جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
22 روش افزایش رتبه سایت در گوگل !
22 روش افزایش رتبه سایت در گوگل !
  • 7 سال قبل - 12 اردیبهشت 1396 ساعت 15:38
  • تعداد بازدید: 3438

22 روش افزایش رتبه سایت در گوگل !

افزایش رنکینگ سایت و بصورت مداوم افزایش رنک صفحات سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل یک شیوه متداول اما مشکل برای سبقت سریع و توسعه فروش صد در صد برای بنگاه های اقتصادی کوچک ، متوسط و بزرگ محسوب میشود .

به گزارش بازار آذربایجان،در این مقاله به روش افزایش رنک و رتبه سایت شما در گوگل میپردازیم . روشهای موثر در افزایش رتبه سایت شما ممکن کمی زمانبر یا مشکل باشد ولی نتیجه ای مطلوب دارد چراکه با افزایش رنک سایت شما در گوگل عملا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک سایت با محتوای جذاب به کاربران پیشنهاد میکند و افزایش بازدید وب سایت شما 100 درصد شما را به سرعت به اهداف تان در راه اندازی وب سایت نزدیک تر میکند. افزایش بازدیدکنندگان سایت شما به سبک سازین موجب سبقت سریع و توسعه کسب و کار شما خواهد شد .
 

عوامل موثر در افزایش رتبه صفحات در گوگل  »
افزایش رتبه صفحات (page rank google) در گوگل در مجموع در افزایش رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل تاثیرگذار میباشد

۱- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو
۲- موتورهای جست و جو اهمیت صفحات وب را بر اساس میزان لینک به آن طبقه بندی می کنند .
۳- چنانچه لینک بیشتری در سایر پایگاه ها ثبت کنید رتبه بالاتری کسب خواهید کرد .
۴- تبادل لینک بین سایت های هم خانواده یعنی سایت هایی که موضوع مشابهی دارند ، موجب افزایش رتبه در موتورهای جست و جو خواهد شد .
۵- شرکت در بحث های رایج در تالارهای بحث و تبادل نظر ، گفتمان و یا گفت و گو و درج لینک در محل امضا یا در متن بحث به افزایش رتبه شما موتورهای جست و جو کمک موثری خواهد نمود.
 

عوامل موثر در افزایش رتبه سایت در گوگل »

۱ – رعایت استاندارد در طراحی سایت

رعایت استاندارد در طراحی سایت و یا رعایت اصول بهینه سازی سایت (سئو) یکی از مهمترین نکات و ابزار در گارانتی نمودن افزایش رتبه صفحات و در نتیجه افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر میباشد . اصول طراحی وب برای جستجوی بهتر در موتورهای جستجوگر در مقالات آینده سازین منتشر میشود.

۲ – دقت در نوشتن برچسب های متا ( متاتگ ) »

چنانچه طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا همان نرم افزار طراحی وب سایت استاندارد انجام شده باشد هر بخش که دارای محتوای متن و تصویری است بطور معمول دارای برچسب های موضوعی ، عنوان و متاتگ ها میباشد که دقیقا بایستی با جداسازی از طریق ، یا ; یا حتی (واژه) حداکثر تا 20 یا 30 کلمه وارد شود و صد البته که وارد نمودن عنوان و متاتگ ها دارای اصول خاصی میباشد .

توجه !

به هیچ عنوان متاتگ ها یا عنوان صفحات را در صفحاتی که برای کاربران قابل دید میباشد وارد نکنید. وارد نمودن متاتگ ها یا حتی عناوین و همچنین بزرگ نوشتن کلمات کلیدی و لینکدار نمودن به صفحات بدون ربط ،تنها موجب ایجاد مزاحمت برای بازدیدکننده سایت خواهد شد . لازم به توضیح است رعایت اصول طراحی گرافیکی صفحات و هماهنگی و یکپارچه بودن فونت و سایر متن و محتوای صفحات برای بازدیدکنندگان اهمیت دارد و شرکت های طراحی سایت ، کارشناسان سئو و سایت هاییکه مقالات فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش مقالات طراحی وب منتشر میکنند به کاربران اینترنتی توصیه میکنند به هیچ عنوان از سایت هاییکه قوانین و شرایط بهینه سازی وب (سئو) را رعایت نکرده اند به هیچ عنوان اعتماد نکنند.

