شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 40

نمایندگی فروش چرتکه و مای مث اهواز خوزستان

خرید و فروش چرتکه و مای مث آموزش ریاضی آسان در اهواز و سراسر استان خوزستان آبادان خرمشهر دزفول شوشتر بهبهان ایذه مسجد سلیمان اعطای نمایندگی چرتکه و مای مث در اهواز و خوزستان تولید محصولات آموزشی

نام و نام خانوادگی:

مهندس جعفرزاده

موقعیت:

خوزستان-اصفهان

تاریخ ارسال:

19 اسفند 1402 ساعت 12:20

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

03137507100

موبایل:

09134041324

پست الکترونیکی:

info@iranchortke.com

آدرس:

نمایندگی مرکزی : اصفهان ، قهدریجان خیابان امام کوچه شهید قاسم طاهری (جنب بانک صادرات) بن بست شهید مرتضی طاهری پلاک 40 مجتمع آموزشی صداقت

متن آگهی

خرید و فروش چرتکه و مای مث در اهواز خوزستان

آیا به دنبال راهی برای افزایش مهارت‌های ریاضی کودکان و نوجوانان خود هستید؟ آیا می‌خواهید راهی برای افزایش تسلط آن‌ها بر اعداد و اعمال ریاضی پیدا کنید؟

پویا ابتکار برتر، نمایندگی فروش محصولات آموزشی چرتکه و مای مث در اهواز و سراسر استان خوزستان، آماده‌ی همکاری با شماست. با محصولات ما، کودکانتان از طریق بازی و سرگرمی، مفاهیم پایه ریاضی را به راحتی و با لذت فرا خواهند گرفت.

اعتماد به نفس و تسلط بر اعداد، از جمله مهارت‌هایی است که با استفاده از محصولات ما، به کودکانتان آموزش داده می‌شود. با تیم ما در تماس باشید و به کودکانتان یک آینده‌ی روشن برای تحصیلات ریاضی فراهم کنید.

پویا ابتکار برتر، همیشه در کنار شماست.

اهمیت چرتکه برای کودکان

قوی شدن مچ دست دانش آموزان: دانش آموز فعالیت دست ورزی را سخت انجام می دهد چون مچ دست آنها ضعیف است.
رشد قدرت تصویری دانش آموز: به دلیل رنگ ها تصویر از چرتکه به ذهنش می آید. 
رشد تجسم فضایی در دانش آموز: به دلیل اینکه چرتکه را در ذهنش تصور می کند.
رشد قدرت شنیداری در دانش آموز: به دلیل اینکه هرچه می پرسیم دانش آموز باید بشنود تحلیل کند وبگوید.
رشد ارتباط کلامی دانش آموزبه دلیل اینکه از دانش آموز پرسیده می شود و او پاسخ می دهد.

چرتکه چیست و چه کاربردهایی دارد

ابزاری که از گذشته تاکنون در نقاط مختلف آسیا برای محاسبات ریاضیات پایه استفاده می شده است، چرتکه نام دارد. با ظهور ماشین حساب و ابزارهای جدید، استفاده از این ابزار کاهش یافته است، اما همچنان در کتب درسی مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار با ایجاد مفهوم جدول ارزش مکانی برای تسهیل یادگیری و ایجاد تفاهم مفهومی بین دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد.

با ظهور بحث محاسبات ذهنی، نیاز به تطبیق این ابزار با آموزش در کشورهای مختلف احساس شد. برخی از موسسات اقدام به ارائه روش های جدید کردند که باعث ایجاد اختلال در دانش آموزان شد. در این میان، سیستم چرتکه ایرانی با نام پویا برتر صداقت توسط مهندس جعفر زاده و گروه متخصصان تعلیم و تربیت طراحی شده است تا یادگیری و هوش ریاضی دانش آموزان را تقویت کرده و عملکرد آنها در مدرسه را بهبود بخشد. این سیستم با استفاده از اعداد و نوشتاری فارسی از سن ۴ تا ۱۳ سال توانمندی های دست ورز، ذهنی، شنیداری و دیداری دانش آموزان را توانمند می کند. این سیستم به صورت مداوم بروزرسانی می شود و هدف آن ایجاد تفاوت در آموزش چرتکه در ایران است.

تولید و فروش چرتکه ایرانی 

چرتکه ایرانی همانطور که از نامش پیداست با سر فصل های ریاضی دوره ابتدایی  هماهنگ میباشد و در راستای اهداف آموزش و پرورش  و کاملا منطبق با آن پیش میرود و به دانش آموزان در مهارت و یاد گیری  ریاضی کمک شایانی نموده است .لازم به ذکر است ابداع کننده چرتکه ایرانی جناب مهندس جعفر زاده مولف کتب آموزش ریاضی دانش آموزان مقاطع مختلف (دوره  ابتدایی و دوره های اول و دوم دبیرستان )میباشند،پر واضح است مولف بودن و آشنایی ایشان به این امر نشان از تسلط و تبحر وی در این زمینه و شناخت و عملکرد مناسبتر ایشان نسبت به دیگران است.

تولید کننده محصولات آموزشی چرتکه 

شرکت پویا ابتکار صداقت، تولید کننده مستقیم محصولات آموزشی چرتکه، با ارزانترین قیمت و با کیفیت بالا، آماده به مشارکت با شماست. با ما همراه شوید و از بهترین نرم‌افزارها و بازی‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوید.

با انتخاب محصولات ما، مطمئن باشید که کودکان شما بهترین و موثرترین آموزش‌ها را دریافت خواهند کرد. از این پس، آموزش خانواده‌تان را به ما بسپارید و تفاوت را احساس کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات، به وبسایت ما مراجعه کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید. به پویا ابتکار صداقت بپیوندید و تجربه آموزشی منحصر به فرد را تجربه کنید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
02181022000

نرم افزار حسابداری س...

------

تزئینات لباس عاقلی

09195454540

گیتار اسپانیش

09212380243

آموزشگاه گل آرایی فل...