جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2707

تولید کننده تایل سقف شیبدار

تولید کننده سقف های شیبدار سنگریزه ای (تایل سنگریزه ای) تولید و فروش محصولات سقف شیبدار تولید و نصب ملزومات سقف شیبدار در تهران و کرج فروش نما و لمبه و آبرو فلزی

نام و نام خانوادگی:

پاشازاده

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

30 مهر 1397 ساعت 20:35

تاریخ انقضا:

6 شهریور 1406

تلفن تماس:

02188323483

موبایل:

09129277017

پست الکترونیکی:

paydarpisheh@gmail.com

ویدئو:

آدرس:

تهران - سهروردی جنوبی - خیابان اورامان - پلاک 25 - واحد 5

متن آگهی

فروش محصولات سقف شیبدار کینگستون

شرکت کینگستون این افتخار را دارد که تنها تولید کننده سقفهای شیبدار سنگ ریزه ای در ایران باشد. 
این شرکت با داشتن بیش از سالها تجربه توانسته در راستای ارتقای سیستمهای سقفی پیشرفت چشمگیری داشته باشد.ما موفق شدیم با بهره گیری از مهندسین و پرسنل مجرب ایرانی و دستگاهای پیشرفته برای اولین بار در کشور به تکنولوژی مدرن تولید سقفهای شیبدار سنگ ریزه ای دست یابیم.

(stone coated steel roofing)

از آنجا که این شرکت با مراکز علمی تحقیقاتی ارتباط تنگاتنگ دارند لذا همواره در صدد بهتر نمودن محصول خود بر اساس یافته های جدید می باشد.
این شرکت مواد اولیه را با بالاترین کیفیت و کمترین ناخالصی از کشور کانادا تهیه و وارد می کند.
همچنین این شرکت صادر کننده این محصولات به کشورهای آذربایجان ، عراق، ترکمنستان، ترکیه می باشد.
شرکت نوآوران سقف خاورمیانه تنها تولید کننده سقف های شیبدار سنگریزه ای (تایل سنگریزه ای) تحت لیسانس کینگستون کانادا در ایران

مشخصات لایه های کینگستون:

کینگستون تنها تولید کننده سیستم پوشش سقف سنگریزه ای ( سقف ساختمان ) در ایران است که به طور کلی متشکل از 8 لایه می باشد.

هسته اصلی آن از جنس گالوالوم (آلوزینک) و رویه سطحی آن توسط دانه های سنگریزه پوشانیده شده است.در هسته تایل های شیبدار کینگستون از گالوالوم استفاده شده است. گالوالوم آلیاژی است از فولاد، آلومینیوم و روی که شامل مقداری سیلیکون نیز می باشد.گالوالوم استفاده شده در پوشش سقف شیبدارکینگستون دارای استاندارد ASTM آمریکا می باشد.

گالوالوم آلیاژی است از فولاد، آلومینیوم و روی که شامل مقداری سیلیکون نیز می باشد.گالوالوم استفاده شده در سقف سنگریزه ای کینگستون دارای استاندارد قابلیت های فراوان و مزایای چشمگیر گالوالوم نسبت به ورق گالوانیزه اکنون این آلیاژ را در زمره پرمصرف ترین محصولات به کار رفته در پوشش بام قرار داده است.

سنگریزه های کینگستون علاوه بر اینکه از لحاظ ظاهری و زیبایی منحصر به فرد می باشند در واحد حجم نیز از تراکم بسیار بالاتری نسبت به انواع مشابه مثل دکرا، طرح دکرا، سقف دکرا و ورق دکرا برخوردار می باشند.سنگریزه ها توسط یه لایه شفاف و محافظ اکریلیکی آستر شده اند که مانع نفوذ گرد و غبار، رشد و جایگیری خزه و جلبگ، سبب اتصال مضاعف سنگریزه ها و سبب براقی و زیبایی سطحسقف شیبدار فلزی می گردد.

محصولات کینگستون:

طرح کلاسیک 
طرح شینگل 
طرح چوب
طرح رومن
💥گارانتی مادام العمر محصولات کینگستون


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر