شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1279

فروشگاه لوازم یدکی مزدا مازندران

خرید و فروش لوازم و قطعات یدکی موتوری و برقی و بدنه مزدا در ساری بابل آمل قائمشهر بابلسر بهشهر جویبار چالوس کلاردشت رامسر نوشهر تنکابن نکا نور عباس آباد سی سنگان مرکز پخش لوازم اصلی مزدا

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-مازندران

تاریخ ارسال:

27 خرداد 1401 ساعت 14:34

تاریخ انقضا:

31 تیر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش لوازم و قطعات یدکی مزدا در ساری

یکی از برندهای معتبر و بزرگ دنیا در تولید خودرو، برند ژاپنی مزداست. این برند محصولات بسیار خوب، زیبا و باکیفیتی را تولید می‌کند که در ایران نیز برخی از این محصولات عرضه می‌شوند. 


یکی از بهترین وانت‌هایی که در ایران وجود دارد، وانت مزداست. همچنین سواری‌های مزدا نیز بسیار راحت، زیبا و باکیفیت هستند. طول عمر بالایی دارند و موردپسند پیر و جوان هستند. 


با همه اینها، خرید خودرو خارجی در ایران کمی مشکل است. اولین دلیل گرانی این خودروهاست و دغدغه بعدی تهیه لوازم و قطعات خودرو است. همان‌طور که می‌دانید تحریم‌ها و نوسانات ارز باعث شده است که توانایی خرید محصولات خارجی بسیار کم شود. 
از طرفی محصولات مشابه چینی به‌وفور در بازار ایران یافت می‌شوند که قیمت ارزان‌تری نیز دارند؛ اما این محصولات نه‌تنها کیفیت و عمر پایینی دارند؛ بلکه عملکرد خودرو را نیز دچار مشکل می‌کنند. 


خرید لوازم اصلی مزدا موتور

آیا خرید لوازم و قطعات اصل مزدا در ایران امکان‌پذیر است؟
در پاسخ به این سؤال باید گفت، بله در ایران نیز محصولات اصلی مزدا یافت می‌شود و دارندگان خودروهای مزدا می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر که بسیاری از آنها فروش اینترنتی به سراسر کشور دارند، خرید خود را انجام دهند. البته خرید لوازم اصل هزینه بالاتری خواهد داشت. 


با وجود اینکه هزینه خرید محصولات اصلی بالا بوده و همچنین هزینه تعمیر خودرو مزدا نیز زیاد است؛ اما باید گفت که این خودرو به‌راحتی نیاز به تعمیر ندارد. درواقع استهلاک محصولات مزدا بسیار پایین و طول عمر و دوام آنها بسیار بالاست. 


افرادی که این خودروها را خریداری کرده‌اند، می‌توانند سالیان متمادی از آن استفاده کنند؛ بنابراین خرید لوازم و قطعات اصلی مزدا بسیار مقرون‌به‌صرفه است و تا سال‌ها این محصولات دوام خواهند داشت. این در حالی است که با خرید محصولات چینی مشابه، مشکلات هیچ‌گاه تمام نمی‌شوند و هرچند وقت یکبار مجبور به خرید مجدد محصول خواهید شد.


در صورت نیاز و جهت سفارش خرید لوازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

واردات و فروش موتوره...