جستجوی نامرتبط با واژه ، مشاهده کیبورد ها ، عناوین و مشاهده صفحه ای بدون رعایت زیبائی و هماهنگی میان سایز و فونت و حتی رنگ نوشته ها بزرگترین اشتباهاتی است که بزودی از فهرست نتیجه جستجوی کاربران در گوگل حذف و احتمالا حتی اگر این استاندارد ها را رعایت کنند خیلی مشکل بتوانند مجددا درخواست بازبینی به موتورهای جستجوگر ارسال کنند.

۳- بهینه سازی سایت (سئو) برای موتورهای جستجوگر »

بهینه سازی سایت یا همان (سئو) ،ویرایش ها و اصلاحاتی است که پس از طراحی سایت و وارد نمودن محتوا توسط یک متخصص افزایش رتبه انجام میشود. استاندارد های سئو کاملا مشخص بوده و روش بهینه سازی سایت استاندارد هایی است که از طرف موتور جستجوگر بطور مثال گوگل اعلام میگردد. قوانین و مقررات بهینه سازی ممکن است از طرف موتور جستجوگر تغییر کند.

۴- تاثیر نام صفحات و عنوان صفحات در افزایش رتبه سایت »

موتورهای جستجوگر حساسیت زیادی به نام صفحات و مطالب و عنوان و توضیحات صفحات دارند . در نام گذاری و وارد نمودن عنوان و توضیحات صفحات دقت بیشتری داشته باشید .

۵- کلمات کلیدی نقش کمی در افزایش رتبه سایت  ایفا میکنند »

بر خلاف آنچه تا کنون نسبت به تاثیر کلمات کلیدی برای جستجوی صفحه و سایت در موتورهای جستجوگر شنیده اید ، باید بدانید واژه های کلیدی صفحات نه تنها تاثیر بسیار کمتری نسبت به سایر عوامل برای افزایش رتبه و رنک سایت دارند ، بلکه وارد نمودن کلمات کلیدی بدون ارتباط به محتوای صفحات میتواند بهانه ای برای کاهش رتبه و یا حذف صفحه یا سایت از فهرست نتایج جستجو به موتورهای جستجوگر بدهد.


۶- افزایش رتبه مقاله در موتورهای جستجوگر »

چنانچه مقاله ای می نویسید و مایلید که مقاله شما در نتایج جستجو قرار گیرد بهتر است آن را در یک صفحه مجزا قرار دهید و در در قسمت نام صفحه عنوان مقاله را بنویسید (page title) ، افزایش رتبه (رنک) اخبار و مقالات وابسته به رعایت استقلال عنوان و محتوای در تولید مقاله یا اخبار میباشد .

7- لینک به مقالات ، صفحات و محتوای سایت »

بهتر است در سایت خود به مقالات و مطالب خود چند بار لینک بدهید ، برای مثال می توانید عناوین مقالات سایت خود را درج کنید و خلاصه مقاله را در صفحه ای دیگر و متن کامل آن را در یک صفحه مجزا قرار دهید و یا اینکه در همان صفحه ای که متن کامل مقاله را قرار می دهید به عنوان مقاله لینک همان صفحه را بدهید .

۸- برسی کل محتوای یک صفحه توسط موتورهای جستجوگر »

موتورهای جست و جو صفحات شما را از بالا به پائین جست و جو می کنند برای همین است که عنوان صفحات ، توضیحات و کلمات کلیدی اهیمت دارند . چنانچه بتوانید با حذف جدول ها و تصاویر مطالب خود را در قسمت های بالاتری از صفحه قرار دهید شانس شما در موتورهای جست و جو بالا خواهد رفت و در ضمن در حین نمایش نتایج جست و جو بخشی از مطالب شما برای بازدید کننده نمایان خواهد شد و او می تواند بفهمد که آیا مقاله شما با موضوع مورد نظر او مرتبط است یا خیر .

۹- زمان بروز رسانی و مشاهده نتیجه بهینه سازی در موتورهای جستجوگر »

چنانچه سایت شما رتبه ای در موتورهای جست و جو ندارد زیاد هم عجله نکنید زیرا تا زمان رسیدگی موتورهای جست و جو مانند گوگل زمان زیادی دارید ، چون ممکن است سایت شما هر ماه یک بار مورد بازبینی موتورهای جست و جو قرار گیرد و عملکرد یک ماهه شما در بالابردن رتبه شما در موتورهای جست و جو تعیین کننده خواهد بود .

