پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024

تبلیغات
ترامپ، مالک ۱۱۱ شرکت در ۱۸ کشور دنیا  
ترامپ، مالک ۱۱۱ شرکت در ۱۸ کشور دنیا  
  • 7 سال و 6 ماه قبل - 3 آذر 1395 ساعت 19:14
  • تعداد بازدید: 1602

ترامپ، مالک ۱۱۱ شرکت در ۱۸ کشور دنیا  

روزنامه واشنگتن پست نوشت ادامه فعالیت‌های تجاری ترامپ سبب افزایش نگرانی‌ از نفوذ خارجی‌ها خواهد شد.
به گزارش بازار آذربایجان ،،روزنامه واشنگتن پست در گزارشی به بررسی امپراتوری تجاری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا پرداخت و اعلام کرد این مسأله سبب افزایش نگرانی‌ها از افزایش نفوذ خارجی در آمریکا شده است.
در گزارش واشنگتن پست آمده است: در سایه گزارش‌هایی که از ادامه فعالیت تجاری ترامپ پس از پیروزی ماه گذشته اش حکایت دارد، نگرانی‌ها از نفوذ خارجی در آمریکا افزایش یافته است. طبق یک بررسی، ترامپ دست‌کم حدود ۱۱۱ شرکت در ۱۸ کشور داراست.
این روزنامه همچنین از بررسی خطرات احتمالی ریاست جمهوری ترامپ که دارای شبکه گسترده‌ای از قراردادهای تجاری ویژه است، از سوی کارشناسان سیاسی خبر داد.

به گزارش  بازار آذربایجان، طبق اعلام این روزنامه، شرکت ترامپ از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ میلیون دلار از سازندگان این برج به علت درج نام ترامپ بر ساختمانی که یکی از بزرگترین تشکیلات نفتی و رسانه‌ای ترکیه به شمار می‌رود، دریافت کرده است. کارشناسان معتقدند این مسأله سبب خواهد شد ترامپ، رابطه‌ای پیچیده و بی‌سابقه با چنین کشورهایی پیدا کند.
این روزنامه همچنین نوشت: با وجود آنکه ترامپ این مسأله را با عنوان “تضاد منافع” توصیف کرده، اما قرارداد ترکیه نقطه ضعفی محسوب می‌شود که می‌تواند نفوذ خارجی را در آمریکا افزایش دهد.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (1)

آواتار

مصطفی

جمعه 13 بهمن 1396 - 13:41
👎👎
آواتار

مدیر سایت

جمعه 13 بهمن 1396 - 17:25
شعار دادی الان (:

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر