یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1016

تاییدیه وزارت کار چاه ارت

تاییدیه تست چاه ارت فروش لوازم و تجهیزات ارتینگ مرکز خرید و فروش لوازم و تجهیزات صاعقه گیر بورس لوازم برقگیر تهران مجری خدمات طراحی و ساخت و نصب چاه ارت و ارتینگ و صاعقه گیر

نام و نام خانوادگی:

مهندس حاجیلو

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

21 بهمن 1400 ساعت 12:38

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

02188953704

موبایل:

09126790835

پست الکترونیکی:

info@earthingtaha.ir

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

تهران،یوسف آباد،خیابان چهلستون،کوچه بوعلی سینای شرقی،پلاک ۱۸ واحد ۳

متن آگهی

فروش تجهیزات و لوازم چاه ارت و صاعقه گیر در تهران

گروه شرکت ارتینگ طاها ،  فعالیت  در زمینه فروش و نصب لوازم ارتینگ و صاعقه گیر در تهران

حوزه فعالیت شرکت بصورت تخصصی در زمینه طراحی، ساخت، تامین و اجرای سیستمهای ارتینگ ، صاعقه گیر و تجهیزات حفاظت در برابر صاعقه جهت پیشگیری از خسارات جانی و مالی ناشی از صاعقه و جریانهای خطای برق می باشد.

این گروه با سالها سابقه یکی از پیشروهای صنعت ارتینگ و حفاظت در برابر صاعقه در ایران بوده و بیش از صدها  پروژه را در این زمینه به ثمر رسانده است.

گروه ارتینگ طاها افتخاردارد تا تمامی خدمات مورد نیاز مشتری ازطراحی، ساخت، تامین تا اجرای سیستم های ارتینگ، صاعقه گیر  را بصورت جامع و با کیفیت برتر و در حداقل زمان ممکن و با قیمتی مناسب ارائه نماید.
درکلامی دیگر ارتینگ طاها یک مجموعه مهندسی، خدماتی و تولیدی کامل بوده که با هدف ارایه تمامی خدمات مورد نیاز در یک بسته پیشنهادی، سهولت کار و آسودگی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.
هسته مرکزی مدیریت گروه ترکیبی از افراد با تجربه در کنار نیروی های جوان، پر انرژی و با ایده های نو می باشد که توانسته است با ایجاد هم افزایی، نیل به اهداف برنامه ریزی شده و بلند مدت گروه را میسر سازد.

شرکت ارتینگ طاها به منظور تولید و تامین تجهیزات، با مشارکت شرکت های معتبر سیم و کابل اقدام به فروش کلی و جزئی تمامی لوازم و تجهیزات مورد نیاز صاعقه گیر نموده است.

مشارکت فوق با توجه به دانش فنی و تجربه شرکت ارتینگ طاها در حوزه ارتینگ و حفاظت در برابر صاعقه و همچنین امکانات فني، صنعتی و مالی شرکت  یک هم افزایی موفق را ايجاد نموده است، به گونه ای که این شرکت موفق گردیده در مدت زمان کوتاهی کلیه تجهیزات مربوطه را با کیفیتی مطابق استاندارد های جهانی تولید و به بازار عرضه نماید.
 

خدمات چاه ارت ارتینگ طاها

فعالیت های گروه ارتینگ طاها شامل طراحی، تولید ، تامین و اجرای سیستمهای:

⚡️ حفاظت ساختمان ها و تاسیسات در برابر برخورد مستقیم صاعقه با استفاده از قفس فارادی ، صاعقه گیر ساده و یا صاعقه گیر الکترونیکی
⚡️حفاظت تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در مقابل اثرات القایی ناشی از تخلیه صاعقه و ضربات ولتاژی (سرج) با استفاده از سرج ارستر و برقگیر
⚡️ارتینگ و باندینگ
⚡️همبندی و هم پتانسیل سازی
⚡️جوش احتراقی (جوش انفجاری)
⚡️مواد کاهنده مقاومت الکتریکی زمین جایگزین بنتونیت و سایر مواد سنتی
⚡️اسپارک گپ ایزوله کننده
⚡️منحرف کننده جریان AC جایگزین پولاریزیشن سل (Polarization Cell) موردنیاز در سیستم های حفاظت کاتدیک
⚡️ اندازه گیری مقاومت سیستمهای ارتینگ و مقاومت ویژه خاک با دستگاه های اندازه گیری مدرن و کالیبره شده
 