زمان واقعی برای مشاهده نتیجه (سئو) در موتورهای جستجوگر !

زمان در مشاهده نتیجه بهینه سازی سایت متغیر است . هر چقدر رنک سایت شما به خاطر بازدیدکنندگان و فعالیت های گذشته شما بالاتر باشد مسلما نتیجه بهینه سازی و طراحی صفحه جدید یا مقاله و خبر زودتر در دسترس کاربران در نتایج جستجو قرار میگیرد و اگر سایت شما به تازگی راه اندازی شده باشد و بازدیدکننده کمتر و رنک کمتری داشته باشد ،زمان بیشتری برای دریافت رتبه و امتیاز صرف میشود تا نتیجه فعالیت های اخیر خود را در راستای بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجوگر مشاهده کنید.

۱۰- مطالعه بیشتر و استفاده از ابزار آنالیز ،گزارشگیری و . .  ویژه وبمسترها » 

ابزارهای مورد نیاز وب مسترها ، مقالات آموزشی و کتاب های الکترونیک در کسب رتبه در موتورهای جست و جو موثر خواهند بود زیرا تجربه ثابت کرده است که ارائه دهندگان خدمات رایگان بدون هیچ زحمتی توسط دیگران تبلیغ می شوند .

۱۱- ارسال مقالات با کپی رایت شما بدون کپی نمودن از جای دیگر و رعایت اصول سئو »

مشابه کاری که من در همینجا انجام داده ام . شما هم می توانید با ارسال مقالات خود برای سایر سایت ها و وبلاگ ها لینک خود را در بالا یا پائین مطالب خود قرار دهید و خود را با این روش به عنوان منبع مقاله مطرح نمائید. هر چقدر سایت ها ، دایرکتوری ها ، شبکه های اجتماعی دارای رنک و رتبه بهتری باشند مسلما مقاله و محتوایی که ارسال نموده اید دارای رنک و امتیاز بهتری خواهد بود.

نوشتن مقاله و خبر خود اصول خاصی دارد که در مقالات دیگر سا ز ین روش نوشتن مقاله و تولید محتوا بصورت طبقه بندی شده منتشر شده است .

۱۲- ثبت دامین های مرتبط با واژه های کلیدی و دامین های خاص و جدید »

ثبت دامین فارسی مانند : com.فیس-بوک.www و یا دامین فارسی com.لوگو.www و حتی دامین های تایپ انگلیسی مانند ثبت دامنه ir. و ثبت دامنه co. میتواند به افزایش رنکینگ و رتبه سایت در موتورهای جستجوگر کمک کند. اولین قدم برای بررسی یک سایت و افزایش رنکینگ و رتبه سایت کنترل معنا و تایپ دامنه وب سایت شما میباشد . وقتی چند دامنه مرتبط با محصول یا خدمت خود انتخاب و به ثبت برسانید مسلما این در افزایش رتبه و رنک سایت کمک میکند.

ثبت دامین و خرید هاست و طراحی صفحه HTML و یا حتی پارک دامین بر روی دامنه اصلی »

ثبت دامین فارسی یا ثبت دامین CO یا دامین های جدیدی مانند ثبت دامین IN یا ثبت دامین ASIA به شما کمک میکند تا رتبه و بازدید سایت خود را افزایش دهید. حال اگر برای دامنه ای که ثبت کرده اید یک صفحه html طراحی کنید که در این صفحه متاتگ های تخصصی مرتبط با دامین بکار رفته باشد ، عملا خود این دامنه بصورت تخصصی در ارتباط با واژه های مرتبط و مستقیم رنک و رتبه به دست می آورد .

اگر در طراحی صفحه اچ تی ام ال لینک هایی بکار رود که این لینک ها به صفحات مرتبط در سایت اصلی لینک شود ، عملا سایت مرکزی شما بصورت یک سیستم یکپارچه در میاید . یعنی چند وب سایت دارید که همه لینک های این سایت ها به وب سایت شما لینک شده و مسلما اینکار موجب افزایش بازدید سایت و افزایش رتبه سایت اصلی شما خواهد شد . در این رابطه بهتر است با یک شرکت طراحی وب سایت مشورت کنید .

