شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 183

بهترین خدمات آموزش و بافت مو در مشهد

خدمات آموزش و بافت مو مکزیکی ، بافت موی اضافه ، افرو ، کویین و .... در مشهد بهترین مدرس آموزش تخصصی انواع بافت مو و دیزاین مو در آزادشهر مشهد انواع بافت موی ژورنالی و مارپیچ ، اسپیرال ، آفریقایی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

مشهد

تاریخ ارسال:

3 آبان 1402 ساعت 10:44

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

بهترین خدمات آموزش و بافت مو در مشهد


بهترین دیزاین و بافت مو در مشهد

آیا دنبال یک سالن خدمات بافت موی حرفه‌ای در مشهد هستید؟
ما در سالن خدمات بافت مو بانوان گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای شما داریم! با یک تجربه یکتا و بی‌نظیر، شما می‌توانید بافت موی مکزیکی، بافت موی اضافه، افرو و کویین را تجربه کنید.


موی شما ارزشمند است، بنابراین تا بهترین راهکارها برای مراقبت از آن پیدا کنید. در سالن خدمات بافت مو بانوان ما، تنها از محصولات با کیفیت و مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کنیم تا به موهای شما ضربه‌ی ناخوشایندی وارد نشود.


آیا تمایل دارید به کسب موی بافت شده‌ای با استایل و دیزاین خاصی؟ ما در سالن خدمات بافت مو بانوان با تیمی از طراحان و آرایشگران حرفه‌ای همکاری می‌کنیم تا با استفاده از تکنیک‌های بروز و خبرگی، شما را به استایل مورد نظرتان برسانیم. بافت موی مکزیکی، بافت موی اضافه، افرو و کویین تنها چندی از گزینه‌ها هستند که می‌توانید برای تغییر ظاهر موهای خود در نظر بگیرید.


با آموزش کاربردی در امر مراقبت از مو، در سالن خدمات بافت مو بانوان به شما آموزش خواهیم داد که چگونه موی خود را در خانه مراقبت کنید. به این ترتیب، شما به راحتی می‌توانید میان بازدیدها از سالن ما، مویی سالم و بافت شده‌ای داشته باشید.


اگر به دنبال مویی با استایل مدرن، جذاب و جدید هستید، سالن خدمات بافت مو بانوان در مشهد منتظر شماست. با انعطاف‌پذیری و حرفه‌ای بودن تیم ما، مطمئناً با خروج از سالن به خواسته‌هایتان می‌رسید.

از امروز با ما همراه شوید و تجربه‌ای متفاوت از بافت موی مکزیکی، بافت موی اضافه، افرو و کویین را دریافت کنید. منتظر حضور شما در سالن خدمات بافت مو بانوان هستیم!
 

بهترین خدمات آموزش و بافت مو در مشهد


بافت مو چه تاثیری در زیبایی بانوان دارد

بافت موها تأثیر زیادی در زیبایی بانوان دارد. نحوه‌ی بافت موها می‌تواند شکل صورت، جوانی پوست و جنبه‌های دیگر ظاهری را تغییر دهد. 


بافت موها می‌تواند حجم و حالت ظاهری مو را تغییر دهد. برای مثال، موهای بافت کش‌شده و حالت داده شده به موها، حجم بیشتری را به موها می‌بخشد که باعث ظاهر شاداب‌تر و پرجنب و حرکت می‌شود. همچنین، برخی بافت‌ها می‌توانند حجم مو را کمرنگ ویژه‌تر و سطحی‌تر نمایش دهند که خوشایند در نظر گرفته می‌شود.


بافت موها به نوع پوست نیز تاثیر می‌گذارد. برخی بافت‌ها می‌توانند پوست را صاف و درخشان نشان دهند و برخی بافت‌ها قدرت کمتری در مخفی کردن عیوب و تراکم‌های پوستی دارند. به طور کلی، بافت‌های نرم و روان می‌توانند ظاهر صورت را منعکس کنند و بافت‌های متمادی و سفت می‌توانند ظاهر خشن و سخت را نشان دهند.


علاوه بر این، بافت موها می‌تواند به شکل و شمایل کلی فرد تأثیر بگذارد. موهایی با بافت‌های خرده و ریز، نرم و مات می‌توانند ظاهر ظریف و دلفریبی به فرد بدهد. از طرف دیگر، موهایی با بافت‌های قوی‌تر و ضخیم می‌توانند ظاهر قوی و قدرتمندی را به فرد ببخشند.

در نهایت، با توجه به نوع پوست، می‌توانند بافت‌های مویی متناسب و بهتری برای فرد انتخاب شوند. به طور کلی، بافت‌های مویی که با پوست و تناسب و رنگ‌های طبیعی پوست هماهنگ هستند، می‌توانند ظاهر بهتری داشته باشند.


آموزش صفر تا صد آموزش بافت مو

آموزش صفر تا صد  تمام مدل های بافت ❤️❤️زیر نظر استاد مریم کهنمویی بهترین مدرس بافت مو در ایران 
به نظرتون در آمد بافت کار تو ماه چقدر میتونه باشه؟؟
برای اینکه درآمدتون روز به روز بیشتر بشه مدل های متفاوت بزن
خودتو ارتقا بده و آموزش ببین و حرفه ای کار کن
حتی میتونی اگه زرنگ باشی درآمد دلاری داشته باشی 
اگه میخای به یه درآمد سر شار برسی با ما در ارتباط باش


هنرجو های عزیز فرصت ویژه جهت آموزش صفر تا صد آموزش بافت مو به صورت آنلاین و حضوری
 تمام لاین های بافت مو رو بهتون آموزش میدیم تا به در آمدی سرشار برسید.


چه چیز هایی و چند مدل بافت در کلاس ها تون آموزش می دهیم ؟  
فیلم های آموزشی ما به شرح زیر است!
شرح لوازم مورد نیاز بافت 
توضیح متریال بافت مو 
بافت مکزیکی با مو اضافه
بافت هلندی 
بافت اسپیرال
بافت آفریقایی 
بافت هلندی  کف سری 
بافت هلندی با مو اضافه
بافت ژورنالی
بافت دندون موشی


نکات آموزشی بافت مو : 

تقسیم بندی یکی از اصلی ترین تکنیک های بافت مو است.
برای اینکه تقسیم بندی درست و اصولی داشته باشید اول با آب پاش موهارو نم دار کنید و بعد با شانه روسی شروع کنید به تقسیم بندی.


بافت ژورنالی بافت پر طرفداری است.
برای بافت ژورنالی که لاین های تمیزی داشته باشید باید خطوط صاف و مرتب جدا کنید و از دو طرف به یک اندازه مو اضافه کنید .
برای اینکه بافت ظریفی بزنی باید لایه های خیلی ظریفی اضافه کنی و بافت بزنی.


بافت مارپیچ یا همون بافت ژورنالی
برای بافت مارپیچ از همه مهمتر باید تقسیم بندی درستی داشته باشید و همینطور که بافت می‌چرخد و همان طور که بافت می‌چرخد همزمان دست های ما هم باید بچرخه که شکل مارپیچ شود


طریقه شستن بافت مو
شامپو را با آب رقیق کنید و در حمام اسپری کنید روی موهایتان با فشار دوش آب بشویید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09179587990

فروشگاه عطر و ادکلن ...