خدمات حفاظت در برابر صاعقه ، ارتینگ 

آیا میدانید که چرا ميله هاي ارت فولادي را روكش مس مي كنند؟

دليل اصلي مس اندود كردن ميله هاي فولادي فقط مقاوم كردن ميله ها در مقابل خوردگي است و برخلاف تصور عموم، مس كه هميشه بازيگر اصلي در امر هدايت الكتريكي است در اين جا نقشي ندارد.
مس، نقره، جيوه و طلا فلزاتي هستند كه در مقابل خوردگي مقاوم اند- در صورتيكه فلزاتي كه روي آن ها كار شده و در طبيعت بصورت خالص يافت نمي شوند مانند آلومينيوم و منيزيوم بسرعت و به سادگي خورده ميشوند.

فلزات (نجيب) مانند مس، وقتي در مجاورت فلزات كمتر نجيب قرار مي گيرند و با كاتاليزوري مانند آب مجاور مي شوند در نقش دريافت كننده الكترون (كاتد) درآمده و فلزات مجاور كمتر نجيب را مي خورند و قرباني مي كنند.
( فلزات نجيب Nobel Metals : طلا،نقره پلاتين، مس، فلزاتي هستند كه داراي الكترو پتانسيل مثبت اند و الكترونها را جذب مي كنند )

اما، در جدول خواص الكترو شيميايي فلزات (Galvanic Properties) جائي براي گرافيت منظور نشده است – چون فلز نيست- ولي گرافيت در مقايسه با فلزات نجيب، از نقره هم حتي، نجيب تر است و بيشتر بگوئيم از مس هم بيشتر الكترو پتانسيل مثبت دارد (خيلي نجيب) - بهمين دليل وقتي از گرافيت بعنوان ماده پركننده چاه در اطراف الكترود ارت استفاده كنيد ( و به غلط آنرا Ground Enhancer اصلاح گر امپدانس زمين بناميم) هاديهاي ارت مسي موجود در خاك بصورت آنٌد عمل كرده و ذرات مس كه نسبت به گرافيت كمتر نجيب اند، كنده شده و الكترود ارت شما بسرعت نابود ميشود.


سامانه لرزه نگار درون چاهی دانهول

یا دستگاه سیسموگرافی عمقی یکی از تجهیزات اندازه گیری در حوزه زمین شناسی می باشد که با به دست آوردن اطلاعات پروفیل عمودی لرزه ای زمین جهت تعیین مشخصات زمین به صورت غیر مخرب استفاده می شود.
دریافت همزمان سیگنال های P - L - R تنها با یک تریگ
دارای سریعترین تریگر ممکن (تریگر الکتریکی)
سنسور سه مؤلفه ای دارای بدنه و کابل نگهداری فولادی
دارای کابل 54 متری (عمق نفوذ 50 متر مفید)
سوند و پکر ضد آب با قابلیت تحمل فشار 5 بار در زیر آب
دارای نرم افزار اختصاصی دانهول
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به همراه پشتیبانی فنی 24 ساعت
این دستگاه تست زمین شناسی کاملاً دیجیتال بوده و تمام کنترل های لازم آن به صورت نرم افزاری در ارتباط با رایانه  قابل تنظیم می باشد. همچنین لازم به ذکر است که طراحی و تولید این سامانه کاملاً بومی بوده البته با سنسور و پردازنده های اروپایی و امریکایی که خدمات و تعمیر و نگهداری دستگاه به صورت کامل در داخل ایران و با کمترین هزینه و زمان ممکن انجام می پذیرد.
آموزش تحلیل و نرم افزار کاملا رایگان


ارت چیست و چه کاربردی دارد؟ 

ارت (earth) به معناي زمين مي باشد که در صنعت برق به آن سيستم اتصال زمين ميگويند.
در مهندسی برق، واژه Sālur یا ارت با توجه به کاربردهای آن دارای معانی متفاوتی است. زمین در یک مدار الکتریکی می‌تواند نقش یک نقطه مبدا را داشته باشد که بر طبق آن بقیه ولتاژهای الکتریکی را اندازه‌گیری می‌کنند. واژه زمین همچنین به مسیری کلی برای بازگشت جریان به منبع نیز اطلاق می‌شود. این واژه در مورد یک اتصال مستقیم به زمین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.یک مدار الکتریکی ممکن است به دلایل مختلفی به زمین متصل شده باشد. در مدارهای قدرت این اتصال‌ها معمولاً برای بالا بردن ایمنی و محافظت افراد یا دستگاه‌ها از تاثیرات معیوب بودن عایقکاری هادی‌ها ایجاد می‌شود..