۱۳- ارائه برخی سرویس های خاص به کاربران سایت »

حتما رنکینگ بهترین سایت های ایران و بهترین سایت های جهان را در سایت alexa.com دیده یا شنیده اید . با کمی دقت متوجه میشوید اغلب سایت هاییکه در یک کشور جز 100 سایت برتر آن کشور معرفی شده اند سایت هایی هستند که سرویس هایی خاص به مشتریان خود میدهند . مثلا راه اندازی سیستم گفتگوی آنلاین ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی بر روی سابدومین یا دومین اصلی ، راه اندازی سیستم نظرسنجی یا قرعه کشی و یا حتی سرویس شارژ سیم کارت ، پرداخت الکترونیک و یا طراحی نرم افزارهای خاص با ایده هایی جدید مرتبط با خدمات فروش یا پس از فروش محصولات و خدمات شما موجب مراجعه دائمی کاربران به سایت شما و افزایش بازدیدکنندگان و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر خواهد شد .

مثال : وب سایت سازین www.sazinco.com یا وب سایت شرکت شاتل www.shatel.ir برخی از خدمات مانند پرداخت هزینه اینترنت ، تمدید خدمات هاستینگ یا تمدید و ثبت آنلاین دامین را از طریق وب سایت شان انجام میدهند . سایت سازین سرویس جدیدی با عنوان نرم افزار پیامک انبوه با آدرس sms.sazinco.com راه اندازی نموده که تقریبا کلیه مشترکین این نرم افزار برای استفاده و ارسال پیامک به منطقه یا کدپستی یا شماره موبایل اصناف به این سابدومین مراجعه میکنند.

۱۴- ارسال ایمیل تبلیغاتی ، ارسال پیامک تبلیغاتی »

به شما توصیه می کنم تا از طریق ایمیل با مدیران سایت ها در تماس باشید و در خواست خود را برای درج لینکتان در سایت های مختلف مطرح نمائید . ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی ( ابزار هوشمند ارسال ایمیل انبوه) و ارسال پیامک تبلیغاتی سراسری از جمله ابزاری محسوب میشود که تا 10 برابر هزینه کمتر و تا 100 برابر کارائی بیشتری در افزایش بازدید سایت خواهد داشت .

۱۵- ثبت سایت در سایت ها و دایرکتوری های مجهز به سرویس ثبت لینک و لینکستان »

لینک خود را در سایت هایی که قسمت ثبت لینک دارند حتما ثبت کنید . سایت هایی که بخش مربوط به معرفی لینک و تفکیک صنفی دارند و به نوعی دایرکتوری های اصناف و مشاغل از دیگر امکاناتی است که در اینترنت به عنوان یک پتانسیل محسوب میشود .

۱۶- ثبت آگهی و سفارش تبلیغات اینترنتی به گوگل یا سایر سایت های دارای رنک بالا »

قرار نیست تمام تنظیمات و سرویس ها در اینترنت رایگان باشد . ثبت آگهی رایگان و ثبت سایت رایگان و لینک رایگان خوب است ولی دقت کنید اگر کسب و کارتان و سبقت از رقبا برای شما یک تصمیم مهم محسوب میشود پس همانند بودجه ای که تا دیروز برای تبلیغات کسب و کارتان در نظر گرفته اید ، بودجه ای برای ثبت آگهی و تبلیغات در سایت های با رنک و رتبه بالا در نظر بگیرید .

۱۷- معرفی سایت بر روی سربرگ،کاتالوگ،کتاب و پوسترها »

وب سایت ها همان محل فیزیکی کسب و کارتان محسوب میشود. یک روزنامه ، شرکت ، کارخانه،نقاش،بازیگر،باشگاه ورزشی،رستوران . . غیره دارای دکوراسیون،موقعیت فیزیکی ، پرسنل، تلفن ، فاکس میباشد . وب سایت شما به جز محتوای مفید و تصاویر زیبا باید در کلیه تبلیغات و پوسترها و کاتالوگ ها به مشتریان مستقیم یا همکاران شما معرفی شود .

