پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1940

موسسه فرهنگ متین

تحصیل در ترکیه پزشکی_دندانپزشکی کلاسهای آمادگی کنکور ترکیه Yös

نام و نام خانوادگی:

زارعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

10 مهر 1397 ساعت 18:35

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

02188772279

موبایل:

09126780574

پست الکترونیکی:

hello@eduma.com

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

تهران خيابان خالد اسلامبولي(وزرا) نبش كوچه ٣١ پلاك ١٥١

متن آگهی

معرفی آزمون Yös
برای‌ ورود به‌ دانشگاهها و مراکز آموزش‌ عالی‌ کشور ترکیه‌ دارا بودن‌ مدرک‌ دیپلم‌ دبیرستان‌ و گذراندن‌ ازمون‌ yös یوس الزامی‌ است‌. آزمون‌ یوس برای‌ متقاضیان‌ خارجی‌ که‌ به‌ زبانهای‌ ترکی‌ استانبولی و انگلیسی‌ برگزار می‌ شود. دروس‌ امتحانی‌ شامل‌ ریاضی‌ ،هوش‌ و هندسه می‌ باشد که توسط هر دانشگاه انجام میشود. پذیرش‌ دانشجویان‌ در دانشگاهها بر اساس‌ رتبه‌ کسب‌ نموده‌ در ازمون‌ یوس می‌ باشد. هر سال یکبار امتحان یوس برای دانشجویان خارجی برگزار می شود.

تعداد سوالاتYÖS
استاندارد تعداد سوالات ۸۰ میباشد که به طور میانگین ۴۳-۴۵ هوش ۵-۷ هندسه و بقیه شامل سوالات ریاضی میباشد البته بعضی استثناها نیز وجود دارد و برخی از دانشگاهها تعداد سوالات را کمتر و یا بیشتر میکنند.

شرط سنی آزمون یوس
برای شرکت در آزمون یوس جهت تحصیل در ترکیه، شرط سنی وجود ندارد و هیچ گونه مشکلی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد. اما در شرایط یکسان همواره افراد با سن پایین شانس قبولی بالاتری دارند به همین علت هر چه سن متقاضی بالاتر باشد باید نمره ی کسب شده اش بالاتر باشد تا شانس قبولی خود را بالا ببرد.

آزمون های ورودی دانشگاه های ترکیه

آزمون های YOS و SAT دو آزمون ورودی یا کنکور جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه می باشند. برای آنکه بتوانید در رشته پزشکی ترکیه و یا دندانپزشکی این کشور مشغول به تحصیل شوید باید برحسب مقررات دانشگاه در آزمون YOS ترکیه و یا  SAT نمره قبولی را کسب نمایید.

یوس:  آزمون YOS فراگیرتر است و دانشگاه های بیشتری نتیجه این آزمون را ملاک عمل قرار می دهند. برای شرکت در این آزمون شرط سنی وجود ندارد. آزمون YOS آزمونی متشکل از 2 بخش است. مواد امتحانی آزمون YOS شامل؛ سوالاتی از دروس ریاضی , هوش و هندسه می باشد.

ست (SAT): آزمون SAT، شامل 154 تست است که 52 تست آن Reading و 44 تست آن Writing و 58 تست دیگر به فهم و مهارت ریاضیات شما بستگی دارد. تسلط شما به زبان انگلیسی در این آزمون جدی است. ولی ریاضی این آزمون در سطح ریاضیات اول و دوم دبیرستان ایران است. حداقل نمره ای که در این آزمون لازم است کسب کنید برای رشته ها و دانشگاههای خوب حدود 1300 است. این آزمون 4  بار در سال در کشور ترکیه برگزار میشود.

سوالهای متداول تحصیل در ترکیه
آیا امکان استفاده از خوابگاه جهت اقامت دانشجویی هنگام تحصیل در ترکیه وجود دارد ؟ اگر بله نحوه اقدام چگونه است ؟
بله با داشتن ویزای دانشجویی و دفترچه اقامت امکان استفاده از خوابگاه تحصیل در ترکیه وجود دارد . دانشجو در زمان اقامت در کشور ترکیه هم می تواند از خوابگاه های خود دانشگاه استفاده نماید و هم از خوابگاه های خصوصی . برای سکونت در خوابگاه های خود دانشگاه باید در زمان ثبت نام در دانشگاه در کشور ترکیه برای خوابگاه اقدام نمود . برای خوابگاه های خصوصی نیز با در دست داشتن ویزای دانشجویی و دفترچه اقامت ترکیه با مراجعه حضوری به خوابگاه می توان اقدامات لازم را به عمل آورد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88772279-021 و 86086585-021 تماس حاصل فرمائید.

کانال تلگرام جهت اطلاعات بیشتر:  farhangmatin@


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09123981758

موسسه تخصصی زبان GRE

------

بهترین استودیو خوانن...

09360950760

تحریر کده

------

آکادمی استعدادیابی ص...