جزو کالاهای ایرانی محسوب می شود ) 


کارایی بسیار ساده و کاربرپسند (همچنین از ویژگی های کلیتک کاربر پسند بودن و ساده سازی کارایی آن است. شما فقط با یک بار خواندن برگه ی راهنما قادر خواهید بود به راحتی با دستگاه خود کار کنید و از برنامه ریزی های آن به نحو احسن استفاده نمایید ولذت ببرید )


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

فروش آهن آلات ساختما...

------

آموزش های شغلی معمار...

اخبار و خواندنی ها
فروشگاه قفل دیجیتال هوشمند درب ضد سرقت هاسکادر کیفیت مناسب با استفاده از مرغوب ترین متریال در تمامیمراحل ازشروع تولید تا بسته بندی . استفاده از طراحان بسیار حرفه ای در دیزاین محصولات با توجهبه پارامترهای زیبایی شناختی .قیمت  مناسب با استفاده  از نمایندگی های  رسمی از  بهترین کارخانجات دنیا و تیم حرفه ای در ضمینه واردات .