۱۸ – ایجاد و استفاده صحیح و استاندارد از پست الکترونیک سایت »

ایجاد آدرس های ایمیل برای پرسنل و همچنین ایمیل برای واحد های متفاوت شرکت یا سازمان خود به همراه رسید دریافت ایمیل به افزایش بازدید و افزایش رنک سایت کمک میکند. آدرس های ایمیل برای هر بخش بصورت اختصاصی ایجاد نموده و برای هر بخش رسید دریافت ایمیل (لینکدار و عکس دار) ایجاد نمایید.

مخاطبان و کاربران وقتی به آدرس های ایمیل شما متن و پیامی را ارسال کنند بلافاصله بصورت خودکار رسید ایمیل ایجاد شده را دریافت و در صورتیکه طراحی رسید ایمیل از نظر متن و لینک بدرستی انجام شده باشد احتمالا برای برطرف نمودن کنجکاوی و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک های رسید ایمیل کلیک خواهند کرد . 

نکته مهم !

وبلاگ،فیس بوک و . .  یا وب سایت کدام بهتر است  »

ابزار انتشار اطلاعات مانند فیس بوک ، وبلاگ ، یوتیوپ ، توییتر و . . سایر شبکه های اجتماعی و ابزار انتشار اطلاعات رایگان برای دانشجویان ، نوجوانان و جوانان و حتی کاربران مبتدی مناسب است ولی وقتی پای یک هنرمند معروف ، چهره سیاسی و یا شرکت یا موسسه در میان باشد مسلما راه اندازی سایت شخصی ، شرکتی و یا سازمانی را نمیتوان با این سرویس ها مقایسه نمود . تاثیرگذاری یک وب سایت اختصاصی طراحی شده و یا حتی یک وب سایت برای استفاده فقط ایمیل اختصاصی نسبت به وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی قابل مقایسه نیست .  بهتر است برای آگاهی بیشتر در مورد مزایا ، معایب و ابزار و امکانات و همچنین اشتباهاتی که گاها به دلیل عدم آگاهی افراد روی میدهد مقاله ی تخصصی را در پورتال سازین مطالعه نمایید .

چند نکته در ارتباط با راه اندازی سایت اختصاصی » مختصر و مفید !

کلاس استفاده از سایت (دامین+هاستینگ+طراحی سایت) با کلاس استفاده از فیس بوک ، یوتیوپ ، وبلاگ و استفاده از ایمیل یاهو ، گوگل ، . . کاملا متفاوت است . مخاطبان و کاربران شما میدانند برای وب سایت شما هزینه شده است و هر چقدر از مزایا و امکانات وب سایت استفاده بهتری کنید مجموعه کسب و کار ،پرسنل و حتی خود شما کلاس کاری بالاتری خواهید داشت .

۱۹ – برای افزایش رتبه سایت و افزایش بازدیدکننده از حیله استفاده نکنید »

رتبه شما با بالا رفتن تعداد لینک های شما افزایش نمی یابد بلکه رتبه شما زمانی افزایش می یابد که تعداد نمایش سایت شما در نتایج جست و جو افزایش یابد و مخاطبان بر روی لینک شما در موتورهای جست و جو کلیک نمایند . برای فهم بهتر یک مثال می زنم : شما مطلبی در سایت خود تحت عنوان ” آموزش هک ” دارید . چنانچه کسی در گوگل و … این عنوان را جست و جو کند و سایت شمارا مرتبط با این عنوان بیابد و بر روی آن کلیک کند سایت شما در جست و جوی این عنوان رتبه بالاتری خواهد داشت . البته اگر تعداد زیادی مخاطب از این طریق به سایت شما برسند .

محتوای دروغین و فریب دهنده ضد تبلیغ است »

استفاده از واژه های نامرتبط به محتوای سایت و یا استفاده از لینک های تو در تو برای افزایش لینک و بازدید های کاذب ممکن است در ابتدا موجب افزایش بازدید و سپس افزایش رتبه شود ولی بلافاصله پس از آگاهی موتور جستجوگر از فهرست نتایج جستجو خارج خواهید شد و احتمالا برای بازگشت به رتبه و امتیاز قبلی سایت باید از صفر شروع کنید .  موتورهای جستجوگر نسبت به دقت در جستجو ، سرعت در جستجو و در آخر نتایج صحیح جستجو و ابزار و امکانات برای جستجوی تخصصی تر محتوای متن ، تصویر و ویدئو رتبه بندی میشوند . بهترین موتورهای جستجوگر جهان در یک رقابت فشرده با یکدیگر قصد جذب کاربران بیشتر را نسبت با یکدیگر دارند و در صورت مشاهده سایت تبلیغاتی ، سایت نا مرتبط با جستجو و سایت هاییکه از حیله برای افزایش رتبه و رنک استفاده نموده اند جهت جلب رضایت کاربران خود اینگونه سایت ها را از فهرست نتایج جستجو حذف خواهند کرد .