اتصال به زمین در مدارهای قدرت از آسیب دیدن عایق‌های مدار در اثر افزایش ولتاژ بین زمین و مدار جلوگیری کرده و این ولتاژ را در یک حد معین محدود می‌کند. از اتصال زمین برای جلوگیری از افزایش الکتریسیته ساکندر هنگام حمل مواد قابل اشتعال یا تعمیر تجهیزات الکترونیکی نیز استفاده می‌کنند. در برخی از انواع تلگراف‌ها و شبکه‌های انتقال زمین به تنهایی نقش یکی از هادی‌ها را ایفا می‌کند و به عنوان مسیر بازگشت جریان به منبع مورد استفاده قرار می‌گیرد با این کار در هزینه ایجاد یک خط جداگانه برای بازگشت جریان صرفه‌جویی می‌شود. در اندازه‌گیری از زمین به عنوان یک پتانسیل الکتریکی ثابت استفاده می‌کنند که با توجه به اختلاف پتانسیل هر قسمت از مدار از زمین میزان پتانسیل آن قسمت را مشخص می‌کنند. یک زمین الکتریکی باید از ظرفیت انتقال جریان مناسبی برخوردار باشد تا بتوان از آن به عنوان مبدا صفر ولتاژ استفاده کرد.


معنی واژه زمین یا ارت در برق و الکترونیک بسیار گسترده‌است و حتی ممکن است در وسایل نقلیه‌ای مانند کشتی، هواپیما یا فضاپیما که عملاً اتصال مشترکی با زمین ندارند نیز از این واژه به عنوان پتانسیل صفر استفاده شود.


سيستم ارتينگ

وظيفه اصلي سيستم ارتينگ اين است که هر جريان الکتريکي که وارد اين سيستم شد را به طور کامل به زمين منتقل کند. سيستم ارتينگ متشکل از چاه ارت و سيم متصل به چاه ميباشد.
 
اگر ما بدنه تمام دستگاههاي برقي اعم از صنعتي و مخابراتي و خانگي و...و يا به طور کلي هرنوع مصرف کننده برق را توسط يک رشته سيم به سيم اتصال به زمين متصل کنيم،يک سيستم ارتينگ ايجاد کرده ايم.


هدف از ايجاد اين سيستم اين است که اگر هريک از سيم هاي فاز و يا سيم نول به هر طريقي به بدنه دستگاه اتصال يابد و مدار الکتريکي مورد نظر دچار نشتي جريان شود؛اين نشتي جريان توسط سيم ارت به زمين منتقل شده و از برق گرفتگي و يا در مواردي اتصالي دستگاه جلوگيري مي شود.

در مواردي به اشتباه بدنه مصرف کننده هاي خانگي را به لوله هاي آهني آب و يا گاز و يا حتي به اسکلت ساختمان اتصال مي دهند که اين کار بسيارخطرناکي است که منجر به برق گرفتگي هاي کشنده ميشود.


درهنگام اتصال کامل سيم هاي فاز به سيم ارت فيوز مربوط به آن فاز عمل کرده و جريان را قطع مي کند و در هنگام اتصال کامل سيم نول به سيم ارت اگر مدار ارتينگ داراي فيوز محافظ جان (FI )باشد،اين فيوز از 30 ميلي آمپر نشتي جريان به بالا را قطع مي کند و باعث قطع کامل جريان فاز و نول ميشود.
لازم به ذکر است که سيم ارت و سيم نول به ظاهر از نظراينکه بي برق هستند بسياربه يکديگر شبيه هستند ولي در عمل دوسيم مستقل از هم وعملکردي متفاوت از يکديگر دارند؛و هيچگاه نمي توان از يکي بجاي ديگري استفاده کرد.


سيستم ارتينگ امروزه کاربردی همانند خود برق را داراست و از اهمیت بسيار ويژه اي برخوردار است. چنانکه در مخابرات به سيستمهاي ارتينگ بسيار حساس و دقيق براي جلوگيري نويز در شبکه نياز است و نيز در شبکه هاي انتقال و توزيع برق کاربرد فراوان دارد؛شبکه هاي برق گير بدون سيم ارت عملا بلا استفاده هستند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09213278575

کفپوش کاستو پارادايس

02144627408

مروارید بندر پل

------

فروش آهن آلات ساختما...