جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 4303

نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران

نمایندگی مرکزی تعمیر و فروش لوازم انواع خودرو نیسان در تهران نماینده اصلی کارخانه نیسان در تهران مرکز تعمیرات و فروش قطعات نیسان ژاپن با گارانتی رسمی ، سرویس دوره ای تا ۲۰ هزار كیلومتر

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

20 مهر 1396 ساعت 20:23

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

نمایندگی مرکزی نیسان در تهران

با نگاهی به مدل‌های مختلف خودروهای نیسان، مشتریان قطعا توانایی شما در فروش و خدمات پس از فروش این برند خودرویی را برایشان تأیید می‌کنند. 
 به عنوان نماینده‌ی نیسان، فعالیتی جالب و مسئولانه را در کنار پرداخت خدمات با کیفیت و قابل اعتماد به مشتریان محترم انجام می‌دهید. 
در اینجا می‌توانید به جمع شرکت‌های پیشرو در ارائه انواع خودروی نیسان در ایران بپیوندید.


نمایندگی فروش لوازم نیسان

آیا به دنبال لوازم متنوع و مرتبط با خودروی نیسان خود هستید؟ تیم فروش ما به عنوان یکی از پیشروان در صنعت خودرو، تلاش می‌کند تا محصولات با کیفیتی را با رعایت استانداردهای بین‌المللی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا برای شما عزیزان فراهم کند.

لوازم خودروی نیسان ما، از جمله سیستم صوتی، تجهیزات الکترونیکی، آسانسورها، دزدگیر، پرده برقی، تجهیزات صوتی و... را با ارائه خدمات ممتاز به مشتریان همراه با قیمتی مناسب فراهم کرده و می خواهیم تا رضایت، اعتماد و رابطه دوستانه با مشتریانمون رو بهمراه داشته باشیم.

سفارش محصولات ما را بدهید و از خدمات با کیفیت و قیمت مناسب خود لذت ببرید.


نمایندگی تعمیر خودرو نیسان

آیا خودروی نیسان شما در حال نیاز به تعمیراتی است؟ اگر چنین است، بهترین گزینه برای تعمیر خودروی شما، سرویس ماست! 

تعمیرات انجام شده توسط کارشناسان مجرب و خبره ما، امیدواریم شما را از کیفیت بالا و قیمت مناسب خدمات موجود در سرویس ما راضی کند. 

دارای نیروی فنی مجهز و همچنین ابزارھای کامل تعمیراتی برای خودروهای نیسان، ما نیازهای شما را با دقت ترتیب و اجرا می‌دهیم. 

اعتماد ما در تعمیر خودرو مهمتر از هر چیزی است.


این مجموعه در راستای توسعه و حضور مقتدر تر در بازار و گسترش شبکه فروش و تسهیل دسترسی و رفاه حال شهروندان تهرانی، شعبات جدید نیسان را در تهران افتتاح کرد. . با توجه به اهمیت مناطق غرب و شمال غرب تهران و تقاضای فراوان خودروهای نیسان در این مناطق، نماینده رسمی ژاپن در ایران اقدام به راه اندازی شعبه مرکزی خود در منطقه غرب تهران نموده است. همچنین مشتريان محترم مي توانند به ساير شعب اين شركت در سراسر تهران مراجعه فرمايند .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

مفتاح رهنورد

02136613060-5

تولید و فروش رادیاتو...

09141901792

گروه ماشین سازی علیز...

02151247777

ایران خودرو دیزل

------

پولیش نانوسرامیک واک...