۲۰- پویا بودن وب سایت در افزایش بازدید سایت و افزایش رتبه سایت اهمیت دارد »

رعایت اصول بهینه سازی ، بروز بودن محتوای سایت ، انتشار مقالات و اخبار جدید و تبادل لینک های جدید میبایست بصورت مداوم انجام شود . وقتی رتبه صفحه یا رتبه سایت شما افزایش میابد بایستی این رتبه را حفظ کنید . بسیاری از کسب و کار ها و اشخاص برای حفظ رتبه خود در نتیجه جستجوی برخی از کلمات مانند : خرید LCD یا خرید موبایل و .  . موارد دیگری ماهانه چند ده میلیون تومان هزینه میکنند ، چرا که سود بهینه سازی سایت و افزایش رتبه و رنک سایت خود را در موتورهای جستجوگر چشیده اند و برای حفظ رنک سایت خود با شرکت های طراحی سایت حرفه ای و یا کارشناسان حرفه ای سئو قراردادهای سالیانه تنظیم نموده اند.


۲۱- ip اختصاصی نقش مهمی در افزایش رتبه سایت شما بازی میکند »

هرچند ممکن است اجاره ip اختصاصی برای شما هزینه زیادی داشته باشد اما این نکته مهم را متذکر می شوم که جست و جو گرها از این طریق شما را به عنوان یک پایگاه مستقل جستجو می کنند و فرآیند جستجو برای جست و جو گر سریع تر و با ارزش تر خواهد بود . زیرا هنگامی که شما از یک ip اشتراکی استفاده می کنید موتور جست و جو گر شمارا از میان ده ها سایت دیگری که با این ip فعال هستند تفکیک می کند و اهمیت کمتری برای شما قائل خواهد بود .

خدمات میزبانی وب خود را از هر شرکت هاستینگی که دریافت میکنید میتوانید به شرکت هاست خود سفارش یک ip اختصاصی بدهید و در صورتیکه سرور اختصاصی یا سرور مجازی میزبان سایت شماست احتمالا این ip اختصاصی را قبلا دریافت نموده اید .  فهرستی از بهترین شرکت های هاستینگ ایران»

۲۲ – داشتن وبلاگ در مقایسه وب سایت هیچ ارزشی ندارد »

هر چقدر تلاش و هزینه برای افزایش رتبه وبلاگ و یا افزایش بازدید وبلاگ نمایید تقریبا میتوانم بگویم تلاش و هزینه بیهوده ایست . ارزش تجاری یک وبلاگ رایگان یا صفحه فیس بوک تقریبا در مقابل وب سایت هیچ است. هر چقدر هم سایت شما با زمان طولانی تری رتبه و رنک داشته باشد باز هم ارزش بیشتری نسبت به صفحات رایگانی است که وبلاگ ها یا شبکه های اجتماعی و یا حتی فروشگاه هاییکه به عنوان بازارچه به شما صفحه رایگان میدهند دارد .

شاید با خود بگویید وبلاگی دارم که هم اکنون در بسیاری از واژه ها و کلمات در گوگل یا سایر موتورهای جستجوگر رنک بالایی داشته و بواسطه این وبلاگ محصولات و خدمات خود را بخوبی به مشتریان بفروش میرسانم . بهتر است بدانید اگر یک وب سایت مستقل با محتوای مفید توسط یک شرکت طراحی سایت برای شما طراحی شود حداکثر 60 تا 90 روز زمان نیاز خواهد داشت تا موتورهای جستجوگر به صفحات و تصاویر این سایت رتبه بدهند و در نهایت نوع مشتریانی که بواسطه وب سایت از شما خرید میکنند با نوع مشتریانی که به واسطه وبلاگ یا صفحات ایجاد شده در شبکه های اجتماعی و بازارچه های اینترنتی کاملا متفاوت خواهد بود . 

توسط: مدیر

منبع: سازین

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید